نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
ایشالا ساخت اینجور خودرو ها زیاد بشه تا کمر ایران خوردرو و سایپا بشکنه . ایشالا این همه پول از مردم میگیرن و جنس بی کیفیت تحویل میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
همه جای دنیا اين کار میشه باید به جوان ها و افراد میدان داد هر خودرو برندی یک روز یک ایده بوده
-
بنده خدا
۰۹:۱۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
جوان ایرانی با اتکا به خدا و دانش خودش خودرو دست ساز تولید میکنه
اونوقت مسئولان وزارت صمت در راستای حفظ منافع مافیای مونتاژ خودرو عمدا مقدمات ثبت این نوع تولیدات را فراهم نکردن
تا همچنان رویه انحصار خودرو بدون هیچ تهدیدی به سودآوری خود پرداخته و دائما بدروغ سنگ کارگران دوخودروساز را به سینه می زنند که اگر از سایپا و ایران خودرو حمایت نکنیم کارگرانش بکار می شوند!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
به جای لیمیتد پروداکشن از واژه تولید محدود استفاده کنید لطفا. در ضمن واژه تولید انبوه مس پروداکشن است که به اشتباه در متن مست پروداکشن نوشته شده. اصلاح بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنظرم ترورشون کنید تا درس عبرتی بشه برای بقیه که بخوان جلوی چپاول مملکت رو بگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما بتونید یه ماشین استاندارد تولید کنید

نمیخواد خودروی لوکس تولید کنید یعنی موندم تجعیزات الکترونیکی این ماشین رو از کجا ساختید که ما حتی تو آزمایشگاه دانشگاهمون شریف هم نداریم

یکم خجالت خوب چیزی هستش
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۹:۰۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
این کارشناس صنعت خودرو تشریح کرد: بحث دیگر این است آیا این ماجرا یک دست آورد صنعتی محسوب می شود یا خیر؟. باید گفت این خودروها دست آورد نیست و یک کاردستی به شمار می رود و نمی توان گفت که خودرویی خاص ساخته شده است، که در حد کار دستی بسیار خوب است.

به آقای کارشناس میگفتید اگه یه کاردستی حداقل کار دستی یه آدم باسواده .ماشین های تولید ایران خودرو و سایپا کاردستی یه پیش دبستانی.خاک بر سر کارشناسی که اینجوری فکر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
بدنه بوگاتی رو هم می شه هر جایی ساخت. مهم موتور هست عزیز من. شما موتور خوب بساز اصلا بگذار روی پرشیا!
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۹:۰۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام
شماها هرچیزی که به سود خودتون نباشه میگوید صرفه اقتصادی نداره
بی چاره ما مردم که باید پراید بخریم قیمت تویوتا
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۰۸:۵۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام ،

چرا وقتی بر روی لینک آبی رنگ فائزه شعبانی اصل می زنم ،
صفحه ای باز نمی شود ، مثلا عکس و مشخصات .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
(خودرو دستاز ایرانی، خودرویی کپی است)!!!
جناب کارشناس بحث اینه که غیر از خودروسازهای فعلی بازم کسایی هستن که بتونن خودرو بسازن این فقط نمونه هست که ساختن
یعنی اسمان و ریسمان و به هم می بافین تا انحصار خودرو ساز از بین نره
عمو جون انحصار = عقب ماندگی
دست بردارین از این تحلیل های آبکی
-
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
سایپا و ایرانخودرو اجازه رشد به هیچ خودرو ساز دیگر را نمیدهند مگر شرکت های مونتاژی که زود می آیند و زود می روند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
نیست حالا پرایدتون خیلی. مقاومه،حداقل این کپی جوانان ایرانی خوشگله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
تا وقتی انحصار خودرو دست دولت و یه عده نماینده مجلس باشه حتی اگه بوگاتی رو هم بتونند بسازند این 2 خودرو ساز و نمایندها نمیزارند کسی رشد کنه..ما سرنوشتمون تو ایران اینه جنس بنجل سوار بشیمو بمیریم
Iran (Islamic Republic of)
Mohammadjavad Hasanpour
۰۸:۲۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
تمام‌صحبت های این گزارش یک طرفه و بود ، انحصار در صحبت ها داد میزند ، به زحمت جوان ایرانی میگن کاردستی