سلام .
من کارت اعتباری آزمون علوم ورزشی روخرید کردم به مبلغ (105000)تومان اما متاسفانه میگن که ثبت نشده اگر میشه دراین زمینه همکاری لازم را مبذول بفرمایید.چون نمیتونم دومرتبه این مبلغ رو پرداخت کنم چونکه هزینه معاینه پزشکی هم مونده.
چند وقت پیش از یک فروشگاه به نام کالا برد kalabord یک چادر خرید کردم پول پرداخت کردم چند هفته بعد تماس گرفتم و جویای سفارش خود شدم که گفتن پست ارسال نمی کنه و باشه و از این حرفا وقتی چند روز پشت سر هم تماس گرفتم یک کد پیگیری پستی جعلی بهم دادن بعد از چند روز با استعلام از پست جریان جعلی بودن را متوجه شدم ودوباره تماس گرفتم سرتان را درد نیاورم فروسگاه پول را خورد وی اب هم روش مواظب این فروشگاهها باشید و قبل از خرید اعتبار ان را پرسو جو کنید
از فروشگاه با نامبایا با آدرسhttps://www.baya.ir/ بعد از استعلام موجودی خرید کردم بعد از دوروز گفتن قیمت بالا رفته و نمیتونن ارسال داشته باشن و من باید انصراف بدم که وجه پرداختی رو پس بدن کلی فرم و بازی گفتن ثبت شد تا ۷۲ ساعت برمیگرددنن ۷روز گذشته و هنوز وجه برگردانده نشده لازم به ذکر هست کالای خریداری شده کپسول اکسیژن بوده و بارها گفتم مریض دارم باید کپسول بخرم ولی هیچ کاری نکردم بیخود پول رو ۷ روزه گرفتن
به دلیل این که همه از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا ناراضی هستند لطفا از طرف مسئولین مربوطه و سازمان بازرسی کشور ی جریمه و تعطیل شود تا تلافی این همه فروش کالای بی کیفیت و تقلبی و علاف کردن مشتری و گرانفروشی و بدرفتاری کارکنان با خریدار و سرکار گذاشتن خریدار و .... در بیاید . چرا مسئولین پیگیری نمی کنند ؟
سلام
ما کاربران ایرانی با یک بار خرید از سایت های اینترنتی هم اطلاعات تماس خود را به آنها داده ایم هم شماره تماس و اطلاعات شناسنامه ای را
لذا چون راهی برای حذف حساب پس از استفاده نیست این نگرانی را همواره داریم که این سایت ها هک شده و اطلاعاتمان در اینترنت منتشر شود لطفا پیگیری کنید از مجلس که موضوع اختیار حذف حساب کاربری به بخشی اجباری برای همه سایت ها تبدیل شود!
سلام.
من یه گوشی موبایل از سایت دیجی کالا خریداری کردم متاسفانه وقتی به دستم رسید دیدم که مشکل خودتاچی شدید داره وقتی پس فرستادمش به علل مختلف پس فرستادن و من ناچارا به شرکت گارانتی اش بردم با یه بررسی اولیه متوجه شدن که کالا تقلبی بوده و گوشی اکبند,نیست در همین بازه یه هفته ای قیمت گوشی من یه میلیون افزایش داشت ولی سایت مذکور علی رغم پیگیری های فراوان نه گوشی جدی و سالم تحویل من داد و گفت که متاسفانه توی سایت از کالای شما موجود نیست و نه مابه التفاوت این افزایش قیمت رو تحویل من داد,و این در حالی بود که کالا تحویلی من هم تقلبی بود و من کاملا اتفاقی متوجه شدم و چه بسا مواردی رخ میده که شخصی اصلا متوجه نمیشه. من طبق پیگیری ها و صحبت با وکیل متوجه شدم که این سایت قانون حمایت از مصرف کننده رو که میگه بایستی در این شرایط فروشنده ضرر مصرف کننده رو متقبل بشه زیر پا میزاره و مدعی است که این قانون توی سایت ما نیست. من با تعزیرات هم شکایت کردم ولی متاسفانه به دلیل انبوه شکایت ها هنوز بعد,دو ماه نوبت من نشده و از طرفی سایت نماد اعتبار الکترونیکی هم پاسخ صحیحی به من نداد و به یک پرسش و پاسخ کوتاه قناعت کرد. به نظر می اید که تمامی سایت ها بایستی قانون حمایت از مصرف کننده به عنوان بیس قوانین شان باشه و نه این که قانونی وضع کند که قانون حمایت از مصرف کننده را رعایت نمیکنیم و پس از تماس مشتری هم ادعا کنه این جز قوانینومن نیست. من پیگیری های زیادی انجام دادم و جواب نگرفتم
ممنون میشم شما پیگیر این تخلف باشید چه بسا اشخاص زیادی که شرایط این پیگیری را ندارند و ناچار از حق خود میگذرند. ممنون
حساب کاربریم توی دیجیکالا بالای 600 امتیاز دیجی کلاب هستش که ناگهان مسدودش کردن!! با پشتیبانی تماس میگیرم میگه ما کسیو بلاک نمیکنیم !! یعنی دروغ تو روز روشن!!!
واقعا نمیدونم به کی شکایت بکنم از دست این سایت کلاهبردار؟؟
من از فروشگاه دیجی کالا واقعا راضی نیستم چون وسیله ی الکترونیکی را با گرفتن وام خریدم ولی هم نقص فنی داشت و عوض نکرد چون در کارتونش را باز کرده بودم و کشید به گارانتی و یک سال رفت وآمد و آخرش هم شد مثل وسیله دست دوم و عیبش برطرف نشد و حتی وسیله جانبی داخل کارتون را قبل از ارسال و خرید برداشته بودند و بعدا قبول هم نکردند که جای آن در کارتن خالی هست من که نمیگذرم خیلی هزینه رفت و آمد کردم و پولم هدر رفت بخدا واگذارشان کردم .
مشکل همینیه که همه دارین مینویسین و متوجهش نمیشین
همه از یه سایت خرید میکنیم
اگه رقیب درخوری بود کسب و کارها بیشتر هوای مشتریشونو داشتن
اگرچه همین الانشم ما جوونا ثابت کردیم اگه چوب لای چرخمون نکنن از پیرمردایی که دارن ما رو مثلا میگردونن، سه هیچ جلوییم :)
با سلام فروشگاه های اینترنتی هیچ ناظری رو بالا سرشان ندارن .هیچ کس تعداد کالاهای موجود انبارشون رو نمی دونه تو مواقع بحران کالاهای حساس رو سریع از دسترس خارج میکنند بعد قطره چکانی با چند برابر قیمت می فروشند.قیمت ها را تو همین قضیه بحرانی کرونا از رو کالا ها برداشتند و همه گزینه تماس بگیرید رو فعال کردند . کجای دنیا این روال هست کلا کلاهبرداری شیکی انجام میدن با کمک وزارت ارتباطات چون مثل کشورهای دیگه نمیاد قانون فضای مجازی و کسب و کارهای اینترنتی رو تدوین کنه و این شرکت ها رو موظف به رعایت این قوانین کنه و عملا از موجودی انارها و اصلا واقعا برخی ها سایت های دلالی هستند نه فروشگاه آنلاین
من کارت اعتباری آزمون علوم ورزشی روخرید کردم به مبلغ (105000)تومان اما متاسفانه میگن که ثبت نشده اگر میشه دراین زمینه همکاری لازم را مبذول بفرمایید.چون نمیتونم دومرتبه این مبلغ رو پرداخت کنم چونکه هزینه معاینه پزشکی هم مونده.
ما کاربران ایرانی با یک بار خرید از سایت های اینترنتی هم اطلاعات تماس خود را به آنها داده ایم هم شماره تماس و اطلاعات شناسنامه ای را
لذا چون راهی برای حذف حساب پس از استفاده نیست این نگرانی را همواره داریم که این سایت ها هک شده و اطلاعاتمان در اینترنت منتشر شود لطفا پیگیری کنید از مجلس که موضوع اختیار حذف حساب کاربری به بخشی اجباری برای همه سایت ها تبدیل شود!
من یه گوشی موبایل از سایت دیجی کالا خریداری کردم متاسفانه وقتی به دستم رسید دیدم که مشکل خودتاچی شدید داره وقتی پس فرستادمش به علل مختلف پس فرستادن و من ناچارا به شرکت گارانتی اش بردم با یه بررسی اولیه متوجه شدن که کالا تقلبی بوده و گوشی اکبند,نیست در همین بازه یه هفته ای قیمت گوشی من یه میلیون افزایش داشت ولی سایت مذکور علی رغم پیگیری های فراوان نه گوشی جدی و سالم تحویل من داد و گفت که متاسفانه توی سایت از کالای شما موجود نیست و نه مابه التفاوت این افزایش قیمت رو تحویل من داد,و این در حالی بود که کالا تحویلی من هم تقلبی بود و من کاملا اتفاقی متوجه شدم و چه بسا مواردی رخ میده که شخصی اصلا متوجه نمیشه. من طبق پیگیری ها و صحبت با وکیل متوجه شدم که این سایت قانون حمایت از مصرف کننده رو که میگه بایستی در این شرایط فروشنده ضرر مصرف کننده رو متقبل بشه زیر پا میزاره و مدعی است که این قانون توی سایت ما نیست. من با تعزیرات هم شکایت کردم ولی متاسفانه به دلیل انبوه شکایت ها هنوز بعد,دو ماه نوبت من نشده و از طرفی سایت نماد اعتبار الکترونیکی هم پاسخ صحیحی به من نداد و به یک پرسش و پاسخ کوتاه قناعت کرد. به نظر می اید که تمامی سایت ها بایستی قانون حمایت از مصرف کننده به عنوان بیس قوانین شان باشه و نه این که قانونی وضع کند که قانون حمایت از مصرف کننده را رعایت نمیکنیم و پس از تماس مشتری هم ادعا کنه این جز قوانینومن نیست. من پیگیری های زیادی انجام دادم و جواب نگرفتم
ممنون میشم شما پیگیر این تخلف باشید چه بسا اشخاص زیادی که شرایط این پیگیری را ندارند و ناچار از حق خود میگذرند. ممنون
واقعا نمیدونم به کی شکایت بکنم از دست این سایت کلاهبردار؟؟
همه از یه سایت خرید میکنیم
اگه رقیب درخوری بود کسب و کارها بیشتر هوای مشتریشونو داشتن
اگرچه همین الانشم ما جوونا ثابت کردیم اگه چوب لای چرخمون نکنن از پیرمردایی که دارن ما رو مثلا میگردونن، سه هیچ جلوییم :)