بازاریابی مشکل اصلی بانوان تولید کننده و کارآفرین است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریبا محمدلو، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل در جلسه ترویج کسب و کار خانگی بانوان گفت:تلاش می شود با انعقاد تفاهم نامه هایی با دستگاههای مرتبط مشکل عرضه محصولات تولیدی بانوان کاهش یابد. 

او رشد خرید و فروش آنلاین را از جمله دلایل نبود بازار برای تولیدات مشاغل خانگی ذکر کرد و افزود: بانوان روستایی و کارآفرین به دلیل نداشتن آگاهی از بازارهای اینترنتی با همکاری دستگاههایی چون پست می توانند محصولات خود را معرفی و به فروش برسانند.

محمدلو تصریح کرد: طرح الگوی اشتغال نوین و بازاریابی شبکه ای اقدامی است که با انعقاد تفاهم نامه با پست اجرا و با تخفیف مناسب برای بانوان کارآفرین ،اقدام به معرفی تولیدات آنان در فضای مجازی و فروش آن می کند.

او با اشاره به همکاری دستگاههای مختلف در راستای توسعه مشاغل خانگی بانوان در روستاها و شهرها ،ایجاد مشاغل خانگی و کارآفرینی برای بانوان سرپرست خانوار را گامی برای جلوگیری از مهاجرت دانست.

در این جلسه نماینده اداره کل پست، مدیر بیمه روستاییان ، نماینده ستاد اجرایی فرمان امام ( ره) ، جهاد دانشگاهی،  صندوق کارآفرینی امید و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی از اقدامات انجام گرفته برای ایجاد مشاغل خانگی و عرضه محصولات تولیدی بانوان کارآفرین ارایه کردند.

انتهای پیام/ع