نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
نصیروندمغان گرمی
۰۹:۱۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
سلام.باید واردات خودروهای باکیفیت و ارزان قیمت خارجی و بدون تعرفه برای عموم مردم صورت گیرد تا قیمتها شکسته شود،دولت خودش میتواند با واردات گسترده خودرو و عرضه ان به نیازمندان واقعی خودرو به دلال بازی و مافیاگرایی پایان دهد.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
انشالله نابودی گاریهای ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
نصیروندمغان گرمی
۰۹:۱۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
سلام.باید واردات خودروهای باکیفیت و ارزان قیمت خارجی و بدون تعرفه برای عموم مردم صورت گیرد تا قیمتها شکسته شود،دولت خودش میتواند با واردات گسترده خودرو و عرضه ان به نیازمندان واقعی خودرو به دلال بازی و مافیاگرایی پایان دهد.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
نصیروندمغان گرمی
۰۹:۱۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
سلام.باید واردات خودروهای باکیفیت و ارزان قیمت خارجی و بدون تعرفه برای عموم مردم صورت گیرد تا قیمتها شکسته شود،دولت خودش میتواند با واردات گسترده خودرو و عرضه ان به نیازمندان واقعی خودرو به دلال بازی و مافیاگرایی پایان دهد.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
انشالله نابودی گاریهای ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
کاش بزارن خودرو وارد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
بهترین راه حل خریدن خودرو به صورت اشتراکی می باشد یعنی چند خانواده جمع بشن و یدونه پراید بخرن ونوبتی استفاده کننن
-
مجید
۰۹:۱۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
شک نکنید که خودروهای کارکرده ودسته دوم خارجی از خودروهای صفر ایران خودرو وسایپا بهتر هستند.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
1-خودروهای ژاپنی و آلمانی کارکرده همین الان هم در تو خیابونها یه سرو گردن حتی از صفر کیلومترهای کره ای و چینی بهتر هستند.حالا شما خودت مقایسه کن با صفر کیلومترهای وطنی که به نظر میرسد اصلا مقایسه اش جفا در حق خودروهای کارکرده مذکور است.
2- بهانه گیری لازم نیست .حتما نمیبایست کارکردهای 30 ساله وارد شود.! محدودیت کارکرد و تست فنی و عمر میتواند لحاظ شود .همین الان هم تو شهر فولکس قورباغه ای دهه 30 و پیکان دهه 40وجود دارد.
3- در طول این سالها مسوولین امر به جای افزایش کیفیت و داخلی سازی بیشتر بر روی افزایش قیمت و ایجاد فضای فروش دلالانه کار کرده اند .چه عمرها و چه سرمایه هایی که به هدر رفت. اینکه دولت اجازه افزایش قیمت نداده که حرفی در حد همان حرف است.206 در طول 10-15 سال از 17 میلیون به 350میلیون رساندن چه تفسیری دارد برای شما آقای مقاله نویس.
4- فرمول عرضه و تقاضا در بازار دلالان محترم یعنی کشک.وقتی تقاضا برای دپو از طرف دلالان زیاد باشد ،عرضه هم سطح همان تقاضاست. در واقع درحال حاضر تقاضا یعنی ظرفیت پارکینگ دلالان و عرضه یعنی تولید به اندازه ظرفیت همان پارکینگها.مردم عادی هم که هیچ.آنکس که نیاز ندارد که نمیخرد و آنکس که نیاز مبرم دارد بایست مطیع اوامر دلالان باشد.
5- تا زمانیکه صنعت خودرو در دست آقایان و آقازادگان باشد منتظر اصلاح امر با هیچ فرمولی نباشید.هیچ!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
تو این وست فقط یه عده ای که سرمایه دارن سود میکنن ولی هیچ برنامه ای برای قشر ضعیف در نظر ندارن پیش فروش هیچ تاثیری بر کاهش قیمت خودرو نداره فقط فروش فوری به قول خودشون سالی ۲ ملیون میسازن اگر همش عرضه بشه کافی هست ولی اینا به یک کلک ۹۰ درصدش رو پیش فروش یک ساله میکنن ده درصد برا کشور جوابگو نیست
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۵۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
یعنی میشه این اتفاق بیوفته،اگر بشه چی میشه!!!!!
Netherlands
امیر
۰۸:۴۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
این چه حرفیه که میزنید !!! یعنی خودرو دست دوم وارداتی از پراااااید از پژو 405 از همه محصولات تولید داخل بی کیفت تر هست ?!!!!! لطفا وقتی گزارش تهیه میکنید واقعیت هارو بنوسید شما یک شرافت کاری دارین نباید هر مطلب کذب و غیر کارشناسی رو منتشر کنید . خودرو سازها سالهاست ده هزارنفر کارگر رو سپر بلای خودکردن و هر کاری میتونن با مشترین ها و مردم بدبخت میکنن . اگرم چیزی بگی میگن ده هزهر نفر بیکار میشه !!! اقا به همون کسی که میپرستید اگه اعتقاد دارید مردم ایران راضی هستن این ده هزهر نفر بشینن خونه کار نکنن حقوقشون رو ۸۰ میلیون نفر ماهی ۱۰۰۰ تومن هرنفر ایرانی میده اصلا یارانشون کم کنید بدین به کارگران خودرو سازی تا بشینن خونه کار نکنن حقوقشونم بگیرن ولی درب این خودرو سازی های داخل رو ببندید این خودروسازی هایی که با جون و مال و سرنوشت ملت بازی میکنن و با قلدری هر روز هم افزایش قیمت دارن . خواهش میکنم منتشر کنید تا برسه دست مسئولان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
درود بر شرفت
اونی که این گزارش رو تهیه کرده حتی یک بارهم پشت فرمون پراید ننشسته
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۱:۳۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
منم موافقم . خودروسازها اومدن چند هزار کارگر کارخانه را بهانه قراردادند که اگه واردات کنیم اینها بیکار می شوند . پدر مردم را در آوردند با این دروغ هاشون . همه ملت حاضرند حقوق این چند هزارکارگر را بدهند و درب ایران خودرو و سایپا تخته بشه ولی واردات انجام بشه . شاید ملت یه نفسی بکشه . فقط ما ایرانی ها بدبخت هستیم که باید بخاطر یه مشت آقازاده - دلال - رانت خوار انحصار گر فقط فقط تولیدات ایرانی ( پراید پژو ) را مصرف کنیم . بابا اگه بگیم اشتباه کردیم ما کارخانه خودرو سازی نمی خواهیم دست از سرمون بر می دارید ؟؟؟؟ تو همین کشور افغانستان جنگ زده بهترین ماشین روز دنیا سوار میشن . مگه ما ایرانی ها کرامت نداریم ؟؟؟مگه ما آدم نیستیم که هی آشغالهای شما را باید بخریم .
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محمد
۱۷:۵۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
در شرافت نگارنده گان این قیبل مقابل که قطعا باید شک همراه با یقین در عدم نمود. اینها اونقدر مغالطه کار هستند که نمیدانند ورود انواع خودروهای خارجی دست دوم برای تولید و تعمیر قطعات و موارد دیگه حداقل برای یک میلیون نیروی ایرانی ایجاد اشتغال میکند .چون تنوع بسیار بالا نیاز به متخصص و قطعه ساز مجزای زیادی دارد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۴۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
زیرا وسایل نقلیه بی کیفیت به کشور‌های دیگر فروخته می‌شوند.؟؟؟؟؟؟؟؟
طرف ماشین گرفته 200 میلیون نو نو رفته سرسیلندر عوض کرده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
دولت باید پایش را از حوزه خودرو بیرون بکشد
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۸:۲۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
چرا مردم بخاطر یک خودرو باید سرگردان باشند ؟
آیا 100 میلیون نفر مهم تر است یا دو شرکت خودروساز داخلی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
خودرو دست دوم خارجی صد درصد بهتر از خودروهای نو داخلی هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
الان تو این اوضاع پراید هم خودروی لاکچری شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
قرار بود در تولیدات خودکفا شویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
واقعا خجالت داره شما خودرو دست دوم مثلا هیوندای را با پراید یا 405 صفر مقایسه می کنید بعد هم حق به پراید و 405 می دهید ؟ واقعا که ....
United States of America
ناشناس
۰۸:۰۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
اینهم یک طرح دیگر به نام مردم و به کام سرمایه داران و اقا زاده ها
Iran (Islamic Republic of)
جلیل الرضا
۰۷:۵۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
متاسفانه خودرو های دست دوم خارجی به مراتب باکیفیت تراز خودروهای نوی داخلی است واین بخاطر ضعف مدیریتی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
خودتان هم نمی دانید چه کار می خواهید بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
به وزیر صنعت و معدن بگویید بهترین راه کوپنی کردن خرید خودرو است ما کشوری هستیم که مردم هنوز نمی توانند خودرو ازادانه خرید کنند وای به حال ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
لطفاً در ایران خودرو واویکی شرکت گل بگیری بذارید هرکس هر ماشینی دوست داره واردکنه به شماچه ازجیب خودمون می‌دیم
-
ali
۰۷:۴۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
انحصار سایپا و ایران خودرو به مصرف کنندگان ضربه زده
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۷:۴۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
طرح واردات خودرو هم انجام گیرد بازهم یه عده ای تو این بازار - رانت و انحصار در پیش می گیرند و هر قیمتی که دلشان بخواد روی خودرو می گذارند . باید همه بتوانند خودرو وارد کنند ما با 15 کشور همسایه هستیم و تجار ما با ید بتوانند ( هر تاجری فرقی نمیکند هرتاجری) با تعرفه گمرکی بسیار پایین حتی با تعرفه صفر درصد خودرو چه صفر چه کارکرده وارد کنند اینجوری این بازار خودروی لعنتی به یه سرو سامانی می رسد . تا کی مردم ایران باید حرص و جوش خورو را بخورند انقلاب که نکردیم زجر کش یه عده رانت خوار- انحصار گرها - دلال ها باشیم . تو را خدا بداد این مردم برسید وقتی می توانید با حذف تعرفه خودرو بهترین خودروی ارزان قیمت خارجی را وارد کنیم ( البته چند واردکننده دوبار انحصار گر واردات نشوند ) و مشکل بزرگ مردم را حل کنید چرا اینقدر مردم را زجر می دهید . شما خدمتگذار مردم هستید یا شکنجه گر مردم ؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۴۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
با سلام باور کنید مشکل ما کمبود خود رو نیست الان یک وسیله نقلیه در طی یک سال ده بار معامله شده بدون اضافه شدن یک کیلومتر ... باید اگر سالی دو بار بیشترمعامله برای یک ماشین شود ان معامله باطل شود تا جلو دلال ها گرفته شود
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۰۷:۳۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
سلام هم وطن . بگم که واردات خودرو چه کارکرده و چه نو آن در هر حالت که بخوای درست فکر بکنی گران تر از خودروهای داخلی خواهداف بود یعنی سقف قیمت طوری نیست که از ماشینهای تولید داخل ارزان تر باشد . علت اصلی گرانی خودروهای داخلی به دلیل تامین قطعات و خدمات انهاست مصرف کننده نگران خراب شدن ماشینش نیست . لذا واردات خودرو نو و ست دوم اشتباه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
چرا اشتباه|؟ چون به ضرر دلال ها می شه؟ نکنه تو خودتم دلالی؟
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۷:۳۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
این خودروی خارجی دست دو که میگی از خودوری صفر ایرانی با کیفیت تر و ایمن تره، اینو همه میدونن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
توی محل ما کسی توانایی خرید پراید دست دوم هم نداره . برید ماشیناتون را به تهرانیها بفروشید . اونا پولش را دارند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۳۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
اگه این اتفاق بیافته بسیار خوب و تاثیرگذار هست البته با کاهش یا حذف تعرفه گمرک
۱۲