مصوبات سفر رئیس جمهور باعث رونق بخش تولید در اردبیل می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در جریان هشتمین سفر استانی رئیس جمهوری و هیات دولت به استان اردبیل، مصوبات ارزشمندی برای توسعه و آبادانی شهرک‌های صنعتی به امضا رسید که یقیناً اجرای آن باعث رونق بخش تولید استان خواهد شد.

او افزود: قبل از حضور رئیس جمهور و هیات دولت در استان اردبیل، پیگیری‌ها و جلسات متعددی توسط استاندار و مدیران استانی با مسئولین نهاد ریاست جمهوری انجام شد که این جلسات و پیگیری ها، منتج به مصوبات بسیار مناسبی برای توسعه شهرک‌های صنعتی استان شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی، ایجاد تاسیسات پست برق، کمک به اجرای تصفیه خانه‌های فاضلاب و تکمیل ساختمان فن آوری و کسب و کار از جمله مصوباتی بود که در هشتمین سفر استانی رئیس جمهور به اردبیل حاصل شد.

اهلی ادامه داد: تامین اعتبارات لازم برای توسعه شهرک‌های صنعتی و اجرای پروژه‌های زیرساختی در آن، از توان این شرکت خارج بوده و نیازمند اعتبارات ملی و استانی است که بی شک اجرای این مصوبات و تخصیص اعتبارات مصوب، نقطه عطفی بر افزایش سرمایه گذاری‌ها در استان خواهد بود.

انتهای پیام/ح