درست ترین کار جناب سردار انحلال تشکیلات عریض و طویل ولی بی ارزش وبی خاصیت پلیس راهور است که متاسفانه دولت ماهانه فقط هزاران میلیارد تومان حقوق و دستمزد برای این تشکیلات بی خاصیت وبی ارزش پرداخت میکند این د
یک دفعه ای بگین تا ده نشه بازی نشه. پس بگین تا طرفو ده بار رد نکردیم بهش گواهینامه نمیدیم اینجوری بگین راحتتر قبول میکنیم باور کنین راحتتره پذیرفتن این حرف
اسم ارگان شما پلیس راهنمایی و رانندگی هست خب پس اگه قراره سخت گیری کنید باید جامع باشه نه اینکه فقط برای دریافت گواهینامه سخت گیری کنید ولی به کیفیت خودروها، راه و جاده، علایم ایمنی، کیفیت افتضاح اسفالت و...کاری نداشته باشید و بگید به ما مربوط نیست...
از ذکر کشور های اروپایی رو به عنوان الگو خوشم نمیومد. چرا ما کشور های دیگه رو برتر از خود میدونیم؟ شاید روش ما بهتر و درست تر هست؟ باید منطقی فکر کرد نه تقلیدی.
با سلام ...به ما که رسید سخت شد ..فکر کنم اونهایی که گواهینامه دادید و در شهر و جاده بسیار بد رانندگی میکنند و یا ایجاد تصادفات وحشتناک میشوند روی اونها یک تدبیری بشود .بهتر است ..با تشکر
سختگیرانه یعنی آموزش بهتر نه اینکه یادم نمبره طرف سر امتحان اصلی اون اقا مثلا مرد قانون زیر پاش ترمز بود ، مخفیانه ترمز میگرفت ماشین خاموش میشد که بکشه دوباره آموزشگاه پول بگیره از طرف
موتور سوارها اکثرا به قوانین احترام نمیگذارند . عروس بلد نیست برقصه میگه زمین کجه .طرف چراغ قرمز رو رد میکنه .انحراف میاد .سبقت خطرناک میگیره میاندازه گردن جاده و پراید .این حرفا چیه جاده و کیفیت ماشین در تصادف نقش کمی دان
سلام،خیابانها وجاده ها و اتوبانهای ناایمن و دراز چاله چوله بیشتر باعث تصادف هستند،قبول دارم خیلی ها تجربه کافی ندارن چون افسری که داره امتحان گواهینامه میگیره به راحتی از هر کی خوشش میاد قبولش میکنه و وقتی آموزشگاهها اصلا آموزش واقعی برای رانندگی در شرایط نیاز جامعه رانمیدهند انتظار چی رو دارید