جوان ایرانی با اتکا به خدا و دانش خودش خودرو دست ساز تولید میکنه
اونوقت مسئولان وزارت صمت در راستای حفظ منافع مافیای مونتاژ خودرو عمدا مقدمات ثبت این نوع تولیدات را فراهم نکردن
تا همچنان رویه انحصار خودرو بدون هیچ تهدیدی به سودآوری خود پرداخته و دائما بدروغ سنگ کارگران دوخودروساز را به سینه می زنند که اگر از سایپا و ایران خودرو حمایت نکنیم کارگرانش بکار می شوند!!!!
به جای لیمیتد پروداکشن از واژه تولید محدود استفاده کنید لطفا. در ضمن واژه تولید انبوه مس پروداکشن است که به اشتباه در متن مست پروداکشن نوشته شده. اصلاح بفرمایید
این کارشناس صنعت خودرو تشریح کرد: بحث دیگر این است آیا این ماجرا یک دست آورد صنعتی محسوب می شود یا خیر؟. باید گفت این خودروها دست آورد نیست و یک کاردستی به شمار می رود و نمی توان گفت که خودرویی خاص ساخته شده است، که در حد کار دستی بسیار خوب است.
به آقای کارشناس میگفتید اگه یه کاردستی حداقل کار دستی یه آدم باسواده .ماشین های تولید ایران خودرو و سایپا کاردستی یه پیش دبستانی.خاک بر سر کارشناسی که اینجوری فکر میکنه
(خودرو دستاز ایرانی، خودرویی کپی است)!!!
جناب کارشناس بحث اینه که غیر از خودروسازهای فعلی بازم کسایی هستن که بتونن خودرو بسازن این فقط نمونه هست که ساختن
یعنی اسمان و ریسمان و به هم می بافین تا انحصار خودرو ساز از بین نره
عمو جون انحصار = عقب ماندگی
دست بردارین از این تحلیل های آبکی
تا وقتی انحصار خودرو دست دولت و یه عده نماینده مجلس باشه حتی اگه بوگاتی رو هم بتونند بسازند این 2 خودرو ساز و نمایندها نمیزارند کسی رشد کنه..ما سرنوشتمون تو ایران اینه جنس بنجل سوار بشیمو بمیریم
اونوقت مسئولان وزارت صمت در راستای حفظ منافع مافیای مونتاژ خودرو عمدا مقدمات ثبت این نوع تولیدات را فراهم نکردن
تا همچنان رویه انحصار خودرو بدون هیچ تهدیدی به سودآوری خود پرداخته و دائما بدروغ سنگ کارگران دوخودروساز را به سینه می زنند که اگر از سایپا و ایران خودرو حمایت نکنیم کارگرانش بکار می شوند!!!!
نمیخواد خودروی لوکس تولید کنید یعنی موندم تجعیزات الکترونیکی این ماشین رو از کجا ساختید که ما حتی تو آزمایشگاه دانشگاهمون شریف هم نداریم
یکم خجالت خوب چیزی هستش
به آقای کارشناس میگفتید اگه یه کاردستی حداقل کار دستی یه آدم باسواده .ماشین های تولید ایران خودرو و سایپا کاردستی یه پیش دبستانی.خاک بر سر کارشناسی که اینجوری فکر میکنه
شماها هرچیزی که به سود خودتون نباشه میگوید صرفه اقتصادی نداره
بی چاره ما مردم که باید پراید بخریم قیمت تویوتا
چرا وقتی بر روی لینک آبی رنگ فائزه شعبانی اصل می زنم ،
صفحه ای باز نمی شود ، مثلا عکس و مشخصات .
جناب کارشناس بحث اینه که غیر از خودروسازهای فعلی بازم کسایی هستن که بتونن خودرو بسازن این فقط نمونه هست که ساختن
یعنی اسمان و ریسمان و به هم می بافین تا انحصار خودرو ساز از بین نره
عمو جون انحصار = عقب ماندگی
دست بردارین از این تحلیل های آبکی