رضایت مشتریان بستگی به افزایش سطح کیفی سرویس های پستی دارد
عضو هیأت مدیره پست گفت: رضایت مشتریان منوط به افزایش سطح کیفی سرویس ها و خدمات پستی است.
معصومی درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: مدیریت هزینه موجب پیشرفت پست کشور است و نهادینه شدن این امر در اذهان تمامی همکاران موجب پیشرفت کشور است.
و ارتقای میزان رضایت مشتریان منوط به افزایش سطح کیفی سرویس ها و خدمات است.
وی ادامه داد: اخذ گواهینامه ایزو و افزایش بهره وری و کیفیت عزم جدی مسئولان پستی و همه کارکنان را می طلبد. /ف