ناظر عالی سامانه 137 منطقه 17 از ثبت 233 پیام شهروندی در این سامانه در هفته سوم مهرماه خبر داد.
سیدابراهیم خوشحال در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این باره گفت: با توجه به رسیدگی و انجام 78 درصد خواستههای شهروندان ناحیه یک رتبه سوم انجام کار در میان نواحی سهگانه شهرداری منطقه را کسب کرد.
وی در ادامه افزود: این ناحیه رتبه سوم سرعت رسیدگی به پیامهای شهروندان را در میان دو ناحیه دیگر به خود اختصاص داد.
خوشحال خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد پیام موضوع سد معبر 56 پیام ثبت شده و موضوع شستوشو با 6 پیام کم تکرارترین پیامهای شهروندان این ناحیه به شمار رفت.