سلام دوستان آنقدر برا استخدام آموزش و پرورش به له نزنید بخدا آواز دهل از دور خوش است با حقوق ماهی ۱۳تومن باید شغل دوم برا خودت دست و پا کنی یا باید اگه ماشین داشته باشی بری اسنپ یا کارگری کنی
سلام بنده هم از نمره خام رقیبم ۸۰امتیاز بالاتر بودم اما اعمال بی عدالتی ضریب شاغلین ایشان را از من جلو زد افرادی که آزاد شرکت کرده بودند به منزله این نبود که هیچ جا تدریس نکرده بودن بنده خودم تو آموزشگاههای فنی حرفه ای به عنوان مربی بودم و آشناییت با مباحث تدریس و مربی گری داشتم این کجای عدالت هست اولین نمره خام شهرمون رو کسب کنم و مصاحبه رو حداکثر امتیاز رو بگیرم اما بدلیل اعمال ضریب شاغلین ببازم
سلام و احترام ما جمعی از داوطلبان آزاد آزمون استخدامی ماده ۲۸ سال ۱۴۰۴ هستیم که با وجود امتیاز علمی بالا به مصاحبه دعوت نشدهایم و به بی عدالتی در نظام استخدام آموزش و پرورش معترض هستیم، اعمال ناگهانی ضریب سابقه و عدم اعمال شروط بیمه و گزینش در مصاحبه باعث باز ماندند ما از ادامه فرایند استخدام شد. با وجود شرایط جنگ و افزایش ناگهانی منابع مطالعاتی نسبت به سالهای قبل، باز هم به تلاش خود ادامه دادیم. امیدواریم با توجه به دلسوزی و پیگیر بودن شما، این خبر مهم را به عرض مسئولان آموزش و پرورش و اداره استخدامی برسانید و مرحله تکمیل ظرفیت به صورت کامل، به ما تعلق گیرد. بهدلیل اعمال ضریب شاغلین، امکان رقابت عادلانه از ما گرفته شد و به مصاحبه دعوت نشدیم و بسیاری با نمره بالاتر از افراد دارای سابقه تدریس حذف شدیم
لطفا موضوع تخصیص ضریب هنگفت به سابقه دارها را هم پیگیری کنید نیروی آزاد سوخت شد. خواهشمندیم پیگیری کنید
با اعمال ضریب سابقه آموزشی که در برنامه هفتم توسعه آمده است در آزمون ماده ۲۸ آموزش و پرورش ۱۴۰۴، تعداد ۵۸۰ هزار نفر داوطلب آزاد و بدون سابقه تدریسی که با وجود مشکلات شخصی فراوان یک سال درس خواندند عملا از دور رقابت خارج شدند و اکنون حتی به عنوان معترض هم شناخته نمیشوند. با وجود نامه نگاری های متعدد به مجلس شورای اسلامی و نماینده ها، هر دفعه پاسخ تکراری این قانون بوده را دریافت میکنیم در کدام قانون در یک آزمون فرد دارای سابقه و فرد بدون سابقه با یک معیار سنجیده میشوند؟ و سقف نمره کسی که دارای سابقه است از سقف امتیاز کل آزمون بالا میزند؟؟
افراد بدون سابقه تدریس چگونه در آزمونی که از هزار امتیاز است امتیاز۱۱۰۰ را کسب کنند و مطلب جالب این است که ۹۹ درصد قبولی های آزمون امثال افراد دارای سابقه تدریس و با نمرات بالاتر از هزار هستند
با اعمال ضریب سابقه آموزشی که در برنامه هفتم توسعه آمده است در آزمون ماده ۲۸ آموزش و پرورش ۱۴۰۴، تعداد ۵۸۰ هزار نفر داوطلب آزاد و بدون سابقه تدریسی که با وجود مشکلات شخصی فراوان یک سال درس خواندند عملا از دور رقابت خارج شدند و اکنون حتی به عنوان معترض هم شناخته نمیشوند. با وجود نامه نگاری های متعدد به مجلس شورای اسلامی و نماینده ها، هر دفعه پاسخ تکراری این قانون بوده را دریافت میکنیم در کدام قانون در یک آزمون فرد دارای سابقه و فرد بدون سابقه با یک معیار سنجیده میشوند؟ و سقف نمره کسی که دارای سابقه است از سقف امتیاز کل آزمون بالا میزند؟؟
افراد بدون سابقه تدریس چگونه در آزمونی که از هزار امتیاز است امتیاز۱۱۰۰ را کسب کنند و مطلب جالب این است که ۹۹ درصد قبولی های آزمون امثال افراد دارای سابقه تدریس و با نمرات بالاتر از هزار هستند
با اعمال ضریب سابقه آموزشی که در برنامه هفتم توسعه آمده است در آزمون ماده ۲۸ آموزش و پرورش ۱۴۰۴، تعداد ۵۸۰ هزار نفر داوطلب آزاد و بدون سابقه تدریسی که با وجود مشکلات شخصی فراوان یک سال درس خواندند عملا از دور رقابت خارج شدند و اکنون حتی به عنوان معترض هم شناخته نمیشوند. با وجود نامه نگاری های متعدد به مجلس شورای اسلامی و نماینده ها، هر دفعه پاسخ تکراری این قانون بوده را دریافت میکنیم در کدام قانون در یک آزمون فرد دارای سابقه و فرد بدون سابقه با یک معیار سنجیده میشوند؟ و سقف نمره کسی که دارای سابقه است از سقف امتیاز کل آزمون بالا میزند؟؟
افراد بدون سابقه تدریس چگونه در آزمونی که از هزار امتیاز است امتیاز۱۱۰۰ را کسب کنند و مطلب جالب این است که ۹۹ درصد قبولی های آزمون امثال افراد دارای سابقه تدریس و با نمرات بالاتر از هزار هستند
با سلام و احترام ما جمعی از داوطلبان آزاد آزمون استخدامی ماده ۲۸ سال ۱۴۰۴ هستیم که با وجود امتیاز علمی بالا به مصاحبه دعوت نشدهایم و به بی عدالتی در نظام استخدام آموزش و پرورش معترض هستیم، اعمال ناگهانی ضریب سابقه و عدم اعمال شروط بیمه و گزینش در مصاحبه باعث باز ماندند ما از ادامه فرایند استخدام شد. با وجود شرایط جنگ و افزایش ناگهانی منابع مطالعاتی نسبت به سالهای قبل، باز هم به تلاش خود ادامه دادیم. امیدواریم با توجه به دلسوزی و پیگیر بودن شما، این خبر مهم را به عرض مسئولان آموزش و پرورش و اداره استخدامی برسانید و مرحله تکمیل ظرفیت به صورت کامل، به ما تعلق گیرد. بهدلیل اعمال ضریب شاغلین، امکان رقابت عادلانه از ما گرفته شد و به مصاحبه دعوت نشدیم و بسیاری با نمره بالاتر از افراد دارای سابقه تدریس حذف شدیم
لطفا موضوع تخصیص ضریب هنگفت به سابقه دارها را هم پیگیری کنید نیروی آزاد سوخت شد. خواهشمندیم پیگیری کنید
سلام و عرض ادب،
با اعمال ضریب سابقه آموزشی که در برنامه هفتم توسعه آمده است در آزمون ماده ۲۸ آموزش و پرورش ۱۴۰۴، تعداد ۵۸۰ هزار نفر داوطلب آزاد و بدون سابقه تدریسی که با وجود مشکلات شخصی فراوان یک سال درس خواندند عملا از دور رقابت خارج شدند و اکنون حتی به عنوان معترض هم شناخته نمیشوند. با وجود نامه نگاری های متعدد به مجلس شورای اسلامی و نماینده ها، هر دفعه پاسخ تکراری این قانون بوده را دریافت میکنیم در کدام قانون در یک آزمون فرد دارای سابقه و فرد بدون سابقه با یک معیار سنجیده میشوند؟ و سقف نمره کسی که دارای سابقه است از سقف امتیاز کل آزمون بالا میزند؟؟
افراد بدون سابقه تدریس چگونه در آزمونی که از هزار امتیاز است امتیاز۱۱۰۰ را کسب کنند و مطلب جالب این است که ۹۹ درصد قبولی های آزمون امثال افراد دارای سابقه تدریس و با نمرات بالاتر از هزار هستند
با سلام و احترام
ما جمعی از داوطلبان آزاد آزمون استخدامی ماده ۲۸ سال ۱۴۰۴ هستیم که با وجود کسب امتیاز علمی بالا، متأسفانه به مرحله مصاحبه دعوت نشدهایم. این اتفاق، اعتراض جدی ما را نسبت به بیعدالتیهای موجود در نظام استخدامی آموزش و پرورش برانگیخته است.
اعمال ناگهانی ضریب سابقه خدمت و بیتوجهی به شروط بیمه و گزینش در مرحله مصاحبه، موجب حذف ناعادلانه ما از ادامه فرآیند استخدام شد. با وجود شرایط دشوار جنگ و افزایش چشمگیر منابع مطالعاتی نسبت به سالهای گذشته، با تمام توان تلاش کردیم و امید داشتیم که عدالت و شایستهسالاری معیار سنجش باشد.
اما تا کی باید قربانی ضریبها و سهمیههای گوناگون شویم؟ سهمیههایی چون حقالتدریس، نهضتی، غیرانتفاعی و... که ورود به آنها برای بسیاری از ما بدون رابطه و واسطه ممکن نبود. آیا تقصیر ماست که بدون "پارتی"، تنها با اتکا به دانش و تلاش، مسیر علمی را طی کردیم؟ ما از بهترین دانشگاهها با معدلهای بالا فارغالتحصیل شدیم، به امید آزمونی که گمان میکردیم بر پایه عدالت و ارزیابی صحیح بنا شده است.
لطفا موضوع تخصیص ضریب هنگفت به سابقه دارها را هم پیگیری کنید نیروی آزاد سوخت شد. خواهشمندیم پیگیری کنید
افراد بدون سابقه تدریس چگونه در آزمونی که از هزار امتیاز است امتیاز۱۱۰۰ را کسب کنند و مطلب جالب این است که ۹۹ درصد قبولی های آزمون امثال افراد دارای سابقه تدریس و با نمرات بالاتر از هزار هستند
افراد بدون سابقه تدریس چگونه در آزمونی که از هزار امتیاز است امتیاز۱۱۰۰ را کسب کنند و مطلب جالب این است که ۹۹ درصد قبولی های آزمون امثال افراد دارای سابقه تدریس و با نمرات بالاتر از هزار هستند
افراد بدون سابقه تدریس چگونه در آزمونی که از هزار امتیاز است امتیاز۱۱۰۰ را کسب کنند و مطلب جالب این است که ۹۹ درصد قبولی های آزمون امثال افراد دارای سابقه تدریس و با نمرات بالاتر از هزار هستند
لطفا موضوع تخصیص ضریب هنگفت به سابقه دارها را هم پیگیری کنید نیروی آزاد سوخت شد. خواهشمندیم پیگیری کنید
با اعمال ضریب سابقه آموزشی که در برنامه هفتم توسعه آمده است در آزمون ماده ۲۸ آموزش و پرورش ۱۴۰۴، تعداد ۵۸۰ هزار نفر داوطلب آزاد و بدون سابقه تدریسی که با وجود مشکلات شخصی فراوان یک سال درس خواندند عملا از دور رقابت خارج شدند و اکنون حتی به عنوان معترض هم شناخته نمیشوند. با وجود نامه نگاری های متعدد به مجلس شورای اسلامی و نماینده ها، هر دفعه پاسخ تکراری این قانون بوده را دریافت میکنیم در کدام قانون در یک آزمون فرد دارای سابقه و فرد بدون سابقه با یک معیار سنجیده میشوند؟ و سقف نمره کسی که دارای سابقه است از سقف امتیاز کل آزمون بالا میزند؟؟
افراد بدون سابقه تدریس چگونه در آزمونی که از هزار امتیاز است امتیاز۱۱۰۰ را کسب کنند و مطلب جالب این است که ۹۹ درصد قبولی های آزمون امثال افراد دارای سابقه تدریس و با نمرات بالاتر از هزار هستند
ما جمعی از داوطلبان آزاد آزمون استخدامی ماده ۲۸ سال ۱۴۰۴ هستیم که با وجود کسب امتیاز علمی بالا، متأسفانه به مرحله مصاحبه دعوت نشدهایم. این اتفاق، اعتراض جدی ما را نسبت به بیعدالتیهای موجود در نظام استخدامی آموزش و پرورش برانگیخته است.
اعمال ناگهانی ضریب سابقه خدمت و بیتوجهی به شروط بیمه و گزینش در مرحله مصاحبه، موجب حذف ناعادلانه ما از ادامه فرآیند استخدام شد. با وجود شرایط دشوار جنگ و افزایش چشمگیر منابع مطالعاتی نسبت به سالهای گذشته، با تمام توان تلاش کردیم و امید داشتیم که عدالت و شایستهسالاری معیار سنجش باشد.
اما تا کی باید قربانی ضریبها و سهمیههای گوناگون شویم؟ سهمیههایی چون حقالتدریس، نهضتی، غیرانتفاعی و... که ورود به آنها برای بسیاری از ما بدون رابطه و واسطه ممکن نبود. آیا تقصیر ماست که بدون "پارتی"، تنها با اتکا به دانش و تلاش، مسیر علمی را طی کردیم؟ ما از بهترین دانشگاهها با معدلهای بالا فارغالتحصیل شدیم، به امید آزمونی که گمان میکردیم بر پایه عدالت و ارزیابی صحیح بنا شده است.