رشت؛
اعزام ناو گروه صلح و دوستی نیروی دریایی به جمهوری آذربایجان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛امیر دریادار افشین رضایی حداد فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری ایران گفت: این ناوگروه متشکل از 2 ناو دماوند و جوشن است که به فرماندهی ناخدا یکم عبدالحسین ظفری اعزام شد.

امیر دریادار افشین رضایی حداد مدت سفر ناو گروه صلح و دوستی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را 3 روز اعلام کرد و افزود : نشست با مقامات نظامی جمهوری آذربایجان و بازدید از مراکز نظامی ، آموزشی و موزه های نظامی این کشور از مهمترین برنامه های این ناوگروه است.

وی هدف از اعزام ناو گروه صلح و دوستی به جمهوری آذربایجان را ابلاغ پیام صلح و دوستی ، ارتقای امنیت دریای خزر و نشان دادن توانمندی های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد

فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : ناو گروه صلح و دوستی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار به جمهوری آذربایجان اعزام شد.

امیر دریادار افشین رضایی حداد خاطر نشان کرد : کشور آذربایجان به دلیل داشتن مرز مشترک و اشتراکات فرهنگی با ایران جزء کشورهای مهم از نظر مناسبات مختلف است

انتهای پیام/