شما هم دنبال سو استفاده خودتان هستین خودرو های فرسوده خودتان را می خواهید به مردم بفروشین اونایی که از قبل خریدین سند که باطل نشده بخاطر همین گفتین ماشین لازم نیست فقط سند اتومبیل فرسوده لازم هست
اینقدر که نگران قیمت خودروهای فرسوده هستید نگران قیمت خودروهای معمولِ موجود در بازار هم هستید؟ یا اون دست خداست و از ید شما خارج؟ با قیمت های نجومی حتی برای خودروهای مثلاً داخلی من فرد عادی چطوری توان تعویض خودرو فرسوده خودمو پیدا میکنم ؟ گفتید دست واسطه ها رو کوتاه میکنید پول تو جیب خودتون میره نه؟ خودروهای وارداتی دست دومتون هم خواهیم دید چه قیمت گذاری میکنید با گمرکی های چند صد درصدی
دولت با مردم طبقه پایین نیست!
وگرنه با این جریان داشت یه توازن پولی شکل میگرفت و از اون طرف هزینه وزحمت اسقاط خودرو ها به دوش طبقه های بالاتر جامعه می افتاد.قدرت طبقه پایین تر برای خرید خودرو بهتروبیشتر میشد و بازار خودرو داخلی هم رونق میگرفت.چهره خودرویی کشور هم قشنگ میشد.کلی هم بنزین صرفه جویی وآلودگی هوا کم میشد.ضایعاتشم مال دولت!
ولی امان از دولتمردان باج خور ما.
حساب کردم با 40 هزار برگه اسقاط باد کرده که هر برگه رو متوسط 40 میلیون به پولدارا بفروشه چیزی به مبلغ 1.600.000.000.000 تومان یا به عبارتی 40 میلیون دلار نصیب دولت میشه
چرا باید از این سود سرشار باد اورده بگذره اخه؟
من فقیری که می تونستم ماشینمو به پولداری بفروشم ماشین بهتر سوار شم پولداره هم می تونست ماشین برند سوار شه. هر دو سود می کردیم ولی....
محمد
۱۰:۳۹ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
درودبرعزیزان من یه پیکان مدل 79دارم که میخوام بروشم اماخداشاهده ماشینم زیر300میلیون تومان نمی فروشم عزیزان اگه ماشین مدل پاینتون فروختین بایدالاغ جای گذینش کنیدپس پیکانمان بهترازپیشنهادشماست
قیمت خودرو فرسوده را صاحبان آنها و دلالان فضایی کردند ، وقتی یک کوییک صفر ۲۶۰ تا فول آپشن آن ۲۸۶ میلیون قیمت کارخانه هست انصافاً باید قیمت یک پراید ۸۲ توسط مالک یا دلال ۳۵۰ میلیون اعلام بشه ، اینجا ثابت شد که انصاف کارخانه سایپا و ایران خودرو خیلی بیشتر از ما ملت هست، اگه مالک خودرو پیکان ۷۵ میشد ریس ایران خودرو قطعاً یک پارس تی یو فایو صفر را میگفت ۲ میلیارد،،،، درصورتی که دولت اعلام کرده ۵ درصد قیمت خودرو خارجی بابت اسقاط خودرو فرسوده میگیریم و برگ اسقاط میدم پس فکر نکنم این دولت خودروی فرسوده ای را اسقاط کنه ،،، باز هم قشر ضعیف ضرر میکنن نه دولت و نه آنهایی که ماشین خارجی سوار میشن
با عرض سلام این قیمت کلاه بردارید هر وقت خودشون به مردم ماشین با قیمت کارخونه ومصوب دادن بیان قیمت ماشینایه فرسوده رو تعیین کنن لطفاً دست از تو جیب مردم بردارید
خودرو های فرسوده صاحب داره و هر چی صاحبش دلش بخواد میفروشه دوست داره ۴۰۰ میلیون بفروشه دوست داره ۵۰۰ میلیون بفروشه به هیچ کسی ربط نداره فشار فروش خودرو فرسوده توسط صاحبش روی خیلی هاست خیلی ها دارن خودشون رو ... میکنن عیبی نداره مهم نیست چطور وقتی مملکت رو هاپولی میکنن نمیتونن روش قیمت بزارن و سیر مونی ندارن حالا صاحب خودرو فرسوده مال خودشه دوست داره ۵۰۰ میلیون بفروشه هر کی ناراحت نخره
با سلام
اولا بنده اگر توانایی مالی داشتم صاحب ماشین فرسوده نبودم ، و الان صاحب مدل بالا بودم و هیچ احتیاجی به وارد کردن خودرو خارجی نداشتم، الان هم اگر این خودرو را از من بگیرند در آمدم طوریه که تا 15 سال آینده نمی توانم صاحب همین فرسوده هم بشوم، آن هم کلی از مخارج اضافی را خط بزنم
دولت اگر بخواهد خودروهای فرسوده را جمع آوری کند حالا به خاطر آمار تصادفات یا آلودگی هوا یا کاهش مصرف سوخت و یا دلایل دیگر ، می باید خود هزینه کند نه اینکه
بار خسارت را بر روی دوش بیچارگانی بگذارد که با یک پراید
مدل 77 مسافر کشی میکند، و به جای آموزش ماهیگیری
قلاب را هم از او بگیرد
دولت باید راه را برای دارندگان خودروهای فرسوده هموار کند تا بتوانند با کمترین هزینه مالک خودرو مدل بالاتری شوند
وگرنه با این جریان داشت یه توازن پولی شکل میگرفت و از اون طرف هزینه وزحمت اسقاط خودرو ها به دوش طبقه های بالاتر جامعه می افتاد.قدرت طبقه پایین تر برای خرید خودرو بهتروبیشتر میشد و بازار خودرو داخلی هم رونق میگرفت.چهره خودرویی کشور هم قشنگ میشد.کلی هم بنزین صرفه جویی وآلودگی هوا کم میشد.ضایعاتشم مال دولت!
ولی امان از دولتمردان باج خور ما.
چرا باید از این سود سرشار باد اورده بگذره اخه؟
من فقیری که می تونستم ماشینمو به پولداری بفروشم ماشین بهتر سوار شم پولداره هم می تونست ماشین برند سوار شه. هر دو سود می کردیم ولی....
قیمتارزونبعدمیارناینجاچندمیلیادمیفروشن
اولا بنده اگر توانایی مالی داشتم صاحب ماشین فرسوده نبودم ، و الان صاحب مدل بالا بودم و هیچ احتیاجی به وارد کردن خودرو خارجی نداشتم، الان هم اگر این خودرو را از من بگیرند در آمدم طوریه که تا 15 سال آینده نمی توانم صاحب همین فرسوده هم بشوم، آن هم کلی از مخارج اضافی را خط بزنم
دولت اگر بخواهد خودروهای فرسوده را جمع آوری کند حالا به خاطر آمار تصادفات یا آلودگی هوا یا کاهش مصرف سوخت و یا دلایل دیگر ، می باید خود هزینه کند نه اینکه
بار خسارت را بر روی دوش بیچارگانی بگذارد که با یک پراید
مدل 77 مسافر کشی میکند، و به جای آموزش ماهیگیری
قلاب را هم از او بگیرد
دولت باید راه را برای دارندگان خودروهای فرسوده هموار کند تا بتوانند با کمترین هزینه مالک خودرو مدل بالاتری شوند