قانون گواهینامه در ایران فقط جیب آموزشگاه ها را پر میکند که هر طور دلشان بخواهد به مردم اجحاف میکنند و با ترفندهای عجیب و غریب پول بیشتری میگیرند و آخرش هم کسی به صرف اخذ گواهینامه، هیچ مهارت رانندگی ندارد که جان چندین انسان را در خیابان و بیابان به دست بگیرد.
دقیقا درسته،پسر ۱۵جلسه برایرتعلیم رفت ازش می پرسم حق تقدم عبور یعنی چه می مونه و مطمئن هستم خیلی از راننده های ما معنی این کلمه را نمی دانند،براش توضیح میدم وقتی به ۴راه میرسی چند تا ماشین هستن باید بدونی اول کی باید بره نمی دونه و همین میشه ترافیک وتصلدف و دعوای الکی که گاها منجر به صدمه جانی و مالی میشه ازش می پرسم اون آقای مربی بهت نگفته میگه نه فقط صرفا دنده و کلاچ عوض کردن یاد میدن.شما نگاه کنید وقتی در اتوبان به گلوگاهی نزدیک میشن ترافیک میشه برای اینکه این کارها را آموزشگاه باید یاد بدن
ناشناس
۲۰:۱۵ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
ناشناس ١٠:١٧ پسر شما آيين نامه رو نخونده! همه اش كه تقصير مربي نيست! آيين نامه حق تقدم رو كامل توضيح داده.
منتها تو خيابون هاي ايران شما بخواي طبق آيين نامه بروني احتمالا باعث تصادف بشي چون هيچ كس طبق قوانين آيين نامه رانندگي نميكنه!
كاش قوانين سفت و سخت تر بشن.
اصلی ترین عامل تصادفات سرعت زیاد است.
متاسفانه در سطح شهر حتی تابلوهای حداکثر سرعت مناسب نیست.
بر اساس مقررات جدید کشورهای پیشرفته، در مناطق شهری حداکثر سرعت بر اساس منطقه باید 20 (برای کوچه ها)، 30 و یا 40(برای خیابانها) کیلومتر بر ساعت باشد. چقدر این اصل رعایت شده است؟
این سرعتهای مجاز علاوه بر افزایش اطمینان و ایمنی مردم و روانی حرکت، کاهش آلودگی هوا و آلودگی صوتی را بدنبال دارد.
لطفا این موضوع را به گوش مسئولین امر برسانید.
منتها تو خيابون هاي ايران شما بخواي طبق آيين نامه بروني احتمالا باعث تصادف بشي چون هيچ كس طبق قوانين آيين نامه رانندگي نميكنه!
كاش قوانين سفت و سخت تر بشن.
متاسفانه در سطح شهر حتی تابلوهای حداکثر سرعت مناسب نیست.
بر اساس مقررات جدید کشورهای پیشرفته، در مناطق شهری حداکثر سرعت بر اساس منطقه باید 20 (برای کوچه ها)، 30 و یا 40(برای خیابانها) کیلومتر بر ساعت باشد. چقدر این اصل رعایت شده است؟
این سرعتهای مجاز علاوه بر افزایش اطمینان و ایمنی مردم و روانی حرکت، کاهش آلودگی هوا و آلودگی صوتی را بدنبال دارد.
لطفا این موضوع را به گوش مسئولین امر برسانید.