نیروهای مسلح ، مستحکم ترین ابزار حکومت
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ سردار علی اکبر جاویدان فرمانده نیروی انتظامی گلستان در جمع کارکنان پایور و وظیفه قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید متاجی گرگان با تبریک ایام دهه فجر گفت: نیرو‌های مسلح، مستحکم‌ترین و باصلابت‌ترین ابزار حکومت و فراجناحی هستند و هیچ امنیتی جز با صلابت آنان تحقق نمی‌یابد.

وی با اشاره به حدیثی از امام اول شیعیان گفت: امام علی (ع)، نیرو‌های مسلح را عزت دین، زینت زمامداران و مایه امنیت برای مردم عنوان کرده است که این صفات در نیرو‌های مسلح ما به وضوح مشخص و متجلی است.

فرمانده انتظامی گلستان با مقایسه شرایط قبل با بعد از انقلاب افزود: آمریکا و رژیم طاغوت تلاش بسیاری کردند تا مانع پیروزی انقلاب شوند، اما با درایت و مدیریت امام راحل و همراهی مردم، هدف آن‌ها ناکام ماند.

وی ادامه داد: دشمن گمان می‌کرد پس از چندی، انقلاب از مسیر اصلی منحرف و یا ساقط شود، اما از آنجایی که انقلاب ما الهی بود، با قدرت به مسیرش ادامه داده است.

سردار جاویدان با اشاره به ریشه‌های اختلاف و دشمنی امریکا با ایران گفت: ماهیت نظام جمهوری اسلامی بر پایه ظلم ستیزی و ترویج اسلام و ارزش‌های دینی است و منافع حیاتی امریکا ۱۸۰ درجه با ما متفاوت است.

وی افزود: تا زمانی که انقلاب ما به انقلاب جهانی حضرت، ولی عصر (عج) متصل شود، راهبرد و سیاست ما تغییر نخواهد کرد و چنانچه سیاست امریکا نیز تغییر نکند، اختلافات ما با آن‌ها باقی خواهند ماند.

انتهای پیام/م
 
 

نیروهای مسلح ، مستحکم ترین ابزار حکومت است