عملکرد نیمه اول بهمن ماه سال 92 شهرداری منطقه 12 در سامانه 137
حسین سعدی پور در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: 3 هزار و 619 پیام شهروندان در نیمه اول بهمن ماه سال 92 به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 ارسال شده است و درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 12 در نیمه اول بهمن ماه سال جاری 35/95 درصد است.

وی ادامه داد: آمار پیام‌های ارسالی شهروندان در نیمه اول بهمن ماه سال 92 به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 در نواحی 6 گاوه این منطقه شامل ناحیه یک، 613 پیام ناحیه دو، 375 پیام، ناحیه سه، 722 پیام، ناحیه چهار، 644 پیام، ناحیه پنج، 616 پیام و ناحیه شش، 605 پیام است.

سعدی پور با اشاره به آمار پیام‌های شهروندان در معاونت‌های شهرداری منطقه 12 گفت: آمار پیام‌های شهروندان در معاونت‌های منطقه 12 شامل معاونت اجتماعی و فرهنگی 33 پیام و معاونت حمل و نقل ترافیک 11 پیام است.

وی با اشاره به درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد نواحی 6 گانه شهرداری منطقه 12 گفت:‌ درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد نواحی 6 گانه منطقه 12 در سامانه 137 شامل ناحیه یک 42/96 درصد، ناحیه دو 18/91 درصد، ناحیه سه 81/95 درصد، ناحیه چهار 21/96 درصد، ناحیه پنج 21/96 درصد و ناحیه شش 81/92 درصد است.

سعدی پور افزود: فراوانی پیام‌‌های ارسالی شهروندان در نیمه اول بهمن ماه سال 92 به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 شامل کاشت درخت در طرح حاشیه خیابان درخت بکارید با کسب بهترین رتبه و رتبه نسخت و 255 پیام، 114 پیام کاشت نهاد و درخت، نظارت معابر و کله گیری آسفات است.

وی خاطرنشان کرد: آمار پیام‌های ارسالی شهروندان در نیمه اول بهمن ماه 91 به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 شامل 2 هزار و 917 پیام و درصد رضایتمندی 43/78 درصد است.

عملکرد شهرداری منطقه 12 در سال 92 نسبت به سال گذشته با افزایش 702 پیام و افزایش رضایتمندی 17 درصد مثبت بوده است.


انتهای‌پیام/