این هم از اون حرفهاست الانش هم که راه آهن جنوب به جاهای دیگر اتصال دارد دورود به اندیمشک متصل است ولی شما نظر دیگری دارید توجیه نکنید انگار شما توسعه را بلدید این هزینه را به اضافه تخریب اراضی وطبیعی وادامه تخریب هم اندازه گیری کنید میخواهید بیشترش کنید همان خط موجود را توسعه دهید نه یک خط جدید کمانی شکل غیر قابل دفاع از فنی و اقتصادی .
آقا بقول معروف ،: نه به داره نه به باره اینجا شما خودتون روکشتین کاش میشد صد پروژه مشابه موازات هم شدوع بکار کنند مردم رو مشغول کرده از خیر بهرهبرداری بگذرید ایاالناس
احداث راه آهن خرم آباد به اندیمشک یکی از پروژه های غیر اقتصادی و هزینه بر برای هیچ ، چون که اینگونه طرح ها از روی لابی گری و سمج بازی برخی مسئولین و حتی نفوذدر سیستم های مربوطه و خرج تراشی برای دولت ها و حیف و میل کردن دارایی ها و سرمایه ها و بیت ومال مملکت هست وگرنه طرح های مهمتری مثل انزلی به استارا و یا چابهار به زاهدان و شیراز به بوشهر مهمتر از خرم آباد به جنوب است .
این پروژه راه آهن خرم آباد یک پروژه مازی، هزینه بر و بی فایده به نظر می رسد؟ ضمن اینکه پروژه شمال جنوب از مسیر ملایر-بروجرد-دورود-سپید دشت- اندیمشک قرار بوده است انجام شود و ایستگاه خرم اباد در این مسیر سپید دشت هست که فاصله ای هم با شهر خرم آباد ندارد. مملکت پول ندارد. چرا پروژه های موازی تعریف میکنید در این وانفسا؟ خرم آباد فرودگاه هم دارد و به ازاد راه شماره پنج هم متصل است.
یک دهم این هزینه رو میتونستن برا نوسازی ناوگان ریلی و واگنی دورود انجام بدن آخه متوجه نیستم این همه هزینه برا چیه فقط برا اینکه بگن خرم آباد هم راه آهن داره !
با سلام برای پلدختر و معمولان که بعد از آزادراه خیلی ها شغل شون از دست رفت و حتی مسیر شون کم رونق شده بود این طور کاری به معنی احیاء دوباره و بلند شدن شون هست. کمی منطقی باشیم. اتلاف سرمایه ای که برای تغییر مسیر مصرف شده کم تر از چیزی هست که سال ها میتونه مناطق پلدختر و معمولان رو دوباره سر پا کنه
جناب نماینده، شما جاده های آسفالته رو درست کن مردم راحت به پلدختر برن ریل و راه آهن پیشکش شما، جاده گردنه طولکش بطرف پلدختر افتضاح افتضاحه ،واقعا این مدیران بی مدیریت و بی لیاقت و گماشته این نماینده بازدیدی از این جاده مسخره دارن،واقعا این نماینده یه بازدیدی از این جاده داره ببینه چقدر افتضاحه.
واقعا به نظرمن اقناع کردن وزارت راه وشهرسازی در تغییر مسیر به شهرهای معمولان وپلدختر شق القمر بوده چرا که جاده معمولی ساخت هم دراین مناطق کوهستانی کار سختیه درود به شرف و قدرت ونفوذ سید کاظمی.این حرکت رکود اقتصادی وشغلی پلدختری هارو می زداید و به این دوشهرستان رونق دوباره می بخشد