تو اصلا میفهمی ایمنی یعنی چی؟ اگه شعور ایمنی رو داشتین نباید به تابوت های مرگ داخلی مجوز میدادین. کجای شما مطابق با اصول بین الملل هست که میخواین برای مردم اصول بین الملل رو رعایت کنین؟!
بسیار عالی..اینقدر که اتوبوس های مسافربری در طول سال باعث کشته شدن هزاران نفر از مردم و میلیاردها تومان ضرر به سرمایه کشور را رقم میزنند...باید هم خیلی زودتر به این نتیجه میرسیدید
سردار ضمن عرض خسته نباشید،ایا ما درآمد ی شهروند المانی،یا ژاپنی را داریم ک بتونیم ۲۵۰۰ دلار هزینه ی رانندگیو پرداخت کنیم؟چرا پلیس راهور ک بیکاره برای آموزش انتخاب نمیشن،چرا فقط حرف هزینه برای ما هست؟چرا؟؟چرا ب جای فشار آوردن ب خودرو ساز برای ساخت خودروی ایمن فقط ب فکر آموزش هستید؟چراااا؟
سخت گرفتن اموزش،نمیشه .
باید اموزش اونقدر باشه که طرف در انوزش استرسشبریزه نه در حین امتحان گواهینامه
سخت گرفتن اگر معنای یه حرکت اشتباه رد بشه باشه خطای بزرگیه.
سخت گرفتن باید انوزش درست و حسابی و حدف امتحان باشه .
یعنی یک ماه اموزش مستنر ببینه در مسیر های طولانی توسط کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی و نیازی به روز امتحان نباشه که طرفو یک ردزه بفهمین یاد گرفته .
امتحان یک روزه حدف بشه و انوزش مستمر توسط راهنمایی و رانتدگی یک ماهه داده بشه و سبقت ها و سرعت ها و .. چند بار تکرار بشه و تمام توی یک ماه طرف رانندگیو یاد میگیره و اینطوری تحت نظر ملیس اموزش میبینه و مطمین مدرک داده میشه .
امتحان یک روزه حدف .
اموزشگاه حدف .
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۵ مهر ۱۴۰۴
تازه الان فهمیدین باید سخت بگیرین،این همه بی نظمی در رانندگی و اکثر تصادفات علتش همینه،کار رو هم برای نظارت خودتون سخت کردین هم رانندگی برای رانندگان متعهد و منضبط
اصلا سختگیری بی فایدس فقط باید آموزش بهتر بشه اونم نه داخل آموزشگاها از قبل باید طرف یاد بگیره مغزش آماده بشه برای رانندگی ، شما فعلا راهکاری ارائه دهید تا صدورگواهینامه یک دوماه طول نکشه سریعتر به دست متقاضی مخصوصا الان که با کمبود راننده پایه یک کاردان وفنی مواجه هستیم به دلیل تصمیم اشتباه سردار وبالا بردن سن گواهینامه به ۲۵ سال تواین برهه زمانی اشتباه ترین تصمیمی بود که گرفته شد تفکر کنید
سلام زیادسخت بگیرند هیچکس سراغ گواهینامه دیگه نمیره پلیس وقت نداره درروز سه میلیون راننده روبگرده کی گواهینامه داره همه بدون گواهینامه میرند به کارهاشون میرسندبهترسخت نگیرند راحتر بگیرند همه به قانون احترام میزارند قانونو سخت بگیرند هیچکس عمل نمیکنه هرچه راحتر بگیرند احترام بیشتری مردم میزارند حرفی هم نمیزنند سخت نگیرید خواهشندنتیجش اصلا خوب نیست بدترمیکنند هرچه راحتر بی دردسرتره
رشوه نگیرید نمی خواد سختگیرانه باشد هر که یه مقدار زیر میزی رد کند گواهی نامه دار می گردد این همه جریمه می توانست صرف امنیت جاده ها پارکینگ و چیزهای دیگر می گشت که معلوم نیست به کجا دزدیده می شود
باید قوانین رانندگی در ایران بصورت هر چهار سال یکبار بررسی ، بازنگری و ارتقاء داده شوند و متناسب با شرایط سخت گیرانه در حد لیسانس خوب بحث های تولید خودرو ایمن با کیفیت ، جاده ، تابلو ها ، راهور مدرن تر و از رده خارج نمودن فرسوده ها اقدامات جدی ، ضروری و لازم انجام شوند و تعامل و همکاری جدی بین راهور ، صمت ، راه و استاندارد و شهرداری ها بصورت شبکه ای و مستمر روزانه صورت گیرد تا نظم و انضباط در این زمینه انجام شود و در مدارس ، دانشگاه ها و رسانه ها نیز فرهنگ درست رانندگی نهادینه شود.
سختگیری بی مورد فاقد وجاهت قانونی است.
باید اموزش اونقدر باشه که طرف در انوزش استرسشبریزه نه در حین امتحان گواهینامه
سخت گرفتن اگر معنای یه حرکت اشتباه رد بشه باشه خطای بزرگیه.
سخت گرفتن باید انوزش درست و حسابی و حدف امتحان باشه .
یعنی یک ماه اموزش مستنر ببینه در مسیر های طولانی توسط کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی و نیازی به روز امتحان نباشه که طرفو یک ردزه بفهمین یاد گرفته .
امتحان یک روزه حدف بشه و انوزش مستمر توسط راهنمایی و رانتدگی یک ماهه داده بشه و سبقت ها و سرعت ها و .. چند بار تکرار بشه و تمام توی یک ماه طرف رانندگیو یاد میگیره و اینطوری تحت نظر ملیس اموزش میبینه و مطمین مدرک داده میشه .
امتحان یک روزه حدف .
اموزشگاه حدف .