افتتاح صدو دهمین پایگاه مقاومت بسیج در طبس

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الااسلام و المسلمین  محمدی امام جمعه طبس در مراسم  افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج  گفت: انقلاب ما برگرفته از انقلاب امام حسین است.

او با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی که یک چله از آن گذشته است وهم بر کشور ما و هم بر منطقه تاثیرات مثبت گذاشته است افزود: تفکر بسیجی بر سرنوشت بشریت تاثیر گذار است و اگر امام در زمان جنگ بسیج را تاسیس نمی‌کردند معلوم نبود سرنوشت مردم و کشور به کجا کشیده می‌شد؛ و عزت امروز کشور مرهون تفکر بسیجی است.

حجت الااسلام و المسلمین  محمدی  اظهار کرد: در ابتدای جنگ سوریه حدود ۸۰ درصد خاک آن در دست داعش بود و ارتش سوریه ناکارآمد شده بود، ولی زمانی که بسیج مردمی سوریه وارد میدان شدن ورق به نفع جبهه سوریه برگشت.

امام جمعه طبس ادامه داد: در عراق زمانی که خاک آن به دست داعش افتاد و در حال سقوط بود، مرجع تقلید بزرگ شیعه در عراق، آیت الله سیستانی دستور تشکیل حشد الشعبی را صادر کردند که حشد الشعبی همان بسیج ما به زبان عربی است و این امر بود که باعث شکست داعش در منطقه شد.

او افزود: ماباید قدر تفکر بسیجی را بدانیم و که این تفکر موجبات امنیت را در تمام زمینه‌ها را برای ما فراهم می‌آورد و افتتاح پایگاه بسیج  با  نام شهید حججی  موجب خیر و برکت در این منطقه شود.

انتهای پیام / ط آ

تفکر بسیجی تأثیر گذار بر سرنوشت بشریت