دزدان حرفه ای کلاهبرداران شهر واستثمارگرا نوین ماکسیم اسنپ وتپسی هستند گرفتن ومچ کردن راننده ومسافرتوسط یک برنامه مگه چقدر هزینه داره کمتر از ۱۰۰تومن اون وقت ماکسیم برای یک سفر درون شهری ۱۵تومنی ۳تومن اجرت وبرای همین سفربین شهری باهمین کار۴۰۰هزار الایک میلیون تومن از حق راننده را دریافت میکند من سفری راقبول کردم یک میلیون وپانصدهزارتومن ومسافت۶۰۰کیلومتری باماشین ۸۰۰میلیونی بردم ماکسیم مبلغ ۶۰۰هزارمن آنرا برداشت کرد چرا ؟۹۰۰تومن برای من ماند۱۰۰تومن بنزین ۲۰۰تومن روغن ۵۰تومن عوارضی و۱۰ساعت رانندگی درنهاین ۵۵۰تومن ماندکه پول یک وعده غذای نهاروشام بود ولی ماکسیم ۶۰۰هزارتومن از دسترنج من را دزدید یاسفری که کنسل شده بود مبلغ۱۵۰هزارتومن ازحسابم برداشت کرد ووقتی اعتراض کردم گفتندسیستم تشخیص داده والسلام
برای دریافتی های بی حساب وکتاب واستثمار این شرکتها از رانندگان بایدفکری شود
این غارتگران کوچکترین خدمتی هم به رانندگان نمی دهندحتی یک ریال
هر چه هست فقط ب نفع ماکسیم،اسنپ،وتپیسی و مسافر هست،راننده با سرمایه حداقل 300میلیونی و با قوانین خشک شرکتها و آزار مسافران روبروس،مسافر خودش را صاحب محیط میدونع و این خیلی آزار دهندس،از طرفی چندر تومن کرایه ک دست راننده میرسه با بدترین ظلمها.دریافت میکنه.هر روزم هم بحث نرخ کرایه مطرحه.
سلام محمدی هستم راننده اینترنتی دوستان درست می گویند تنها مرجعی که سود این ماجرا نصیبش میگردد شرکت تپسی واسنپ میباشد چون کمیسیون بالا پول بنزین واجرت راننده فقط حمالی کردن است اینهم مجبوریم درخصوص متن عجله دارم کمیسیون مازادش نصیب راننده تنها نیست بلکه خود شرکتها همبهره میبرند
مگه مجبورتون کردن با این پلتفرمها کار کنید؟ موقعی که مسافر میخواهید پیدا کنید اسنپ و تپسی خوبن، موقعی که کومیسیون میخواهید بدهید، بد میشوند؟
ناشناس
۱۷:۱۴ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
۴ میلیون راننده عضون ۲ میلیون راننده فعال در روز هرکدوم ۱۰۰ هزارتومن کمیسیون بدن میشه ۲۰۰ میلیاردتومن روزانه درآمد نتیجشم مثل این نفر بالا پول گرفتن استخدام شدن بیان تعریف تمجید کنن که اسنپ زندگی منو نجات داد اسنپ منو از بیکاری نجات داد ی سری جملات تکراری که تو صفحه اینستا اسنپ پره یا کارنکنید فلان استخدام شدن که از اسنپ و تپسی دفاع کنن یا ی سری پشتیبانی بی ادب نشوندن اونجا با راننده بد برخورد میکنه تو که داری این حرف میزنی مگه کمیسیون نمیگیره چه خدماتی به راننده میده جز مسافر پیدا کردن همون مسافر پولو نمیده زیر بار نمیره مسافر هزارتا قانون خودشونو رعایت نمیکنه چرا تذکر نمیده چرا آموزش نمیده به مسافر که قوانین رعایت کنن چرا درگاه پرداختش درست نمیکنه که راننده ضررشو نده موقع خفت گیری دزدی و بیمه و هزار داستان کجاس در روز کلی مردم آزار درخواست میزنن راننده میرسه لغو میکنن چرا کاری نمیکنه میگه بمنچه کمیسیون بابت پیدا کردن مسافر میتونه ماهانه ۱۰۰ هزارتومن بابت حق استفاده از برنامه از راننده ها بگیره نه هر سفر بیاد کمیسیون بگیره یا با هزار شامورتی بازی از راننده و مسافر پول دزدی کنه
ناشناس
۲۲:۴۵ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
به نظر من برای راننده اسنپ هیچ سودی نداره با این درصدی که میگیرن پول بنزین و حقوق یه نفر در روز و اصطحلاک ماشین که حساب کنید فقط برای اسنپ و تپسی حمالی میکنیم
اسنپ و تاپسی ففط بله حرف مسافر توجه دارن حتی اگر کاریه هم ندن مسافر بگه نقدی دادم ولی راننده بگه کرایه نداده حرف مسافر رو قبول میکنن و به راننده پیام میدن حواستو جمع کن من مسافر داشتم رسید به مقصد پا به فرار گذاشت ولی پشتیبانی تاپسی هر ربار فقط گفت فقط به پشتیبانی پیامک دهید اگر با مسافر تماس بگیرید مسدود میشوید و....قصه های جالبی دیدم اقا برای خانمی.....اسنپ میگیره و تو از هیچکدوم نمیتونی پول بگیری اسناد موجود است .....
دقیقا چند روز پیش خانمی رو از ورامین آوردم تهران کرایه ۲۴۰ ت رسیدم به مقصد گفت برنامه بانکم خطا میده و همسرم الان حمومه اومد بیرون براتون میزنم!خب بنظرتون میشه جلوش گرفت تا پیاده نشه!؟اعتماد کردم که همانا پول واریز نکرد هم همانا!به پشتیبانی گفتم بعدش پیامک اومده ک مسافر میگه پرداخت کردم،بیشتر حواستون به کرایه باشه!!!دم خونه کلی منتظر ،دم شرینی فروشی براش توقف بدون کرایه اضافه زدم ولی این جوابم بود!! چندین بار مسافر اسنپ هم همین کارو کردن که باعث میشه به مسافر خوب هم اعتماد نکنیم
ناشناس
۲۰:۳۷ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
از زمانی که زمزمه کردن باوجود اسنپ کسی دیگه کارگری نمیکنه داستان شروع شد سهمیه بنزین که عامدانه و با برنامه ریزی شروع کردن ماه به ماه عقب انداختن و ایجاد تاخیر بعد قطع کردن یعنی یک سال راننده بدبخت با بنزین آزاد کارکرده بستانکاره در صورتی که کرایه مسافر به راننده با بنزین دولتی بوده ضرر به راننده ها تحمیل شد کی پاسخگو هست میدونین چه رقم کلانیه چرا از این نمیگین چون قرار براین بود که با دادن سهمیه کرایه بالانره حتی نگفتن قرار نیست دیگه بدیم که راننده بیاد کارکنه از مالش ببخشه و شرکتها جمع نشن با افزایش تورم و کاهش ارزش پول ملی و افزایش نرخ ارز اجرت کار و قیمت قطعات هم ی ضرر دیگه به راننده ها تحمیل کرد الان نرخ بیمه عوارض شهرداری جریمه ها بسته اینترنت و مکالمه همه با نرخ تورم آسانسوری بالا رفته حتی کرایه مترو و اتوبوس اسنپ و تپسی کرایش نهایت ۱۰درصد بالا رفته یعنی اجازه ندادن که کرایه ها همسان سازی بشه یعنی تراز سودآوری راننده ها منفیه الان چرا کار میکنن اتحاد ندارن چون دون پاشی میکنن با شگردهایی راننده کارکنه از بخشی میزنن به بخش دیگه میدن تا راننده بفهمه چی به چیه یکسال گذشته خرج ماشین سر سال معلوم میکنه اما خوشحال نباشید کم کم دیگه متوقف میشه تو تهران کرایه زیر ۵۰ هزارتومن با همین کمیسیون باید حداقل کرایه برای ماشین پراید و کوییک و امثالهم باشه نه خودروها نه لوازم نه جاده ها نه بنزین استاندارد نیست ی چرخه باطل ایجاد کردین چندمیلیون نفر از ناچاری بیان اول افتخار به اشتغالزایی کردین بعد با مهندسی قیمت کمیسیون نامتعادل تبلیغات کاذب بنفع شرکت ها و مسافر کارکردین مسافر به جای مترو اتوبوس یا حتی سرویس مدارس سرویس ارزان گرفت الان قطعا افزایش قیمت باعث حذف عمده مسافران میشه و حالا به زودی با افزاش قیمت مجدد بنزین باز همین سناریو اما با بازیگران کم و ناشی ادامه خواهد داشت
وقتی تصادف کردی یا ماشینت خرج ۲۰ میلیونی افتاد حالتو میپرسم
جواد بیک زاده
۲۲:۰۸ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
شما یا از ماشین سر در نمیاری یا تازه شروع کزدی وقتی ماشینت شروع به استهلاک بالا افتاد و هر ورز تعمیرگاه بودی و هر چی در میاری باید برای خرج ماشینت بدی بعدا بیا بگو راضی هستی
ناشناس
۲۲:۲۷ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
معلومه تازه کاری مگه چه مدت میتونی از ۷ صبح تا ۷ شب رانندگی گنی یا ماشین زیر پات چقدر دوام میاره که اینطوری کار کنه شب دراز است و قلندر بیدار
نادر
۰۰:۳۱ ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
مگه... دوازده ساعت رانندگی چند سال دیگه بهت میگم از چند جان زدبیرون و همه اش رو خرج دوا و درمانت کردی
بابک
۱۱:۲۵ ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
معلومه تازه کاری ماشینت خرج افتاد بعد بیا
ارش
۱۵:۲۵ ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
برادر عزیز ساعت ۷ صبح تا ۷شب اصطحلاک خودرو و شغل فرسایشی، مگه راننده روز تعطیل نمیخواد ۲۵ روز کارکنی میشه ۴۰ میلیون هزینه ها رو کم کنی میمونه ۳۰ تومن برای این ساعت کار وخطراتی مثل تصادف و .... زیاد نیست مشکل اصلی احترام نداشتن راننده تاکسی است رانندگی تو تهران با این شرایط روحی وطرز رانندگی مردم زیاد جالب نیست منم تو اسنپ کار میکنم ازروی ناچار چون مغازه نمیتونم بخرم و اجاره مغازه نمیصرفه خیلی اجاره ها رفته بالا مکانیک هستم این ۳۰ تومن اگه یک مغازه بخرم خیلی خیلی راحت تر درمیاد وامنیت شغلی وخطر کمتری داره مشکل من ارزش پایین شغل وخطرات زیادش هست
ناشناس
۲۰:۱۴ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
همه مردم از اول میدانستند اسنپ وتپسی انحصاری هست وسهامدا. کیست اصلا هم رقابتی نبود و نخواهد بود وبرخی از استارتاپ ها و شرکت هایی هم که داشتند پا میگرفتن مثل شرکت علی دایی کن تبلیغات رو هم شروع کرده بود را حذف کردند
ما ...
سلام به همه دوستان اولا خدا لعنته کنه اونکی باعث این فقر و مشکلات میشن ک اسنپ بخاد سواستفاده کنه و بَرده جمع کنه خود کرایه بخدا همش ضرر چ برسه به کمسیون ۲۰درصد بعدشم همیشه حق با مسافر بخدا حدود۲۵دقیقه من سرکار گذاشت اسنپ هم هیچ برخوردی نکرد و نمیکنه ولی خدانکنه راننده سفر لغو کنه سریع جریمه و امتیاز....انصاف اینا کجاس کرایها مفت شده کمسیونشم بالاس البته مسافرهاهم خیلی بد شدن بی انصاف شدن
برده داری اینترنتی .سو استفاده از رانند ها که به اجبار و برای زنده بودن که کارشان فقط مسافر کشی هست خیلی سخت .ویرایش کسانی که از جای دیگر درآمد دارند نسبتاً خوب .واین سامانه هدفمند نیست .چراکه فقط یک نقطه اشاره کنم و اینکه روزهای تعطیل کرایه ها خیلی خیلی کم مهمان کمسیون را میگیرد .
اسنپ بعد نیست برای پیدا کردن مسافر کرایه خیلی کم میزنه ودرصد بالا رو میگیرن برای مثال،مسیر ۶۰کیلومترو آژانس ۱۳۳ ،،۲۵۰هزار تومان میگیره ولی اسنپ میزنه خیلی زیادش ۱۳۵هزار تومان که ۳۰ هزار تومانش میره برا کمیسیون اینجا ۱۰۵ هزار تومان گیر راننده میاد بعدش هم این مسیر ۶۰ کیلومتر رو بایستی خالی برگردیم یا بایستی ساعتها باشیم تا مسافر بهمون بخوره که برگردیم به نظر منه راننده کرایه ۶۰کیلومترو بکنند۲۰۰ تومان که کمسیون ک بر میدارن از راننده ۱۷۰ گیرش بیاد بعد همه اسنپ کار میکنند قول میدم همون آژانس ۱۳۳ هم بیاد اسنپ کار کنه فقط کرایه بایستی بالا بره تا راننده ها راضی باشن چون خرج ماشین بالاست
کرایه وانت خیلی کم است موقعی که به مبدا میرسی زیاد آلاف میشی تا بار بزنی وبه مقصد میرسی باز هم آلاف میشوی اینها را نه اسنب پیگیری است ونه صاحب بار خواهش میکنم اینها را مد نطر قرار دهید
برای دریافتی های بی حساب وکتاب واستثمار این شرکتها از رانندگان بایدفکری شود
این غارتگران کوچکترین خدمتی هم به رانندگان نمی دهندحتی یک ریال
ما ...