نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
همه چیز ان شالله حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
جمالی
۰۹:۰۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
در سامانه قدیمی پول پرداخت کردم و الآن که می خواهم در سامانه جدید نوبت بگیرم پیام میده خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
هیچ شماره تلفنی هم از قسمت پشتیبانی وجود نداره
حالا باید چه کرد؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۷:۰۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
دقیقا من هم مشکل شمارو دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
حالا باید چه کار کرد؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۰:۱۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
منم همین مشکل رو دارم و مهلت دوماهه که برای نوبت گیری برام گذاشته شده داره تموم میشه و کسی هم جوابگو نیست! در واقع پشتیبانی ای وجو دنداره!
Iran (Islamic Republic of)
farhad
۲۳:۴۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
سلام .من با سایت قبلی کارت ملی هوشمند پول پرداخت کردم .برای 14 نفر . حالا سایت جدید نوبت ذخیره نمیکنه .پس پول ما کجا رفته .راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
خیلی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
خیلی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۰۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
خیلی ها همین مشکل :خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید .رو دارن. فعلا کسی جوابی نگرفته
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۷:۰۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
نه والا من هم تا حالا جوابی نگرفتم
United States of America
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
مگه خود مسئولین ثبت احوال بلد هستند با این سامانه کار کنند اینها فقط قصدشون دریافت پول است
Iran (Islamic Republic of)
سحردولتی
۱۳:۵۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
با سلام خسته نباشید در سامانه قدیمی ثبت نام کردم در تارذیخ 18/11 /96 و تاریخی را برا دریافت مشخص کردم 16 / 12/ 96 . رسید قدیمی صادر شد . که در این تاریخ سامانه ابدیت و تغییر کرد و الان با مراجعه به سایت خطا میده خطای رو.برو خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید با شماره ها داده شده نشد تماس گرفت . ایا این مشگل و پرداخت هزینه و بررسی انجام میشه . و ما چکار کنیم با این مشگل ایا صبر بکنیم. خواهشن راهنماییم کنید
۱۲۳۴