موردی که دوستان به آن اشارهای نکردند که خود من به اکثر فرروشندگان اینترنت شخصا"اعلام کرده و ترتیب اثری ندادند این موضوع بسیار مهم است که:در هنگام ثبت نام در اینگونه سایتهای تمامی مشخصات شما از قبیل شماره ملی آدرس دقیق کد پستی تلفن همراه ایمیل آدرس شماره کارت بانکی جهت عودت مبلغ سفارش کنسل شده را از شما میگیرند .در صورتی که این فروشگاه های اینترنتی مورد حمله هکر های اینترنتی قرار گرفته و هک شوند کلیه حسابهای بانکی و دارائیهای شما و...بابت خرید یک کالا از بین خواهد رفت به چه منظور این شرکت ها کد ملی از درخواست کنندگان میخواهند بعنوان مثال در همین دیجیکالا تا این اطلاعات را ثبت نکنید نمیتوانید سفارش داشته باشید.حفاظت این سایتها از حفاظت بانک ها و سازمان هایی که هک شدند که بالاتر نیست
سلام،از شرکت اینترنتی بانه خرید کردم خریدم به موقع به دستم رسید ولی متاسفانه اون تعریفی که از کالا میکردن نبود،موتور جوشی که برام فرستادن زده بود الکترود ۵ آب میکنه ولی ۳ رو به زور آب میکنه
سلام
منصفانه به قضیه نگاه کنید علت گرونی بعضی کالاها در سایت
هزینه بسته بندی، هزینه ارسال، مالیات، تعرفه، کرایه، هزینه اینترنت برای ثبت کالا درصد سود، قیمت خود کالا رو هم در نظر بگیرید گاهی مواقع ارسال کننده به دلیل محاسبه اشتباه حتی با ضرر کالا رو برای خریدار ارسال می کنه.
من یک فروشگاه اینتر نتی دارم محصول رو از بندرعباس به شهرستان ها ارسال می کنم تازگی محدودیت های خیلی شدید روی اداره پست بندرعباس اعمال شده و قسمت ارسال هم به خاطر شیوع کرونا. تعطیل هست واقعا خیلی کار کردن سخت شده. لطفاً پیگیری کنید.
دیجی کالا چون رقیب ندارد خوب کلاه گذاری می کنه
من تو شهر خودم لباسشویی خریدم نو نو مشکل داشت نه فروشنده گرفت نه نمایندگی قبول کرد حالا فرض کن از دیجی کالا بخری قبول میکنه
شرح درست محصول هم نمیذاره تا ببینی خوبه نیست
قیمت هم فقط به نفع خودشونه نه مشتری
دقیقا منم کالایی را از فروشگاه اینترنتی خریدم که مثلا آکبند برام آوردند وقتی بازش کردم اولا دستگاهش نقص فنی داشت دوما جای یک وسیله ای که مربوط به همین کالا بود داخل کارتنش خالی بود بنابر این اطمینانی به این فروشگاهها نیست چون قبل از اینکه برای مشتری جنس را بیاورند وسایل مربوطه را از داخلش برمی دارند تا خودشان بفروشند و دوما دستگاه نو و آکبند و بدون عیب به مشتری نمی دهند بعد پول را میگیرند و تو چطور میتوانی ثابت کنی که یک وسیله ای از داخل کارتون این دستگاه برداشته شده و دوبار که دستگاه را مرجوع کردم و دوباره سومی هم اشکال داشت و پولم را پس ندادند گفتند در کارتونش باز شده و حتی تخفیف ندادند و کشید به کارت ضمانت و خلاصه یکسال رفت و آمد پیش گارانتی دهنده اش وسایلش هنوز استفاده نشده عوض شد و بازم اشکال اصلی برطرف نشد خدا ازشون نگذره که جنس خراب و برداشت وسیله از کارتونش و کلی مسائل دیگه که برای مشتری ایحاد میکنند و کسی هم برخورد ی با اینها نمی کند.
درود
من قبلا از دیجی کالا خرید میکردم مامور پست واسم میاورد ولی الآن پیک بسته را تحویل میده که اونم خودم باید از توی روستا پاشم برم توی شهر ازش تحویل بگیرم مگر یکی از خوبیای خرید اینترنتی جلوگیری از اتلاف وقت و ترافیک و عدم حضور بدلیل کرونا نیست ؟/
استان اصفهان
من از باسلام برنج خریدم.زده بود ارسال رایگان.
بعد از ثبت سفارش و پرداخت قیمت، فروشنده با من تماس گرفت و گفت باید هزینه پستی را خودت پرداخت کنی.وقتی به مسئولین سایت شکایت کردم هیچ ترتیب اثر ندادند و بعد از 20 روز پولم با هزار مکافات به حسابم برگشت.
یه کار عوام فریبانه ای گه دیجی کالا داره انجام میده اینه که بعد از خرید جنس اگه کاربر بره تو پیج همون جنس کامنت بذاره، بهش امتیاز دیجی کلاب میده
خیلی از کاربرا هم واسه چند هزار تومن تخفیف گرفتن از طریق دیجی کلاب، میرن تو کامنت ها الکی از اون محصول تعریف میکنن که کامنتشون تایید بشه و امتیاز دیجی کلاب بگیرن. بقیه هم میخونن و فکر میکنن اره اون جنس عالیه حرف نداره.
اگه کسی فقط واسه چند هزار تومن تخفیف داره اینکارو میکنه، واقعا بی انصاف و مروت هست و به هم وطنانش خیانت میکنه.
با سلام یکی دیگر از مشکلات ثبت نشدن کشور ساخت محصول و اگر قرار باشه ۲۰ یا ۳۰ هزار هم هزینه پستی پرداخت بشه برای کالای ۱۰۰ هزار و بالاتر اصلا ارزش خرید نداره
در سایت آخرین خبر با سایت فروش نهال آشنا شدم درخواست خرید دو عدد نهال موز دادم برام دو تا توت فرستاد چند بار پیام دادم هنوز پاسخ نگرفته ام
منصفانه به قضیه نگاه کنید علت گرونی بعضی کالاها در سایت
هزینه بسته بندی، هزینه ارسال، مالیات، تعرفه، کرایه، هزینه اینترنت برای ثبت کالا درصد سود، قیمت خود کالا رو هم در نظر بگیرید گاهی مواقع ارسال کننده به دلیل محاسبه اشتباه حتی با ضرر کالا رو برای خریدار ارسال می کنه.
من تو شهر خودم لباسشویی خریدم نو نو مشکل داشت نه فروشنده گرفت نه نمایندگی قبول کرد حالا فرض کن از دیجی کالا بخری قبول میکنه
شرح درست محصول هم نمیذاره تا ببینی خوبه نیست
قیمت هم فقط به نفع خودشونه نه مشتری
من قبلا از دیجی کالا خرید میکردم مامور پست واسم میاورد ولی الآن پیک بسته را تحویل میده که اونم خودم باید از توی روستا پاشم برم توی شهر ازش تحویل بگیرم مگر یکی از خوبیای خرید اینترنتی جلوگیری از اتلاف وقت و ترافیک و عدم حضور بدلیل کرونا نیست ؟/
استان اصفهان
بعد از ثبت سفارش و پرداخت قیمت، فروشنده با من تماس گرفت و گفت باید هزینه پستی را خودت پرداخت کنی.وقتی به مسئولین سایت شکایت کردم هیچ ترتیب اثر ندادند و بعد از 20 روز پولم با هزار مکافات به حسابم برگشت.
خیلی از کاربرا هم واسه چند هزار تومن تخفیف گرفتن از طریق دیجی کلاب، میرن تو کامنت ها الکی از اون محصول تعریف میکنن که کامنتشون تایید بشه و امتیاز دیجی کلاب بگیرن. بقیه هم میخونن و فکر میکنن اره اون جنس عالیه حرف نداره.
اگه کسی فقط واسه چند هزار تومن تخفیف داره اینکارو میکنه، واقعا بی انصاف و مروت هست و به هم وطنانش خیانت میکنه.