نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
با سلام
بنده کافی نت دارم و حدود 100 نفر را در سایت قبلی NCR.IR ثبت نام کرده ام بدون دریافت نوبت !!! چرا که در شهر ما ( از استان آذربایجان غربی ) ظرفیت پذیرش اصلا وجود نداشت و از آنجایی که تا بیستم اسفند برای ثبت نام فرصت باقی بود، ثبت نام کردیم که بعدا نوبت بگیریم ولی سایت عوض شد و الان که به سایت جدید مراجعه میکنم، اخطار ( خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید ) میاد و دیگر هیچ !!!
خواهشمندیم پیگیری فرمایید تا مشکل هر چه سریعتر حل شود .
Iraq
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
یکی راهنمایی کنه با کجا تماس بگیریم تا این مشکل خطا در تاریخچه پرداخت
Iraq
مهدي
۱۷:۱۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
اين خطاي تاريخچه پرداخت يعني چي
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۱:۴۶ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
سلام مبلغ 120تومان از حساب من بخاطر ثبت نام کارت ملی کسر شده اخه این یعنی چی مگه من یکبار پرداخت نکردم .چرا بار دومم پرداخت کردم تاحالا به حسابم برنگشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
برای ثبت نام کارت ملی مبلغ از حساب کم می شود و ثبت نام انجام نمی شود با حراست بخش مال و.... ثبت احوال تماس گرفتم گفتند1396.12.20 پول بر می گردد که بر نگشته است چرا ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
همه چیز ان شالله حل میشه
United States of America
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
یکی راهنمایی کنه با کجا تماس بگیریم تا این مشکل خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید برایمان حل بشه کل مسئولین ثبت احوال اصلا بلدن با سامانه کار کنند
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۸:۳۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
این مشکل خطا در تاریچه پرداخت چکار باید کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۸:۳۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
این مشکل خطا در تاریچه پرداخت چکار باید کنیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
خواهمشندم پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
خواهمشندم پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۱:۰۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
مدتی است با مشکل زیر در هنگام ورود به سایت www.ncr.ir مواجه میشم و به این نتیجه رسیدم که هیچ راه حلی تاکنون وجود نداشته همینطور تلفن هایی که هیجگاه آزاد نمیشن و سایتی که هیچ راه حلی نذاشته:

"خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید "
اگر کسی تونست این مشکل رو حل کنه خوشحال میشم به دیگران و دوستانی که مشکل مشابه من رو دارن بگه
Iran (Islamic Republic of)
پیگیر کارت ملی هوشمند
۱۹:۵۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
شماره پشتیبانی که میگن تماس بگیرید چنده؟ کدوم پشتیبانی؟ هر روز یه مشکل!!!!؟؟؟ کی قراره حل بشه؟؟؟؟؟ بیخود از ملت پول می گیرید و براشون مشکل هم درست میکنید؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حمیدی
۱۹:۱۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
با سلام - من حوالی 80 نفر رو در سامانه قبلی ثبت نام و هزینه 200 هزار ریال پرداخت کردم ولی که میخوام نوبت بگیرم خطا میده ( خطا در تاریخچه پرداخت لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید ) خواهشا رسیدگی کنید
۱۲۳۴