استاندار آذربایجان شرقی موفقیت دانش آموزان استان در کنکور را تبریک گفت

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی، موفقیت دانش آموزان استان در کنکور ۱۴۰۱ و کسب سه رتبه تک رقمی در گروه‌های آزمایشی را تبریک گفت.

در متن این پیام که سه شنبه منتشر شد آمده است: فرزندان عزیزم خانم‌ها مائده ملکی و نگار هاشم‌زاده و آقای کیارش علیزاده، خبر مسرت‌بخش موفقیت ارزشمندتان در آزمون سراسری دانشگاه‌ها و کسب عنوان‌های برتر در این آزمون، موجب خوشحالی و مباهات فراوان اینجانب و مردم فهیم و شریف آذربایجان شرقی شد.

استاندار در این پیام یادآور شده است: بی شک موفقیت جوانان هوشمند و بااستعداد خطه آذربایجان، حاصل الطاف الهی، حمایت‌های بی‌دریغ والدین محترم، زحمات دبیران گران‌قدر و تلاش و همت مضاعف‌تان بوده است.

او  در این پیام متذکر شده است: لازم می‌دانم ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به شما فرزندان عزیز بویژه خانواده‌های محترمتان و همچنین جامعه علمی استان، از مجموعه آموزش‌وپرورش استان بالاخص دبیران محترم و دلسوز شما تشکر و قدردانی کنم.

 در کنکور سراسری ۱۴۰۱، سه دانش آموز تبریزی شامل کیارش علیزاده رتبه یک گروه زبان‌های خارجی، مائده ملکی رتبه ۲ گروه علوم انسانی و نگار هاشم‌زاده رتبه پنج گروه علوم تجربی را کسب کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.