یکی از عوامل گرانی خودرو کمبود عرضه و عامل بعدی دلالی یه عده هست.
برای حل مشکل باید عرضه زیاد بشه و هم برای کسانی که از یه مقدار معین بیشتر خودرو میخرن(مثلا بیشتر از یکی در سال)مالیات سنگین بزارن درست مثل همه جای دنیا.بقیه طرح های منداوردی هیچ نتیجه ای نداره به غیر از خرابتر کردن اوضاع موجود.
به هر دری میزنن که از افراد دلال وکسایی که پول های باد اورده به دست میارن مالیات گرفته نشه خوب چرا؟فقط یه علت میتونه داشته باشه و اگه علتش اون باشه این اوضاع هیچ وقت درست نخواهد شد
تنها امید مردم شورای نگهبان و قوه قضاییه هستن لطفا مارو نا امید نکنید و با این رانت و طرح خودروسازان که حقوق مصرف کننده هارو نادیده میگیرن و بفکر جیبشان افتادند رد کنید و قوه قضاییه ورود کنه در قضییه افزایش بی رویه قیمت خودرو
جوک نگو. شورای نگهبان اگه امید مردم بود طرح کالابرگ رو رد نمیکرد
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
واردات خودرو آزاد بشود
البته اولویت با خودروهای ارزان قیمت باشد که عامه مردم از آن بهره ببرند و ماشین های کار از وانت تاکامیونت و کامیون.البته این داستان مانند اینست که شتر بیند در خواب پنبه دانه کهی لپ لپ خورد که دانه دانه. تا رانت و اژدهای انحصار در بخش خودرو خوابیده کسی جرئت عبور از حصار خودرو را ندارد
تجربه نشون داده ۱۰۰درصد تصمیمات اقتصادی مملکت به ضرر ملت بوده وطی این ۴۳سال که از عمر انقلاب و نظام گذشته وهر دولت ومجلس و بقیه نهادهای بالاتر وپایینتر در عمل از نظر اقتصادی اصلا به فکر ملت نبودن و یه نمونش همین خودرو که در هیچ کجای دنیا همچین طرحهای مسخره ای وجود نداره ومتاسفانه در این مملکت که تمام مردمش باید در رفاه زندگی کنند بیش از ۸۰درصدشون در فقر هستن
تا زمانی که دلار افزایش داشت به بهانه دلار قیمتو افزایش میدادن حالا که کاهش پیدا کرده به بهانه ضرر خودروسازان میخوان افزایش بدن از برج چهار تا الان قیمترو دوبرابر کردن هنوزم ول کن نیستن چرا مردم باید تقاص نا کار آمدی شمارو بدن نمیتونین تولید کنین تعطیلش کنین چرا باید برای اشتغال ۳۰۰ هزار نفر ۸۰ میلیون فدا بشن
سلام.قیمت خودرو باید به سال91و قبل از روی کار امدن دولت اقای روحانی باز گردد تا عادلانه شود،قیمت خودرو باید حداقل به یک دهم کاهش یابد،قیمت واقعی تولیدات شرکت سایپا زیر 10میلیون و شرکت ایران خودرو زیر20 میلیون تومان است،متاسفم بر وزیری که نیامده میخواهد خودروهای بی کیفیت با تکنولوژی30 سال پیش را گران کند از وزیری که بچه هایش در خارج زندگی میکنند نباید انتظاری جز این داشت،باتوجه به داخلی سازی بسیاری قطعات و کاهش ارزبری قیمتها باید روز به روز کاهش یابد،از باشگاه خبرنگاران جوان انتظار پیگیری داریم.سپاس
ای خدامردم کشورهای مختلف چه ماشینی باکیفیت مدرن سوارمیشن مردم ما چه ماشینی سوارمیشن. مردم عراق همسایمان بهترین ماشین باکیفیت عالی مثل انواع تویوتا . بی ام و. بنز . باقیمت ارزان سوارمیشن ماچه سوارمیشن با هزینه زیاد
آقایان مسئول واقعا تشکر با این طرح مسخره تان. کجای دنیا این طرح برای فروش دارند.فقط این کار باعث میشود که دلال و واسطه زیاد شود و افراد زیر میز بگیر. به خدا اتفاقی نمیافتد اگر کار را به کار بلد بسپارید چون تمام تصمیمات شما ما را بیچاره تر کرده.بدبخت ملت که باید به زور این تصمیمات را عمل کنند
برای حل مشکل باید عرضه زیاد بشه و هم برای کسانی که از یه مقدار معین بیشتر خودرو میخرن(مثلا بیشتر از یکی در سال)مالیات سنگین بزارن درست مثل همه جای دنیا.بقیه طرح های منداوردی هیچ نتیجه ای نداره به غیر از خرابتر کردن اوضاع موجود.
به هر دری میزنن که از افراد دلال وکسایی که پول های باد اورده به دست میارن مالیات گرفته نشه خوب چرا؟فقط یه علت میتونه داشته باشه و اگه علتش اون باشه این اوضاع هیچ وقت درست نخواهد شد
البته اولویت با خودروهای ارزان قیمت باشد که عامه مردم از آن بهره ببرند و ماشین های کار از وانت تاکامیونت و کامیون.البته این داستان مانند اینست که شتر بیند در خواب پنبه دانه کهی لپ لپ خورد که دانه دانه. تا رانت و اژدهای انحصار در بخش خودرو خوابیده کسی جرئت عبور از حصار خودرو را ندارد
ولله اگه اونا واقعی نیسنن چرا مایی که واقعی هستیم صدبار شرکت میکنیم
برنده نمیشیم