اینکه کامیونی با طراحی و تولید تقریبا یه قرن پیش را بدن دست مردم تازه تعداد تولید در سال هم خیلی کم باشد قبلش باید از ایشون پرسیده می شد.
در نوشتن اخبار به واقعیت ها توجه کنید اصلا برند اروپایی و مونتاژ چینی قابل مقایسه با هم نیستند.
سال ها با این حرف ها قیمت را کنترل کردند و قیمت یک کامیون چند ده میلیونی را به چند میلیارد رساندند.
سلام
خدمت مدیر عاملین ایرانخودرو جیزل و سایپاچیزل بابت دلسوزی که برای رانندگان و تمام عزیزان جان برکف هستید صمیمانه تشکر به عمل می آورم و می گویم که صد رحمت به کامیونهای اروپایی که ادعا میکنید برای رانندگان خرج به عمل می آورد گزافه گویی کردید و کامیونهای داخلی جز مونتاژ کردن ازنوع چینی که نه آلیاژی دارد ونه شکر خدا لوازمی دارد شما لطف کن ساکت باش چون این کاره نیستید بگذارید ملت به درد خود بسازن
متاسفانه هیچوقت نظرات و راهکارهای مسئولان ومدیران خصوصا درزمینه اتومبیل بنفع مردم نبودوهمیشه وضعو بدترمیکنه، کاش فقط ساکت مینشستن وحقوقهای کلانشونومیگرفتن وکار بچیز دیگه نداشتن، باهمچین نظراتی کاروبجایی رسوندین که بی کیفیت ترین ماشینای دنیارو میسازین و مردم ناچارا همین گاریهای ساخته دستتونو بقیمتهای کلان بخرن وسواربشن، حقیقتاخجالت نکشیدید یه پراید شش هفت میلیونیو طی دوسال به حدود دویست میلیون رسوندین تازه اونم با لطف قرعه کشی و سایتی که هیچوقت بازنیست مگربرای نورچشمیاتون! ؟تیبا که الان با قیمتی بالای صدوپنجاه میلیون به هموطن خودت میدی همونو بعراق و افریقا وسوریه صادرمیکنین وبه پول ایران زیر بیست میلیون به اجنبی میفروشین، تازه بازم نظرکارشناسی میدید، بازارباید باز وآزاد باشه به روی تمام دنیا وتولیدکننده هروقت مثل مرحوم قندچی توایران ماک ساخت وبا دنیا رقابت آزادکرد هنرکرده، نه اینکه درهاروببندین ومردم ناچارباشن هرچی دستشون دادین سوارشن
مگه ما چی کم داریم که باید جنسای دسته دو اینا رو استفاده کنیم؟؟
کی وارد کننده است یه مسئول مرد پیدا بشه جلوش رو بگیره
خودروسازهای ایرانی هم یکم همت بخرج بدن تا مشتری ازشون راضی باشه
خیلی دلت به حال این فرغون سازها میسوزه مدل۸۰ اروپای شرف داره به کامیونهای صفر چینی ایرانی میارزد درجاده نیستی تا ازغم واندوه ایقشر بدبخت راببینی که خودرا چقدر دشنام میدهنداز دست این کامیونهای بیکیفیت
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۴ دی ۱۴۰۰
شما هیچی کم ندارید ولی من که خودرو چینی خریدم وسط زمستون تحویل گرفتم بخاری سوراخ شده و اون اروپایی که ده سال تو جاده داره کار میکنه بدون هیچ عیبی من میفهمم فرق این مشاغل رو نه شما که معلوم نیست کی هستی فقط شعار بعدی
شما خودرو سازهای داخلی تا چوب واردات و رقابت، بالای سرتون نباشه کاری به نفع مردم و پیشرفت خودرو نمیکنید.حرص خوردن نداره شما با کیفیت تر و ارزونتر درست کن زودتر میفروشی اگه این کار را با ماشینهای سواری میکردن حالا پراید پر از آپشن را که ۳۰ سال پیش اونم از کره گرفتید قرعه کشی نمیکردید به مردم بدید.مطمئن باشید خودرو های دست دوم اروپایی چه سبک و چه سنگین صد برابر با کیفیت تر و کم خرجتر از فرغونهای در حال قرعه کشی شما هستند.
در نوشتن اخبار به واقعیت ها توجه کنید اصلا برند اروپایی و مونتاژ چینی قابل مقایسه با هم نیستند.
سال ها با این حرف ها قیمت را کنترل کردند و قیمت یک کامیون چند ده میلیونی را به چند میلیارد رساندند.
خدمت مدیر عاملین ایرانخودرو جیزل و سایپاچیزل بابت دلسوزی که برای رانندگان و تمام عزیزان جان برکف هستید صمیمانه تشکر به عمل می آورم و می گویم که صد رحمت به کامیونهای اروپایی که ادعا میکنید برای رانندگان خرج به عمل می آورد گزافه گویی کردید و کامیونهای داخلی جز مونتاژ کردن ازنوع چینی که نه آلیاژی دارد ونه شکر خدا لوازمی دارد شما لطف کن ساکت باش چون این کاره نیستید بگذارید ملت به درد خود بسازن
کی وارد کننده است یه مسئول مرد پیدا بشه جلوش رو بگیره
خودروسازهای ایرانی هم یکم همت بخرج بدن تا مشتری ازشون راضی باشه