گذری برعملکرد شهرداری منطقه 12 در نیمه اول دی ماه سال 92
حسین سعیدی‌پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: 2 هزار و 33 پیام شهروندان به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 در نیمه اول دی ماه سال 92 ارسال شده است.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 12 در نیمه اول دی ماه سال جاری 95.32 درصد است.  
 
سعدی‌پور با اشاره به پیام‌های ارسالی شهروندان در نواحی 6 گانه منطقه 12 به سامانه 137 گفت: پیام‌های ارسالی شهروندان در نواحی 6 گانه منطقه 12 به سامانه 137 منطقه 12 شامل ناحیه یک 330 پیام، ناحیه دو 275 پیام، ناحیه سه 379 پیام، ناحیه چهار 354 پیام، ناحیه پنج 379 پیام و ناحیه شش 299 پیام است.  
 
وی ادامه داد: پیام‌های ارسالی به معاونت‌های شهرداری منطقه 12 سامانه 137 شامل معاونت اجتماعی و فرهنگی 12 پیام، حمل و نقل و ترافیک 6 پیام و معاونت فنی  عمران 3 پیام است.  
 
سعدی‌پور با اشاره به میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد نواحی 6 گانه شهرداری منطقه 12 است.  
 
میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد نواحی 6 گانه شهرداری منطقه 12 شامل ناحیه یک 98.08 درصد، ناحیه دو 96.24 درصد، ناحیه سه 93.69 درصد، ناحیه چهار 91.92 درصد، ناحیه پنج 94.21 درصد و ناحیه شش 98.04 درصد است.  
 
وی با اشاره به آمار پیام‌های ارسالی به شهروندان در سال 91 و 92 سامانه 137 گفت: آمار پیام‌های ارسالی شهروندان در نیمه اول دی ماه سال 91 به سامانه 137، 2 هزار و 887 پیام و میزان رضایتمندی 84.49 درصد پیام است 854 پیام ارسالی شهروندان در نیمه اول کاهش یافته و 10 درصد میزان رضایتمندی افزایش یافته است.  
 
سعدی‌پور در پایان با اشاره به فراوانی پیام‌های ارسالی شهروندان در نیمه اول دی ماه سال 92 به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 افزود: فراوانی پیام‌های ارسالی شهروندان در نیمه اول دی ماه سال 92 به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 شامل نظافت معابر، نوار حفاری طولی، جمع آوری زباله، لکه گیری چاله‌های معابر و هرس درختان است. 

انتهای پیام/