استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود اینکه دارای یک سوم نفت و گاز کشور است و دارای ۶ رودخانه بزرگ، و چندین رودخانه کوچک می باشد و تقریبا یکی از استان های پر آب کشور می باشد و سراسر پوشیده از جنگل می باشد ولی یک کیلومتر هم جاده استاندارد و بزرگ راه ندارد و بخاطر نداشتن کارخانه که مردم در آنها مشغول شوند و فقیرترین استان ایران می باشد و بر روی رودخانههای آن سد می زنند و آبش را برای استان های دیگر می برند و نفت آن را هم برای استان های دیگر می بردند وکارخانه در استان های دیگر ایجاد می کنند
نوشته تو متن که طولانی آزاد راه که در طی یک مرحله به بهرهبرداری رسیده آزادراه تبریز طی ۴ مرحله به بهره برداری رسیده
کریم
۱۹:۴۶ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
بیش از سی سال از شروع آزاد راه تهران شمال میگذرد هنوز تکمیل نیست در سی یک کشور از صفر تا صد میسازند و قطعات ساخته شده در این آزاد را هر وقت بارندگی بیاید رانش شده جاده بسته میشود و جان و مال مردم به خطر میافتد
چرا مسؤولین متوجه نیستند پروژه های سنگین را به پیمانکاران اهل فن وباتجربه وکاربلد واگذار کنند هم زودتر تمام می کنند هم باکیفیت می سازند اگر ازاین دست پیمانکار و اهل فن ندارید اگر شد به پیمانکاران خارجی بدهند که اهل فن هستند وهم کارشان با کیفیت تر .
پیمان کار داخلی که کار بلد نیست هم مخارج وهزینه پروژه رازیادمی کند وهم کیفیت کارش پایینه وهم زمان تحویلش بسیار طولانی است واین باعث نابودی بیت المال می شود .
اگر آزاد راه تهران شمال بیست سال پیش تمام می شد هزینه اش خیلی خیلی کم بود فکر می کنم پیمانکاران این آزاد راه عمداً ساختش را عقب می اندازند تا بودجه بیشتری را بگیرند .
چرا مسؤولین متوجه نیستند !!
عرفان
۱۹:۴۳ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
باسلام واقعا جاده اورامانات دراستان کرمانشاه رو هم یه گوشه چشمی بهش بندازین ببینین چه خبره با اینکه به خاطربازارچه مرزی مسافران زیادی ازسراسرکشوربهش سفرمیکنن و ازهمه جاده های کشورمهمترو ضروریتره پس توجهی هم به جاده این چند شهرستان مرزی بشه صواب داره چون تصادف زیادی اتفاق میفته .
زمین سیاه کردن راحت هستش واماپول بیت المال هدردادن کارخوبی نیست چه عیبی دارد انسان بایداون چه نمی دونه بپرسه شاید هم شما نمی توانید پیش باسوادها بشینید اما باز هم هیچ عیبی ندارد پرسیدن عیب نیست ندانستن عیب است از کشورهای باتجربه و کاردان یاد بگیرید چگونه آسفالت میریزند و چگونه بزرگ راه میسازند
چیدرستمیکرداونخدابیامرز
پیمان کار داخلی که کار بلد نیست هم مخارج وهزینه پروژه رازیادمی کند وهم کیفیت کارش پایینه وهم زمان تحویلش بسیار طولانی است واین باعث نابودی بیت المال می شود .
اگر آزاد راه تهران شمال بیست سال پیش تمام می شد هزینه اش خیلی خیلی کم بود فکر می کنم پیمانکاران این آزاد راه عمداً ساختش را عقب می اندازند تا بودجه بیشتری را بگیرند .
چرا مسؤولین متوجه نیستند !!
این بزرگراه چند کیلومتر فرونشست خواهد کرد؟؟؟