نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۲۱:۱۹ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
افسوس و هزاران افسوس که همچون مدیر عامل داریم که دم از کامیون داخلی میزنه اما از گفتن اسم کامیون معزور چونکه خجالت میکشه بگه کامیون اشغال چینی که روزگار راننده گام به سیاهی کشانده آقای عزیز با توجه به اینکه این کامیون های چینی پر استهلاک هستند سود زیادی نصیب شما میشه ولی صنعت حمل و نقل کشور روز به روز وخیم تر نابود میشه ترا خدا خودتونو اینقدر تحقیر نکنید چیزی که عیان چه حاجت به بیان است خودتون از همه بهتر میدونید که چیزها دارید میگید الله و اعلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
مگر ما صنعت کامیون سازی داریم که صدمه بخورد چهار تا دلال فاقد وجدان دارند چند عدد کامیون ممتاژ می کنند و به قیمت خون بابا شان می فروشد به امید نابودی کامل ممتاژ کاران دلال صفت
Iran (Islamic Republic of)
واقع بین
۱۹:۲۳ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
مدیرعامل ایران خودرو دیزل گفت: واردات کامیون‌های دست دوم اروپایی سبب نوسازی آن ها در کشور می شود و شاهد کاهش تولید و آسیب به صنعت و اشتغال کشور هستیم.!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آسیب به صنعت و اشتغال کشور یا اسیب به جیب مافیا وسلاطین وامثال شماهاو....... وتلف نمودن جان ومال مردم ای بی انصافان از خدا بی خبر!
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۶:۴۳ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
نگاه کنید واردات کامیون کارکرده برند اروپایی هیچ ضرری برای هیچ کسی ندارد مگر برای تولید کنندگان یا در اصل منتاژ کنندگان کامیون های چینی اشغال بی کیفیت و رانت های کثیف اینان ضرر داشته باشه یعنی به هیچ کس دیگه ای ضرری وارد نمیشود .
خوب
اول تمام برندهای اروپایی همگی با کیفیت هستن و با سه یا چهار سال کارکردن اونم در جاده های اروپا که مسافت های طولانی نمیرن بار سنگین نمیزنن، جاده های خیلی خوب دارن و رسیدگی های لازم و خوب را در حق کامیون ها و رانندگان شون میکنن که واقعا کامیون هایی که اونجا بعد از سه چهار سال کار واقعا در حد صفر هستن
اما
تمام کامیون های چینی علاوه بر اینکه هیچ برند چینی به ذات با کیفیت نیست و در شرایط بد ایران هستن پیمایش های طولانی در ایران انجام میدن فول ظرفیت تناژ و حتی بیشتر هم کار میکنن و حتی اگر به این کامیون ها رسیدگی های بیش از حد هم بکنی همه جوره حواست به کامیون چینی باشه نهایت نهایت عمر این چینی ها دو سال هستش و بعدش واقعا رو به ارواق شدن میرن
ولی تمام برند های اروپایی که در ایران بالغ بر بیش از دو دهه فعالیت های سخت در ایران انجام میدن و پیمایش های چند میلیون کیلومتری هم دارن این کامیون ها همچنان سالم و سرحال هستن و میتونن به راننده و مالک کامیون و کشور عزیزمان خدمت کنن
در صورتی هیچ کامیون چینی هیچ گونه خدمتی نه به کشور ما داشته نه خیری به راننده و مالک کامیون رسانده اند و هر چه بوده و هست فقط شر بود و نون بری از سفر بی چاره هایی که کامیون چینی داشته اند .
خوب حالا شما بگید کامیون برند اروپایی هر چند که کارکرده و بی اپشن هم باشد خوبه یا منتاژ کنندگان چینی که به اسم تولید داخل
هم منابع و ثروت کشور عزیزمان رو نابود کرده اند
و هم اینکه عمر خیلی کوتاهی دارند و در دراز مدت هیچ خیری به هیچ کسی نمیرسانند
Iran (Islamic Republic of)
حسین ثنایی نسب
۱۲:۲۸ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
صدمه به تولید یا باج گیری با قیمتهای تحت سلطه تولید کننده های داخلی بابت خودروهای بدرد نخور چینی دولت اگه میخواد جلو تورم بگیره وارداتو کلا آزاد کنه مرزهارو باز کنه نه اینکه دوبرابر قیمت اجناس وارداتی پول گمرک مالیات بازرگانی وغیره از ملت میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
پس چه کسی جیب مردم را بچاپه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
سلام تجربه نشان داده ک ایرانخودرو و سایپا دروغ میگن مخصوصا از 8 سال گذشته ب اینطرف فقط بفکر چاپیدن مردم هستند یک حرکت جهادی میخواد تا بتونه ریشه مافیای خودرو را بخشکاند
-
ناشناس
۰۸:۱۷ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
اين چند ساله به اسم اشتغال دست كرديد توجيب مردم اميد وارم روزي واردات آزاد بشه
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۰۷:۲۳ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
در اینکه واردات خودرو مخصوصا هیبرید و برقی و کم مصرف و بروز باید آزاد شود ،شکی نیست اما صنعت خودرو ما هم تولید و توانش را با رباتیک شدن هر چه بیشتر بالا ببرد.
حتی اگر شده خودروهای خوب چینی را در ایران تولید کنیم البته گزینه های برتر و بهتر همچون بنز و ولوو و خودروهای روز جهان در اولویتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
خب البته اگه یارانه ای که دولت به شما میدهد برای تسهیلات خرید خودروی خارجی به رانندگان بدهد هم برای رانندگان بهتر است هم برای کل کشور توجیه اقتصادی هم دارد
اولا که رانت و یارانه خودرو سازان که مواد اولیه دولتی و وام های سفارشی میگیرند قطع میشود پول هایی که نه برای تولید و تحقیق و توسعه و بلکه برای خرید ارز و طلا و املاک و اجناس احتکاری استفاده میکنید و اقتصاد رو نابود میکنید البته واردات کالاهای لوکس و احتکاری هم بماند


دوما چه پیشرفتی شما یه کشنده را خودتان توی این چند سال نمی توانید طراحی کنید و صفر تا صد بسازید فقط سر مردم کلاه میزارید ماشین هایتان هم با کیفیتی که شما میگید به دست مردم نمی رسد

سوما مگه شما چند نفر کار گر دارید مگه حقوق هایشان را پرداخت میکنید اونا مطمعنان بعد از شما کار پیدا خواهد کرد

بدبختی اصلی مملکت ما شمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
ما توان تولید خودروی با کیفیت که هم حافظ جان سرنشینان باشه و هم کارایی مفید داشته نداریم و باید خودرو ی خارجی وارد کنیم و برای جان مردم ارزش قائل باشید واگر دین دارید بدونید این حق الناسه و اگر جلوی واردات خودرو رو بگیرید اون دنیا باید جواب بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
آقای بزرگوار کدام ماشین داخلی دو میلیارد یک کشنده فوتون ۳میلیارد شده که دیگه ارزان ترین کشنده است . مگه خبر ندارید روز به روز قیمت ماشین رو به افزایش و کسانی که توی این کار هستن نمیتونن ماشین بخرند و مجبورند برای دیگران رانندگی کنند . از طرف تمام رانندگان عزیز خواهشمندم قیمت ماشین های سنگین را کاهش دهید
Iran (Islamic Republic of)
رضارمضانی
۱۷:۰۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
سلام من خودم راننده سنگین هستم ایران خودرو باسوئ استفاده ازکامیونها ی چینی رونق حمل نقل را به سلابه کشیده کشنده فوتون ر۳سال پیش به قیمت ۴۸۰میلیون ت بااقساط ۳ ساله التماس می کرد ولی الان به قیمت دومیلیاردوپانصد میلیون ت می دهد وهیچ کسی هم جلو این گرانی افسار ~سیخته رانمی گیرد وکامیون اروپایی سایش به این کامیون های چینی ایرانی بیشتر میارزد هرچه تصادف وعلت تصادف فقط باعث این کامیون هاوکشندهای چینی ایرانی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
سلام بزرگ گوار خواهش میکنم ایقدر چوب داخل این کار نکن خدا خوش نمیاید که ماشين چینی مقايسه کنی با ماشین اروپای من خودم راننده هستم همش تو بیابون بگذار این چند سال عمرمان با ماشین روز زندگی کنیم مثلا ماشین فاو چینی که سیم کشی برق مشکل دارد کجا درست کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
این خودرو سازان داخلی به بهانه اشتعال و...دولت ؛ملت ؛مملکت را به گروگان گرفته اند وکسی هم جلودارشان نیست.بگین بنگاههایشان راببندند. دولت اگر واردات اصولی خودرو داشته باشد فقط ازمحل صرفه جویی سوخت مصرفی خوروهای وارداتی می توان هزینه حقوق کارگران بیکارشده را پرداخت کرد.حالا کشته های کمتر،هزینه های استهلاک پایین تر،اعصاب خوردکنی کمترمردم ،رفاه و امنیت بیشترو...جای خودش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
باسلام به مدیر عامل دلسوز آفرین به شما که اینقدر دلسوز رانندگان هستی خدا لعنتتان کند بااین طرز فکر تان که بیشتر رانندگان را گرفتار جادهاکردید با این تولیداشغال لتان وبیشتر عزیزان را به کشتن دادید بااین خودرو اشغال که نه ترمز دارن نه کلاچ
۱۲۳