پایان رقابت های فوتسال خوسف

قهوه چی رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: رقابت های فوتسال جام فجر شهرستان خوسف که با حضور ۸ تیم به میزبانی سالن شهید نجفی شهرستان خوسف آغاز شده بود پس از انجام ۱۶ بازی روز گذشته با معرفی تیم های برتر به پایان رسید. 

وی افزود: در این دوره از رقابت ها تیم شهید مقری کلاته ملک سکوی اولی ،تیم دهیاری همچ سکوی دومی و تیم دهیاری خرم سکوی سومی را کسب کردند.

قدیمی رئیس ورزش و جوانان شهرستان طبس نیز گفت: تیم هندبال شرکت زغال سنگ طبس نماینده استان در مرحله نهایی لیگ یک مسابقات هندبال کشور که عصر روز گذشته در سومین روز برگزار شد، به مصاف تیم کردستان رفت و با نتیجه قاطع ۳۶ بر ۲۹ از سد حریف خود گذشت.

وی افزود:در این دوره از رقابت ها که از روز شنبه به مدت سه روز به میزبانی یزد برگزار شد نماینده استان با کسب دو برد و یک تساوی به جمع ۴ تیم برتر لیگ یک راه پیدا کرد.

قدیمی گفت: نماینده استان در اولین دیدار خود نماینده ماهشهر را شکست داد و در دومین دیدار نیز به تساوی مقابل نماینده یزد دست پیدا کرد و در سومین دیدار نماینده کردستان را از پیش رو برداشت و جواز حضور در دور بعد رقابت ها را کسب کرد.

انتهای پیام/غ

برد قاطع نماینده هندبال استان در مرحله دسته یک کشور