کاهش شکایت از رانندگان حمل و نقل عمومی گرگان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مهدی کمال غریبی، سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان گفت:از ابتدای سال جاری تا کنون ۹۲ شکایت در سامانه سازمان حمل و نقل ثبت شده است که ۵۸ مورد آن مربوط به رانندگان تاکسی،۱۷ مورد تاکسی تلفنی،۱۰ مورد سرویس مدرسه و ۷مورد نیز مربوط به رانندگان اتوبوس‌های درون شهری بوده است.

او ادامه داد: بیشترین شکایت مردمی مربوط به دریافت کرایه اضافه بوده و همچنین رعایت نکردن شئونات اسلامی، رعایت نکردن قانون و توهین نیز از دیگر تخلفات انجام شده، بوده است که نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.
 
بیشتر بخوانید
لزوم ثبت نام ناوگان بار درون شهری برای دریافت سهمیه سوخت
لزوم استفاده از ماسک هنگام سوار شدن در اتوبوس
طرح فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان حمل نقل عمومی گرگان اجرا شد
 
کمال غریبی ضمن توصیه به  رانندگان حمل و نقل عمومی گرگان  وشهروندان  برای رعایت کردن نکات بهداشتی در این ایام کرونایی، افزود:  شهروندان برای رسیدگی به شکایات و مشاهده هر گونه تخلف از رانندگان می توانند با شماره همراه ۰۹۳۶۱۶۸۸۵۹۹ تماس حاصل کنند.
 
انتهای پیام/م