کشور ترکیه،کلا قیر لازمهخودرا ازایران تهیهمیکند
حداقل روزی ۳۰تانک بامحموله قیر به ترکیه وارد میشه..
یعنی ترکیه داره با قیر ایران راه سازی میکنه... اونم چهراهی،چه آسفالتی...خداوکیلی..
ولی ایرانی که زیره پاشو میکنه موادنفتیقیروسایر..... درمیاد واسه خودش خرج نمیکنه...
واقعا خندهداره بخدا...
کشور ترکیه،کلا قیر لازمهخودرا ازایران تهیهمیکند
حداقل روزی ۳۰تانک بامحموله قیر به ترکیه وارد میشه..
یعنی ترکیه داره با قیر ایران راه سازی میکنه... اونم چهراهی،چه آسفالتی...خداوکیلی..
ولی ایرانی که زیره پاشو میکنه موادنفتیقیروسایر..... درمیاد واسه خودش خرج نمیکنه...
واقعا خندهداره بخدا...
این آزاد راه بخاطر برداشت بی رویه آب از سفرهای زیرزمینی این منطقه یعنی دشت بین اصفهان و شیراز و از بین رفتن سفرهای آب زیرزمینی بزودی همچون بسیاری از مناطق شهر و استان شیراز و اصفهان فرونشست میکنه و هر لحظه ممکنه نه تنها بکجای این آزادراه بلکه حتی زیر خط آهن شیراز اصفهان نیز پایین بکشه.
مشکل اساسی نه تنها اینجای کشور بلکه تقریباً مشکل بزرگ اول و اساسی تمام مملکت کشور همین فرونشست زمین است. که متاسفانه هنوز که هنوزه دست برنداشتیم و همینطور داریم محیط زیست رو از بین میبریم.
سلام خدمت وزارت راه ومجریان آزاد ها چرا آزاد راهی از سلفچگان احداث نمیشود تا مشهد که شهرهای قم. گرمسار سمنان و ونیشاهپور و سبزوار دورترباشد و از دل کبیر که مسافت کمتر بشه و امکانات رفاهی هر صد کیلومتر یکی
مثل تایتانیک آزادراههای ما درهمان ماه اول دچار نشست،موج ودست انداز و...میشوند! عدم اجازه نظارت مهندسین ناظر وآزمایشگاههای مادر آب وخاک و عدم رعایت اصول راهسازی واستانداردها ازسوی شرکت پیمانکار راهسازی که معمولا زیر مجموعه قرارگاه خاتم میباشد آزادراهها را مثل غدیر درهمان روزهای اول بهره برداری ازاستاندارد خارج میکنند
آزاد راه تبریز زنجان بدترین جاده ایران ، کلا آسفالتش از بین رفته و وقتی در جاده رانندگی می کنی عین اینه که در زمین شخم شده هستی، بهتره آنهایی را که ایجاد کردید به در بخور باشند
جاده آستارا به رشت به اصطلاح اتوبان هست ، ونزدیک به بیست سال هست که به بهربرداری شده، این آقای مدیر کل راهداری گیلان خبر ندارد، از اول روستای کشلی تاآخرروستای خطبه سرای تالش نزدیک به هفت کیلومتر اتوبان نشده ، حرفشان این هست که در گرفتن زمینهای شالزر مشگل دارند به پیر به پیامبر قسم خیلی خطرناک هست، دو سه نفرزمین دار هستند، چون آدمهای قدرتمندی دارند زمینهای شالیزاری خود را به جاده سازی نمیدهند
جاده های خواف به تایباد وخواف به قاین وخواف به تربت
پرتردد ترین جاده های کشور بابارترافیکی تریلی انهمه از معادن سنگآهن سنگان واقعا باید جاده مرگ گفت
اینجا کوه نیست همه بیابانه
ولی امان ازاینکا کسی به فکر باشد
فقط تازه یاد گرفتند سرعتکاه می زنند
حداقل روزی ۳۰تانک بامحموله قیر به ترکیه وارد میشه..
یعنی ترکیه داره با قیر ایران راه سازی میکنه... اونم چهراهی،چه آسفالتی...خداوکیلی..
ولی ایرانی که زیره پاشو میکنه موادنفتیقیروسایر..... درمیاد واسه خودش خرج نمیکنه...
واقعا خندهداره بخدا...
حداقل روزی ۳۰تانک بامحموله قیر به ترکیه وارد میشه..
یعنی ترکیه داره با قیر ایران راه سازی میکنه... اونم چهراهی،چه آسفالتی...خداوکیلی..
ولی ایرانی که زیره پاشو میکنه موادنفتیقیروسایر..... درمیاد واسه خودش خرج نمیکنه...
واقعا خندهداره بخدا...
مشکل اساسی نه تنها اینجای کشور بلکه تقریباً مشکل بزرگ اول و اساسی تمام مملکت کشور همین فرونشست زمین است. که متاسفانه هنوز که هنوزه دست برنداشتیم و همینطور داریم محیط زیست رو از بین میبریم.
پرتردد ترین جاده های کشور بابارترافیکی تریلی انهمه از معادن سنگآهن سنگان واقعا باید جاده مرگ گفت
اینجا کوه نیست همه بیابانه
ولی امان ازاینکا کسی به فکر باشد
فقط تازه یاد گرفتند سرعتکاه می زنند