رئیس ستاد انتخابات:

۲۵ هزار و ۷۰۰ صندوق الکترونیکی در حال فعالیت است

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت:با همکاری و همراهی همه مجموعه‌ها ۲۵ هزار و ۷۰۰ صندوق الکترونیکی به صورت کامل در حال فعالیت است، زمینه‌ای است تا از این ظرفیت استفاده کنیم.

محمد تقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت:انتخابات مرحله دوم تکمیل کار بزرگ ملت ایران است که در این مرحله برای انتخاب ۴۵ نماینده باقی مانده از بین ۹۰ نفر از نامزد‌ها در ۲۲ حوزه است. ۱۱ هزار  و ۵۱۰ شعبه رای داریم و ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.

وی ادامه داد: برابر قانون در مرحله اول ۴ حوزه انتخابیه تمام الکترونیک بود که به دلیل موفقیت آن توسعه یافت. با همکاری و همراهی همه مجموعه‌ها ۲۵ هزار و ۷۰۰ صندوق الکترونیکی به صورت کامل در حال فعالیت است که زمینه‌ای است تا از این ظرفیت استفاده کنیم. جا دارد از همه دستگاه‌ها تشکر کنم و امیدواریم در این مرحله هم مردم بر اساس تشخیص خود رای دهند تا بتوانیم شاهد مجلس خوب و قوی باشیم. از ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر رای گیری ادامه دارد و امیدوارم مردم این امر را به تعویق نیاندازند البته طبق قانون و پیشی بینی قانون امکان تمدید وجود دارد.

شاهچراغی افزود: در مجموع از حوزه‌هایی که انتخاب الکترونیک برگزار کردند حدود ۲ هزار شعبه سیار داریم و بیش از ۳۰۰ شعبه سیار فقط در تهران وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار