امثال این بابا روی صنعت خودرو چنبره زده اند و ذینفع هستند. نباید انتظار داشت در جهت منافع ملی قدم بردارند. متاسفانه ضمانت اجرایی برای قانون تعارض منافع وجود ندارد. قانون تعارض منافع هم شفاف نیست.
اعضای هیات مدیره و سهامداران شرکتهای خودروسازی مخصوصا ایران خودرو و سایپا مسببان فجایع و ذینفعان اوضاع کنونی خودروهای داخلی هستند. همینها مافیای خودرو و تصمیم ساز و تصمی گیر در خصوص خودروهای داخلی و بی کیفیتی آنها هستند. خودروهای داخلی همیشه محتاج قطعات خواهند بود و هرچه کیفیتشان کمتر باشد فروش قطعه سازان بی کیفیت صاحب خودروسازیها بیشتر خواهد بود.
چرند نگید به بهونه کنترل قیمت قیمتا تا دلتون خواسته کشیدین بالا یه زمانی دناپلاس توربو تو بازار ۵۰۰ بود الان کارخونه شده ۵۵۰ کوییک همین طور و بقیه یا تویه همین دو هفته چندین افزایش قیمت بوده که اصلا معلوم نیس برای چی بوده
پس تعهد به ثبت نام کنندگان قبلی که الان منتظر دریافت خودرو در موعد اعلام شده هستند چطور میشه ؟
ایکاش دست اندرکاران تاثیر تصمیماتشون بر زندگی مردم رو محاسبه می کردند
بهتر، اکثر اینهایی که اسم نوشتن مصرف کننده نبودند. الان کلی تبلیغ فروش حواله هست.
ما خودمون دوتا نوشتیم. اونی که زودتر درامد رو گرفتیم. اونی که که دیرتر دراومد رو انصراف زدیم.
شاید باور نکنید یکی از آشنایان ما به علت گرانی خودرو در ترکیه از بازار آزاد ایران خودرو خرید و کاپتاژ کرد برد ترکیه سوار بشه می گفت 360 میلیون 206 خریدم میشه 170 هزار لیر در ترکیه زیر 500 هزار لیر خودروی دست دوم خوب نمی تونی بخری
بازی مافیای خودرو با همکاری شورای رقابت در گران کردن محصولات بی کیفیت و سوپر گرانفروشی تکمیل شد با این کار. قریب 40 روز پول ملتو در مرحله اول بلوکه کردن و بعدش نوبت 1403در زمستان و پاییز 403 دادن حالا هم بعداز گران کردن و گران فروشی خودروها با همکاری کامل همه دستگاه ها اومدن میگن طرح یکپارچه حذف شد. و میگن طرح فاطمی امین بوده واقعا زشته این نوع فرار از مسولیت .لطفا جلو گرانفروشی این مافیای گسترده را بگیرید.
اعضای هیات مدیره و سهامداران شرکتهای خودروسازی مخصوصا ایران خودرو و سایپا مسببان فجایع و ذینفعان اوضاع کنونی خودروهای داخلی هستند. همینها مافیای خودرو و تصمیم ساز و تصمی گیر در خصوص خودروهای داخلی و بی کیفیتی آنها هستند. خودروهای داخلی همیشه محتاج قطعات خواهند بود و هرچه کیفیتشان کمتر باشد فروش قطعه سازان بی کیفیت صاحب خودروسازیها بیشتر خواهد بود.
ایکاش دست اندرکاران تاثیر تصمیماتشون بر زندگی مردم رو محاسبه می کردند
قیمت خودرو به قیمت بهار برمیگردد و دوباره صعودی خواهد شد.
ما خودمون دوتا نوشتیم. اونی که زودتر درامد رو گرفتیم. اونی که که دیرتر دراومد رو انصراف زدیم.
الان خودرو رو دست مونتاژکاران چینی مونده