سلام
یکی از مشکلات این هست که ممکنه جنسی که تحویل میگیری با جنس سفارش داده شده یکی نباشد
دوما بعضی از کالاها که تاریخ انقضا داشته باشن تو توضیح انها درج نمیشود
سلام از حسن توجه شما سپاسگزاریم. موضوع مورد نظر شما پیگیری خواهد شد.
کاربر
۱۲:۵۸ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
دیجی کالا قبلن خیلی خوب بود سه روز نشده سفارش به دستت میرسید و ارزیابی محصول از مشتری داشتن متاسفانه در ایام کرونایی عملکرد دیجی کالا به دیر کالا تبدیل شده من ده روز زمان برد تا مرسوله به دستم رسید و دیگه اهمیتی به ارزیابی نمیدن از یه فروشگاه برند همچین عملگردی قابل قبول نیست نمیدونم تو کشور ما وقتی تقاضا زیاد میشه کیفیت کار صفر میشه
سلام
متشکر از پیگیری خوب و به موقع
من از مشتریان دیجی کالا هستم
فروشگاه اینترنتی دیجی کالا تا مدتی قبل فروشگاه خوبی بود اما مدتی است یک مقدار شیطنت دارد یا بهتر بگم کلاه برداری می کند
دو بار برای خودم پیش اومده که کالایی رو میخرم ولی کالایی مشابه برام میفرسته یه بار کالای مشابه حدود 80هزار تومان از کالایی که من سفارش دادم ارزانتر بود اما من دیر متوجه شدم و کالا رو باز کرده بودم و دیگه مرجوع نکردم
دفعه بعد همین دیروز بود که من یه کالای اصل سفارش دادم و دیجی کالا کالای غیر اصل که تو سایت خودشون نوشته غیر اصل برام فرستاد وقتی هم تماس گرفتم برای مرجوعی خیلی بی ادبانه با من صحبت کردن (مکالمه من تو خود سامانه دیجی کالا موجوده و خودشون ضبط مبکنن میتونید پیگیر بشید) و رسما داشتن من رو بازجویی میکردن
اگر پیگیر بشید من به نوبه خودم حامی شما خواهم بود چون دنیا داره به سمت خریدهای اینترنتی میره و خوب نیست در کشور بزرگ ما ایران سرافراز این طور اتفاقات پیش بیاد که مردم شاکی بشن
سلام از حسن توجه شما سپاسگزاریم. موضوع مورد نظر شما پیگیری خواهد شد.
ناس
۱۲:۰۸ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
با سلام
فروشگاه های اینترنتی جهت صحت از پرداخت مشتریان کپی از کارت بانکی را می خواهند که این موضوع باعث نگرانی افراد صاحب حساب می شود اگر این مدرک برداشته شود و جایگزینی دیگر برایش در نظر گرفته شود بهتر است.
من از با سلام محصولی رو سفارش دادم پرداخت کردن بعد دو هفته زنگ زدن فروشنده نمیتگنه کالا رو تامین کنه.از یه غرفه دیگه لاک ناخن خریدم کلا برسش از دراومده بود.قیمت ها هم که گرونه تازه هزینه ارسال هم اضافه میشه
من هم 2محصول خریدم بعدازچند روز زنگ زدن گفتن موجودی نداریم و توی سایت تعدادکه زده شده دقیق نیست
باشگاه خبرنگاران جوان
۱۱:۴۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
بهرامی
۱۱:۴۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام
بارها پیش اومده که خرید اینترنتی کردم و اون جنس رو نداشتن و برای برگرداندن پولم تا از طریق ای نماد شکایت نکردم برگشت نزدن
حالا تو اون مدت با پول من چه سودهایی بردن به کنار ولی عدم برخورد و تکرار این قضیه آزار دهندست.
جنسی که ندارند رو چرا میذارن واسه فروش بعد میگن موجود نیست؟
عکس کالا با کالای ارسالی تفاوت داره با کجا اباید هماهنگ کنیم بعد هم پس نمی گیرند؟
به مشتری چه ربطی داره که کالا در حین مسیر شکسته؟ فروشنده میگه سالم پست هم میگه سالم باز می کنی شسکته حالا کی باید خسارتش رو بده؟
سلام
خرید از اینترنتی و فضای مجازی خیلی خوبه که دست واسطه ها و دللان حذف بشه ، البته مشکلات هم داره ، یکیش زمان هست که کالا گاهی دو هفته یا بیشتر طول می کشه که دست مشتری برسه ، اگر به تعطیلات هم بخوره دیرتر ، بعدیش هم عدم تطبیق کالای ارسالی با عکس داخل سایت ارایه کننده هست .بعدیشم مشکل عدم وجود سایت آنلاین که شکایتها را رسیدگی سریع و نظارتی و رسیدگی کنه ، که خریدار مجبور نشه ، از وقت عمرش بزنه به مراجعه به دادگاه از وقتش و کارش بزنه یکسال توی ذادگاه دوندگی کنه ، که آخرش آیا به حقش میرسه یا نه
بعد ببین ده ها یا صد ها برابر از ارزش کالا خرج کنه که آیا به حقش برسه یا نرسه
بسیاری از فروشگاه های اینترنتی معتبر ،عالی هستند و نسبت به خرید حضوری بهتر عمل می کنند، کاش مسئولین دولتی هم از بخش خصوصی موفق،الگوبرداری میکرد و خدمات غیر حضوری را بیشتر می نمود.
من چند وقت پیش خرید کردم و پولشو همون لحظه متاسفانه پرداخت کردم بعد چند ساعت پشیمون شدم و خواستم لغو کنم تا یه مدل دیگه سفارش بدم و طبیعیه
زنگ زدم دیجی کالا لغو کردن و گفتم پولمو برگردون به حساب ولی وقتی برگشت خورد ۱۵ هزار تومن الکی از پولم کم کرده بود
دیجی احمق مگه من حین خرید ۱۵ تومن کم کردم!!!!! که حالا تو میای مفتکی ۱۵ تومن کم میکنی
بحث پولش نیست ولی پول درستی نبود راضی نبودم و نخواهم بود بعدا روزای بعد صحبت ها داریم باهم در محکمه
اولا 15 هزار تومن پولی نیس که براش اینقد حرص و جوش بخوری
دوما تو همه سایتها چه ایرانی چه خارجی حتی بلیط اتوبوس هواپیما قطار اگه سفارش رو لغو کنی یه درصد کمی بعنوان جریمه کسر میکنن و مابقی رو برمیگردونن
سعید
۱۱:۰۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
یکبار به تازگی از معروفترین سایت خرید اینترنتی داخلی یک لب تاپ خریدم بعد از تحویل متوجه شدم دستگاه باز شده و دارای مشکلات هر بار تماس گرفتم بهم گفتن منتظر باشین خبر میدیم الان چند ماه گذشته
کاش اسم سایت را مینوشای ال حواسمان بیشتر شود ممنون
سعید
۱۱:۰۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
یکبار به تازگی از معروفترین سایت خرید اینترنتی داخلی یک لب تاپ خریدم بعد از تحویل متوجه شدم دستگاه باز شده و دارای مشکلات هر بار تماس گرفتم بهم گفتن منتظر باشین خبر میدیم الان چند ماه گذشته
مخصوصا دیجی کالا
یکی از مشکلات این هست که ممکنه جنسی که تحویل میگیری با جنس سفارش داده شده یکی نباشد
دوما بعضی از کالاها که تاریخ انقضا داشته باشن تو توضیح انها درج نمیشود
متشکر از پیگیری خوب و به موقع
من از مشتریان دیجی کالا هستم
فروشگاه اینترنتی دیجی کالا تا مدتی قبل فروشگاه خوبی بود اما مدتی است یک مقدار شیطنت دارد یا بهتر بگم کلاه برداری می کند
دو بار برای خودم پیش اومده که کالایی رو میخرم ولی کالایی مشابه برام میفرسته یه بار کالای مشابه حدود 80هزار تومان از کالایی که من سفارش دادم ارزانتر بود اما من دیر متوجه شدم و کالا رو باز کرده بودم و دیگه مرجوع نکردم
دفعه بعد همین دیروز بود که من یه کالای اصل سفارش دادم و دیجی کالا کالای غیر اصل که تو سایت خودشون نوشته غیر اصل برام فرستاد وقتی هم تماس گرفتم برای مرجوعی خیلی بی ادبانه با من صحبت کردن (مکالمه من تو خود سامانه دیجی کالا موجوده و خودشون ضبط مبکنن میتونید پیگیر بشید) و رسما داشتن من رو بازجویی میکردن
اگر پیگیر بشید من به نوبه خودم حامی شما خواهم بود چون دنیا داره به سمت خریدهای اینترنتی میره و خوب نیست در کشور بزرگ ما ایران سرافراز این طور اتفاقات پیش بیاد که مردم شاکی بشن
فروشگاه های اینترنتی جهت صحت از پرداخت مشتریان کپی از کارت بانکی را می خواهند که این موضوع باعث نگرانی افراد صاحب حساب می شود اگر این مدرک برداشته شود و جایگزینی دیگر برایش در نظر گرفته شود بهتر است.
بارها پیش اومده که خرید اینترنتی کردم و اون جنس رو نداشتن و برای برگرداندن پولم تا از طریق ای نماد شکایت نکردم برگشت نزدن
حالا تو اون مدت با پول من چه سودهایی بردن به کنار ولی عدم برخورد و تکرار این قضیه آزار دهندست.
عکس کالا با کالای ارسالی تفاوت داره با کجا اباید هماهنگ کنیم بعد هم پس نمی گیرند؟
به مشتری چه ربطی داره که کالا در حین مسیر شکسته؟ فروشنده میگه سالم پست هم میگه سالم باز می کنی شسکته حالا کی باید خسارتش رو بده؟
خرید از اینترنتی و فضای مجازی خیلی خوبه که دست واسطه ها و دللان حذف بشه ، البته مشکلات هم داره ، یکیش زمان هست که کالا گاهی دو هفته یا بیشتر طول می کشه که دست مشتری برسه ، اگر به تعطیلات هم بخوره دیرتر ، بعدیش هم عدم تطبیق کالای ارسالی با عکس داخل سایت ارایه کننده هست .بعدیشم مشکل عدم وجود سایت آنلاین که شکایتها را رسیدگی سریع و نظارتی و رسیدگی کنه ، که خریدار مجبور نشه ، از وقت عمرش بزنه به مراجعه به دادگاه از وقتش و کارش بزنه یکسال توی ذادگاه دوندگی کنه ، که آخرش آیا به حقش میرسه یا نه
بعد ببین ده ها یا صد ها برابر از ارزش کالا خرج کنه که آیا به حقش برسه یا نرسه
من چند وقت پیش خرید کردم و پولشو همون لحظه متاسفانه پرداخت کردم بعد چند ساعت پشیمون شدم و خواستم لغو کنم تا یه مدل دیگه سفارش بدم و طبیعیه
زنگ زدم دیجی کالا لغو کردن و گفتم پولمو برگردون به حساب ولی وقتی برگشت خورد ۱۵ هزار تومن الکی از پولم کم کرده بود
دیجی احمق مگه من حین خرید ۱۵ تومن کم کردم!!!!! که حالا تو میای مفتکی ۱۵ تومن کم میکنی
بحث پولش نیست ولی پول درستی نبود راضی نبودم و نخواهم بود بعدا روزای بعد صحبت ها داریم باهم در محکمه
دوما تو همه سایتها چه ایرانی چه خارجی حتی بلیط اتوبوس هواپیما قطار اگه سفارش رو لغو کنی یه درصد کمی بعنوان جریمه کسر میکنن و مابقی رو برمیگردونن