پس آقای مسئول الان تکلیف ماشینهای فرسوده توی خیابان چی میشه آلودگی هوا بنزین شلوغی خیابان ترافیک بعد تو داری روی خودروی اسقاط شده حساب میکنی با وارد کردن خودرو و کم نکردن خودرو فرسوده تو کف خیابان.......
با عرض سلام. اول که خودروی فرسوده دست ادمهای فقیر جامعه هست نه دست دلال نه دست آدم پولدار شما به جای اینکه دروستش کنید پاک خراب ترش میکنید.راه کارش این هست.که شما خودروی فرسوده در جامعه که خودتون میدونید.نمیخا بگم.آلودگی هوا آلودگی دیداری وشنیداری.زیست محیطی وغیره. ....... شما جمع کنید.بنزین مصرفی .آون بدید به ترکیه به قیمت که درسال بخاید حساب کنید میشه قیمت یک خودرو.پولی که از خودرو ساز. پولی که از وارد کننده میگیرید برا دولت خودش.یا برای کارکنان زحمت کش خودتون
قیمت سکه ربع بهار طی ۳ سال قیمتش از ۵۰۰ هزار تومان امروز تبدیل شده به بیش از ۱۰ میلیون تومان قطعا ...... عاملش بود دلالی و واسطه گری مگر چه اشکال دارد حداقل دولت یک امتیاز برای افراد کم در امد قایل باشد
عزیزان اصلا به هیچ وجه ماشین و ارزون نفروشید دارن این حرفها رو میزنن که ماشین های فرسوده قیمتش بیاد پایین یکی دو ماه'دیگه ببینید چطوری التماس میکنن ماشین فرسوده بخرن هیچ راهی ندارن که ماشینهای فرسوده رو اسقاط کنن باید مردم و راضی کنن ماشین ها رو ارزون ندین لااقل ۱ ماه صبر کنید نتیجه کاملا مشخص میشه فقط صبر کنید
سلام...باید دولت سهمیه بنزین.. و بیمه نامه ماشین های فرسود یا همان ماشین های مدل پایین را قطع کند.. تا حق عبور و مرور را ازشون بگیرن تا قیمت درست و قانونی کنند.. وگرنه.....
خردمند
۰۹:۲۳ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
دوست عزیزی که از دولت تقاضای جمع آوری اجباری
و وضع قانون سخت گیرانه را برای ماشینهای فرسوده دارید
تکلیف مسافر کش بی نوا که با یک پراید مدل ۷۷ خرج چند تا بچه را میدهد چیست؟
شما به جای این حرف بهتر بود میگفتید، مالکان خودروهای فرسوده را اعدام کنید تا هوا برای تنفس شما پاکتر بشود
محمد
۲۱:۵۸ ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
اسقاط به شرطی که بعد یه مدت به اسم کلکسیونی وارد بازار نشه و به قیمت گذاری فروش بره مثل ماشین پدر من که ۱.۵ میلیون بشه یهو ۳۳۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان.به خدا که راسته!!!!!!
با ۳۰ میلیون تومان بابت طرح اسقاط دوچرخ هم بهت نمی دیدن پس خیلی ها نمی فروشند قطعا باید دولت کمک کند و این طرح پراید و پیکان تا سقف ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان بابت گرفتن حواله طرح خوبی است تا قشر کم در امد حداقل بتواند یک خودرو ایرانی نو بعدش بتواند بخرد
خوب اینجوری همون مردمی که ماشینهای فرسوده رو فروختم ۴۰۰_۵۰۰ تومن جز ماشینهای سایپا و ایرانخودرو چیزی نمیتونن بخرن.کارخانه هم که نمیتونه تولید کنه تو همینشم مونده اینجوری همون ماشینهایی مثل پارس که الان ۵۰۰ تومنه میشه ۸۰۰_۹۰۰ تومن باز میشه همون اش و همون کاسه
خسروی
۲۱:۵۲ ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
خودروهای مدل پایین پیکان و پراید بیشتر متعلق به کم در امدهاست که توان خرید خودرو قیمت بالا را ندارند اگر فروش یک پراید مدل پایین جهت خارج کردن ان به درستی و امتیاز انجام شود قطعا به سود کشور و افراد کم در امد است
با سلام خب اگه دولت بفکره هوای پاک هست اگه بفکره کاهش تصادف وکاهش سوخت هست خودروهایی که درحاله تردد هست اونا را جمع کن خودروهایی که اسقاط شده که در یه جایی انباشته شده زیانی به هوا و سوخت غیره ندارد
به همون خیال باش
منم یه فرقون دارم چرخش تا تعمیر کردم برای معاوضه (بنایی داشتم تموم شد)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
واقعا که بحث اسقاط و میگیم ارزون ندین حداقل باید ۲۰۰ بخرن باز میگی پژو۱۵۰ من پیکان دارم اگه هم بپوسه تو انبار از ۲۰۰ کمتر نمیدم بنظرم قیمت مناسفانه ایه واسه اسقاطی ها
و وضع قانون سخت گیرانه را برای ماشینهای فرسوده دارید
تکلیف مسافر کش بی نوا که با یک پراید مدل ۷۷ خرج چند تا بچه را میدهد چیست؟
شما به جای این حرف بهتر بود میگفتید، مالکان خودروهای فرسوده را اعدام کنید تا هوا برای تنفس شما پاکتر بشود
منم یه فرقون دارم چرخش تا تعمیر کردم برای معاوضه (بنایی داشتم تموم شد)