مصاحبه صوتی ، راهی مناسب برای ارتباط نماینده و رسانه

رمضانی مدیر خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: نمایندگان بنا به ضرورت مسائل روز جامعه و موضع گیری‌های خاص در مجلس ، باید پاسخگوی مردم باشند.

او افزود: نمایندگان با توجه به شناختی که از وضعیت کاری و اوقات فراغت خود دارند می‌توانند از طریق پیام رسان‌ها در فضای مجازی سوال‌های خبرنگاران را به صورت وویس دریافت و پاسخ را هم به صورت وویس برایشان ارسال کنند.

همه چیز هست منهای اراده

مدیر خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی ادامه داد: برخی نمایندگان خودشان شخصا در فضای مجازی نظرات مردم را می‌خوانند و به صورت جمع بندی مطرح می‌کنند.

رمضانی گفت: اگر نمایندگان بخواهند یک طرفه در فضای مجازی فعال باشند، فعالیت هایشان بازخوردی نخواهد داشت و به مسئولی تبدیل می‌شوند که گزارش محور هستند.

او بیان کرد: نمایندگان باید از فضای مجازی برای دریافت مطالبات مردم استفاده کند و پاسخگوی آرایی باشند که آن‌ها را روانه مجلس کرد.


بیشتر بخوانید


مدیر خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی افزود: اگر نماینده‌ای قائل به این بود که مشاور رسانه‌ای داشته باشد خیلی از اتفاقات زود ظهور و بروز می‌کند؛ هم مردم و هم رسانه‌ها پاسخ مطلوب خود را دریافت می‌کنند.

رمضانی گفت: اگر ارتباطی مناسبی بین رسانه و نماینده شکل نگیرد جایگاه نماینده در اذهان مردم شکل نمی‌گیرد و از طرفی اقدامات انجام شده هم به گوش مردم نمی‌رسد.

او گفت: برنامه‌ای به صورت مدون از سوی دفاتر نمایندگان ارائه نشده است که این خود یک ضعف بزرگ است.

مدیر خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی بیان کرد: اگر نمایندگان به قدرت رسانه واقف باشند تا روز آخر نمایندگی، به احترام تک تک مردمی که به آن‌ها رای داده اند و باعث شده اند تا آن‌ها در یکی از کرسی‌های مجلس بنشینند، گزارش عملگرد خودشان را می‌دهند.

رمضانی همچنین مطرح کرد: اگر نمایندگان بتوانند در این ۴ سال جایگاه بودجه‌ای استان را رشد دهند و برخی از قوانین را به نفع استان تصویب کنند حرکت بزرگی برای استان محسوب خواهد شد.

انتهای پیام/ک