نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۷
باسلام. من توی سایت قبلی واسه ثبت نام پول پرداخت کردم والان که واسه نوبت گیری مراجعه میکنم. مینویسه که خطا درتاریخچه پرداخت و نوشته که با پشتیبانی تماس بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۷:۴۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
سلام .من با سایت قبلی کارت ملی برای 14 نفر پول پرداخت کردم و حالا که سایت به روز شده نه روز و نه تاریخ را ذخیره نمیکنه .چه باید کرد ؟راهنمایی کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۰:۰۰ ۰۶ فروردين ۱۳۹۷
بنده نیز در سایت قبلی پیش ثبت نام کرده بودم و در سایت جدید با مشکل خطا در تاریخچه پرداخت مواجه هستم و نمیتونم وارد بشم و نوبت گیری کنم.
اگر از دوستان کسی راه حلی پیدا کرد ممنون میشم اینجا عنوان کنه تا بقیه استفاده کنند
Germany
پروینی
۱۰:۱۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۷
سلام در سامانه قدیمی پول پرداخت کردم و الآن که می خواهم در سامانه جدید نوبت بگیرم پیام میده خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید ' گفته شده پول به حساب کاربر برمیگردد حال 5 روز از سال گذشته خبری نیست چون از کارت خودم واریز شده پس فکری برای این کار بیاندیشید برادران هوشمند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۰۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
بنده با سایت قبلی ثبت نام کردم اما با سایت جدید نمیتونم نوبت گیری کنم با مشکل خطا درتاریخچه پرداخت مواجه میشم لطفا پیگیری بفرمایید افراد زیادی همین درخواست رو دارن پس چرا رسانه باشگاه خبرنگاران پیگیری نمیکنه مشکل مردم رو واقعا وظیفه رسانه پس چیه فکر نکنم حتی پیامارو بخونین وگرنه با این همه درخواست باید پیگیری میکردین
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۱۹ ۰۴ فروردين ۱۳۹۷
یک ماهه همینطور مراجعه می‌کنم به سایت و به من هم همین پیغام رو میده. گناه ما که تو سایت قبلی ثبت نام کردیم و یهو سایت عوض شد چیه؟!
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۱۱:۵۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
با تشکر از باشگاه خبرنگاران جوان
بنده نیز مانند سایر دوستان در سامانه قبلی ثبت نام کرده بودم و هزینه را نیز پرداخت نموده ام!
ولی اللان هروقت که میخواهم وارد سایت شوم ونوبت بگیرم با پیام «خطا در تاریخچه پرداخت.لطفا بررسی کنید
Iraq
مهدي
۱۹:۲۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
براي حل مشكل سايت كارت ملي به نظرم بايد با آقاي جهرمي وزير ارتباطات و فن آوري تماس گرفته شود و ايشان را در جريان مشكلات سايت كارت ملي قرار دهيد
Iran (Islamic Republic of)
روح الله
۲۳:۵۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
بر خلاف همه سامانه های پرداخت موقع پرداخت پول در درگاه پرداخت، مبلغ 200000 ریال نمایش داده می شود ولی وقتی کسر می شود یک مبلغ دیگر کسر می شود!
جساراتا آیا این دست به یکی نمودن برای برداشت پول نیست!؟
اگر ایراد از سامانه ثبت احوال است، چرا د سامانه بانک هم مبلغ 200000 ریال نمایش داده می شود و اگر ایراد از بانک است، چرا فقط برای پرداخت های ثبت احوال!؟
الان مدت زیادی است که پول از حساب مردم رفته و در حساب سازمان است!؟
Iran (Islamic Republic of)
روح الله
۲۳:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
به نام خدا
با تشکر از باشگاه خبرنگاران جوان
بنده نیز مانند سایر رفقا در سامانه قبلی ثبت نام کرده بودم و هزینه را نیز پرداخت نموده بودم!
ولی امروز با پیام خطای «خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید» مواجه می شوم.

شاید برای خیلی ها 200000 ریال مبلغ مهمی نباشد!
Iran (Islamic Republic of)
روح الله
۲۳:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
به نام خدا
با تشکر از باشگاه خبرنگاران جوان
بنده نیز مانند سایر رفقا در سامانه قبلی ثبت نام کرده بودم و هزینه را نیز پرداخت نموده بودم!
ولی امروز با پیام خطای «خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید» مواجه می شوم.

شاید برای خیلی ها 200000 ریال مبلغ مهمی نباشد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
همه چیز ان شالله حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
این مشکل خطا در تاریچه پرداخت چکار باید کنیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
اصلا سایت باز نمیشه وخطا میزنه پیگیری کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
چرا موقع ثبت نام خطا میده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
خواهشمندیم پیگیری فرمایید تا مشکل هر چه سریعتر حل شود .
۱۲۳۴