یه کامیون ۱۵ سال کارکرده اروپایی شرف داره به کشنده به اصطلاح تولید داخل شماکامیون چینی عمر مفید ۲ ساله بعدش باید درآمدش با مکانیک و لوازم فروش تقسیم کرد
هم واردات دست خودشونه هم مونتاژ در هر دوصورت کامیونو با چند برابر قیمت دارن میندازن به ملت قیمت کامیونهای اروپایی دست دوم از یک میلیار تجاوز نمیکنه ولی اینا چهار میلیار میندازن به مردم
اگر به فکر نوسازی ناوگان حمل نقل هستید باید با دلار دولتی واردات داشته باشیم اکثر کشورهای دنیا قیمت کامیون مناسب است الا ایران دلیل آن هم سود جویی بنگاه های اقتصادی در ایران است که دود آن به چشم مردم می رود وتاوان این قضیه را مردم درتصادفات جاده ای پرداخت می کنند
اقای مدیر عامل تا زمانیکه جای راننده وماشین دار ننشستی ایراد سخن نکن شما جزئ اینکه راننده روبا ماشین های چینی بدبخت کنی هدف دیگری نداری شاید درزندانها برایشان جای تهیه کرده ای راننده انقدر بدبت شده حتی با ماشین های اروپائی قادر به نگهداری ماشین نیست چه برسد به ماشین های چینی بیش از کار کردن همش درتعمیر گاهها باید اواره باشند
کامیون اروپایی باید وارد بشه تا جلوی مافیای قیمت نجومی تولیدداخل کشور را گرفت هرچی اشغال چینی ریختن تو جاده هیچ امکاناتی ندار قیمتش هم از کشنده اروپایی گرونتره
مدیرعامل ایرانخودرو دلش برای اشتغال نسوخته ایشون میخان اشغالهای بی کیفیت چین را به راننده بدبخت بدن که توجاده باجون خودش و دیگران بازی کنه اگر راست میگه من یه راننده هستم ماشینش را که میگه کیفیت داره بیاره تست کنیم
مونتاژ فوتون و ماشینهای بی کیفیت چینی به بهای از دست رفتن جان و مال مردم اسمش صنعت نیست آقای مدیرعامل ، شما واقعا میتونین یک هوو یا فوتون را با یک ولوو fh یا اکتروس و داف از نظر فنی مقایسه کنید؟ فرق بین این دو را میفهمی
د؟
آخه چرا دروغ میگین اولا شما فکر راننده نیستین بلکه فکر سود خودتان هستید .دوم کشنده اروپایی را با تولیدات اشغال داخل مقایسه نکنید .سوم کدام راننده تو ایران ماهی صد میلیون خالص درآمد داره آخه کی این دروغا رو میبافه جز شما با این ماشین های چینی مضخرف اشغال میدین به چهار میلیارد .الان دیما شده سه میلیارد و نهصد میلیون تومان .خب دیما بخری خوبه یا داف و ولوو اونا هم الان همین. قیمت هستن
د؟