پیام های 137 شهروندان منطقه 11 آسیب شناسی می شوند
رحمان شریفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این که برگزاری جلسات مرتب و منظم با محوریت بررسی آسیب های اجتماعی در سطح محدوده نواحی چهار گانه صورت گرفته است گفت: این جلسات با توجه به تماس های شهروندان به این سامانه برای شناسایی نقاط ضعف و قوت محدوده ی نواحی و تعامل بیشتر در جهت رفاه مشکلات نواحی و هم چنین استفاده از اخبار خود شهروندان برای ریشه یابی معضلات سطح منطقه انجام شد.

وی ضمن بیان این که از دیگر برنامه های انجام شد توسط سامانه 137 برگزاری کلاس های آموزش شهروندی در سطح منطقه بوده است گفت: این برنامه ها با هدف رشد فرهنگ شهر نشینی و مخاطبین آن از تمام گروه های سنی بوده است.

رحمان شریفی خاطر نشان کرد: سامانه 137 در تیرماه سال جاری تعداد 7093 تماس از سوی شهروندان گرفته شد که بیشترین این تماس ها از محدوده ی ناحیه 2 و کمترین آن مربوط به محدوده ناحیه 1 منطقه 11 بوده است./