مژده به بيمه شدگان تامين اجتماعي شهريار:
مشکل گرفتن نوبت در بيمارستان تامين اجتماعي شهريار حل شد
دکتر محمود کريمي بيژني‌نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينکه اجراي طرح نوبت دهي تلفني در سال 89 رسما کليد خورد اظهار داشت: در سالهاي قبل از اجراي طرح نوبت دهي تلفني در بيمارستان تامين اجتماعي شهريار صفهاي عريض و طويلي از بيماران براي گرفتن نوبت در جلوي در بيمارستان تشکيل مي‌شد که اين حالت صورت خوشي براي بيماران نداشت بنابراين، سيستم نوبت دهي هشت خط راه‌اندازي شد.
 
وي با تاکيد بر اينکه با توجه به ازدحام بيمار و وجود فقط يک بيمارستان تامين اجتماعي در شهرستان شهريار اين هشت خط پاسخگوي نياز بيمه‌شدگان نيست و به ناچار بيمه‌شدگان نيست و به ناچار بيمه‌شدگان پشت خط معطل مي‌مانند، افزود: با رايزني‌هاي صورت گرفته با شرکت مخابرات شهرستان شهريار تا پايان سال جاري هشت خط ديگر به بيمارستان تامين اجتماعي شهريار به منظور افزايش ظرفيت سيستم نوبت‌دهي اضافه خواهد شد.