به جناب سردار هادیانفر بفرمایید افغانی های مقیم کشور های دیگه که پول یک ساعت کلاس آموزش عملیشون 70 یورو بر میدارن میان ایران باهاش 20 جلسه کلاس میرن ایشون اگه میفرمایند کلاسهای آموزشی بی کیفیت هست دلیلش کارشناسهای آزمون هستند که بالاترین تایم ازمونش 5 دقیقس و فقط هم پارک دوبل میگیرن اگع راست میگرن ببرن تو سط شهر ببین طرف چکارس وقتی ملاک امتحان کرده پارک دوبل و سنجش مربی خوب قبولی ازمون هنرجوشه مربیهم فقط پارک دوبل به هنر جو یاد میده اول از خودتون شرو کنید سردار ضمنا ماشین و قطعاتش سر به فلک کشیده کرایه خونه معیشت زندگی لطفا خودتون یه تجربه مربیگری یکماهه داشته باشید بعد از پشت میز با مربی صحبت کنید موسسین اموزشگاهها هم که همه دزدن راننده ها رو برای خودشون جدا میکنن پول بنزین به مربی نمیدن جدیدا هم که از مربیا مالیات هم کم میکنن میزارن جیبشون
با نیم ساعت رانندگی در خیابان های شهر می توانید جواب سوال خود را دریابید.
در ایران نه عابرین پیاده و نه رانندگان به حقوق یکدیگر احترام نمی گذارند. اصلا خطوط عابر پیاده معنا و مفهوم خاصی برای رانندگان ندارد ، عابرین پیاده هم چه چراغ سبز باشد و قرمز باز هم از خیابان عبور می کنند .
چراغ راهنما هم معنا و مفهوم خاصی ندارد و بطور کلی در خودرو چراغ راهنما زاید می باشد.
بوق خودروها واقعا برای سلامتی انسانها مضر می باشد ، حدود ۹۵ درصد بوق هایی که زده می شود واقعا بی مورد می باشد و پلیس متاسفانه در این خصوص هیچ نظارتی ندارد .
موتورسیکلت ها که به حال خود رها شده اند و از وقتی که انواع و اقسام پیک های موتوری و اینترنتی رواج پیدا کرده این موضوع حادتر شده است و خیلی از مشکلات دیگر و در تمامی این موارد پلیس فقط نقش تماشاچی را دارد و اوج هنر پلیس جریمه کردن رانندگان می باشد که با نصب دوربین ها این کار را به نحو احسن انجام می دهد در صورتی که پلیس دارای وظایف راهنمایی و رانندگی نیز می باشد که به نظر من پلیس به هیچ عنوان به وظایف راهنمایی و رانندگی خود عمل نکرده است .
بحث سخت گیری در گواهینامه به کنار، بحث نظارت به رانندگی هم در ایران خبری نیست! طرف با سرعت سرسام آور در جاده میره و یا چراغ قرمزها رو راحت رد میکنند و کسی نیست که جلوشون رو بگیره و یا با موتور سیکلت هایی که ویراژ میدن و یا سن زیر هجده سال هستند و وسیله بر میدارن و یا بعضی ها اصلا گواهینامه ندارند و پشت ماشین سفر بین شهری میرن و اصلا کسی جلوشون رو نمیگیره که مدارک رو چک کنه!
بحث سخت گیری در گواهینامه به کنار، بحث نظارت به رانندگی هم در ایران خبری نیست! طرف با سرعت سرسام آور در جاده میره و یا چراغ قرمزها رو راحت رد میکنند و کسی نیست که جلوشون رو بگیره و یا با موتور سیکلت هایی که ویراژ میدن و یا سن زیر هجده سال هستند و وسیله بر میدارن و یا بعضی ها اصلا گواهینامه ندارند و پشت ماشین سفر بین شهری میرن و اصلا کسی جلوشون رو نمیگیره که مدارک رو چک کنه!
سلام همه نظر دادین بریدین دوختین ولی یک بار از حال مربی سوال کردین پرسیدین شما دارین به عنوان مربی آموزشگاه کار میکنید آنقدر کار سنگین وسختی از لحاظ روحی دارین کسی هست از شما همایت بکنه حقوق. استحلاک. بیمه. ومزایای دیگر به شما تعلق میگیره وقتی از پایه کار اشتباه هستش چه انتظاری میخواین از آموزشگاه یا مربی داشته باشین مربی از جان ومال خودش بگذره هیچی هم در ماه نگیره چون کارآموز میخواد راننده بشه بقیه گشورها هم اینجوری قوانین دارن. کشورهای دیگه اول مربی یا کارمند آموزشگاه رو تامین میکنن تا دقدقه هیچی نداشته باشن بعدا آموزش رانندگی رو به نحو احسن به کارآموز یاد میدن
تو ایران مربی تمام مراحل پشت سر میزاره تا مربی بشه کمترین حقوق کشور میگیره بیمه و مزایا که صفر سوخت و اسنعلاکش همه آزاد حساب میشه امنبت شغلی وجود نداره تازه در طول روز علاوه بر آموزش باید فحش ناسزای بقیه رانندهها هم تحمل کنه باز از مربی انتظار میره تو ۱۲ جلسه یه راننده تمام عیار بدون عیب و نقص تحویل بده ای کاش بجای نظر دادن مردم و مسئولان یکم تحقیق و حمایت میکردن
به نظرم برای اینکه الودگی هوا رفع کامل بشود گواهینامه جدید صادر نکنید و ان قبلی ها را هم از دور خارج کنید تا جمعیت خودرو ها کم بشود و به جای ان دوچرخه را باب کنید دانش اموز معلم و ... همگی با دوچرخه یا پای پیاده مسافرت کنند. هم چاقی میاد پایین هم الودگی کم می شود و هم تصادف نداریم و هم سیاست های غلط دولت اصلاح می شود. برای سفر بین استانی گواهی تردد را باب کنید مثل اسکاندیناوی
به یک مسئله هیچکدوم از دوستان توجهی نمیکنند افرادی که به آموزش هنر آموزان رانندگی میپردازند به هیچ عنوان صلاحیت آموزش دادن را ندارند آیا قانونی برای آموزش دهندگان آموزشگاه های رانندگی وجود دارد آیا آزمونی برای استخدام این افراد برگزار میشود آیا آموزش دهنده باید دارای شرایط خاصی باشد اغلب مربیان آموزش اغلب به هیچ عنوان صلاحیت آموزش دادن را ندارند چون نه به قوانین آگاهی دارند و نه خودشان تبهری در رانندگی دارند. برای آموزش زبان مربی آموزشی باید دوره هایی را گذرانده باشد امتحان تئوری و عملی بدهد تا بتواند در آموزشگاه زبان مشغول به تدریس شود برای آموزش رانندگی چطور ؟امروزه این آموزشگاه ها فقط به آموزش مجرمین میپردازند .مربی در حال استفاده از گوشی همراهش میباشد و شاگردش بی توجه ورود ممنوع میرود بدون راهنما تغییر مسیر میدهد تمامی خلاف ها را انجام میدهد و مربی ناواردش هم مشغول استفاده از تلفن همراه
قوانین رانندگی تو ایران و شرایط دادن گواهینامه افتضاحه.....
تو ایران کافیه یکم سر کیسه رو شل کنی
یا اون روز افسر آزمون حالش خوب باشه
یا یکم خوشکل باشی و موهاتو افشون کنی و کمی هم عشوه بیای برای افسر
گواهینامه هواپیما هم بهت میده.............!!!!!!!!!!
در ایران نه عابرین پیاده و نه رانندگان به حقوق یکدیگر احترام نمی گذارند. اصلا خطوط عابر پیاده معنا و مفهوم خاصی برای رانندگان ندارد ، عابرین پیاده هم چه چراغ سبز باشد و قرمز باز هم از خیابان عبور می کنند .
چراغ راهنما هم معنا و مفهوم خاصی ندارد و بطور کلی در خودرو چراغ راهنما زاید می باشد.
بوق خودروها واقعا برای سلامتی انسانها مضر می باشد ، حدود ۹۵ درصد بوق هایی که زده می شود واقعا بی مورد می باشد و پلیس متاسفانه در این خصوص هیچ نظارتی ندارد .
موتورسیکلت ها که به حال خود رها شده اند و از وقتی که انواع و اقسام پیک های موتوری و اینترنتی رواج پیدا کرده این موضوع حادتر شده است و خیلی از مشکلات دیگر و در تمامی این موارد پلیس فقط نقش تماشاچی را دارد و اوج هنر پلیس جریمه کردن رانندگان می باشد که با نصب دوربین ها این کار را به نحو احسن انجام می دهد در صورتی که پلیس دارای وظایف راهنمایی و رانندگی نیز می باشد که به نظر من پلیس به هیچ عنوان به وظایف راهنمایی و رانندگی خود عمل نکرده است .
بايد قوانين رانندگي در ايران اصلاح بشه.
بعضيا خيلي خيلي بد و خطرناك مي رونن.
تو ایران کافیه یکم سر کیسه رو شل کنی
یا اون روز افسر آزمون حالش خوب باشه
یا یکم خوشکل باشی و موهاتو افشون کنی و کمی هم عشوه بیای برای افسر
گواهینامه هواپیما هم بهت میده.............!!!!!!!!!!