ثبت 233 پیام شهروندی در سامانه 137 منطقه 17
سیدابراهیم خوشحال در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این باره گفت: با توجه به رسیدگی و انجام 78 درصد خواسته‌های شهروندان ناحیه یک رتبه سوم انجام کار در میان نواحی سه‌گانه شهرداری منطقه را کسب کرد.  
 
وی در ادامه افزود: این ناحیه رتبه سوم سرعت رسیدگی به پیام‌های شهروندان را در میان دو ناحیه دیگر به خود اختصاص داد.  
 
خوشحال خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد پیام موضوع سد معبر 56 پیام ثبت شده و موضوع شست‌وشو با 6 پیام کم تکرارترین پیام‌های شهروندان این ناحیه به شمار رفت.