رئیس دفتر رئیس‌جمهور:

دولت آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در سراسر کشور است

اسماعیلی گفت: دولت آماده برگزاری انتخابات برای دوره‌های بعدی به صورت الکترونیکی در سراسر کشور است.

غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور  باحضور در ستاد انتخابات کشور پس از ثبت رای خود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر با پیشرفت‌هایی که در کشور و در حوزه الکترونیک انجام شده و با زحماتی که همکاران در وزارت کشور متحمل شدند این مرحله نشان داد که بستر‌های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک در یک کلان شهر و با تکثر و تعدد کاندید‌ها به خوبی فراهم شده و فرآیند رای دادن هم فرآیندی خوب، سریع و مطمئن است.

امروز همه مشاهده کردند که  افرادی رای می‌دهند زمان محدودی را صرف رای دادن می‌کنند. زمان محدوده‌ای که بنده رای دادم، هم دیدیم  که فرآیند بسیار خوب ، قابل طمینان و اعتماد است.  

وی افزود: مرحله بعدی که اعلام نتایج است بسیار سریعتر و در حداقل زمان انجام می‌شود. این آزمایش خوبی بود تا اثبات کنیم کشور آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیک است.

اسماعیلی افزود: در این انتخابات تلاش داشتیم در حوزه‌های بیشتری انتخابات را تمام الکترونیک انجام دهیم که لازمه آن تمهید زیر ساخت‌ها بود.

وی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم میان وزارت کشور و شورای محترم نگهبان بود و این اتفاق‌نظر در این مرحله در ۸ حوزه انتخابی انجام شد و عزیزان ما در وزارت کشور و شورای نگهبان با اتمام این دوره از رقابت‌ها به ارزیابی سیستم تمام الکترونیک تصمیم نهایی را خواهند گرفت، اما دولت آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیک برای دوره‌های  بعدی در سراسر کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار