رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش در شیراز
هدف ارزشیابی ، اصلاح و بهبود کیفیت آموزشی است
 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، عبدالرسول عمادی در گردهمایی مدیران و روسای جدیدالانتصاب آموزش و پرورش فارس ، با اشاره به انواع ارزشیابی آغازین ، مستمر و پایانی گفت: ارزشیابی همواره با فرایند یاددهی و یادگیری همراه و در تمام مراحل آن تاثیر گذار می باشد و چنانچه تدریس انجام شود و ارزشیابی صورت نگیرد، کار تدریس ناقص خواهد ماند.

عمادی با اشاره به نظام آموزشی برخی کشورها تصریح کرد: محتوای آموزشی باید انعطاف داشته و در اختیارمعلم باشد تا معلم  با استفاده از ارزشیابی، مراحل آموزش را کنترل نماید.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات آموزش و پرورش منوط به رفع مشکلات ارزشیابی است افزود: بهره وری در آموزش و پرورش در گروی ارزشیابی صحیح است.

عمادی ادامه داد: محصول ما ،دانش آموز تربیت شده  و آموزش دیده است که باید با ارزشیابی صحیح،بهره وری آنرا ارتقا دهیم.

انتهای پیام/