نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Zghanbare
۰۷:۴۸ ۲۰ آبان ۱۴۰۴
تکمیل ظرفیت به داوطلبان آزاد و کارنامه قرمزا ...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۱۲ ۱۹ آبان ۱۴۰۴
سلام نمرات بالای ۷۰۰ را خواهشا جذب کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۹ آبان ۱۴۰۴
با سلام و احترام
ما جمعی از داوطلبان آزاد آزمون استخدامی ماده ۲۸ سال ۱۴۰۴ هستیم که با وجود کسب امتیاز علمی بالا، متأسفانه به مرحله مصاحبه دعوت نشده‌ایم. این اتفاق، اعتراض جدی ما را نسبت به بی‌عدالتی‌های موجود در نظام استخدامی آموزش و پرورش برانگیخته است.
اعمال ناگهانی ضریب سابقه خدمت و بی‌توجهی به شروط بیمه و گزینش در مرحله مصاحبه، موجب حذف ناعادلانه ما از ادامه فرآیند استخدام شد. با وجود شرایط دشوار جنگ و افزایش چشمگیر منابع مطالعاتی نسبت به سال‌های گذشته، با تمام توان تلاش کردیم و امید داشتیم که عدالت و شایسته‌سالاری معیار سنجش باشد.
اما تا کی باید قربانی ضریب‌ها و سهمیه‌های گوناگون شویم؟ سهمیه‌هایی چون حق‌التدریس، نهضتی، غیرانتفاعی و... که ورود به آن‌ها برای بسیاری از ما بدون رابطه و واسطه ممکن نبود. آیا تقصیر ماست که بدون "پارتی"، تنها با اتکا به دانش و تلاش، مسیر علمی را طی کردیم؟ ما از بهترین دانشگاه‌ها با معدل‌های بالا فارغ‌التحصیل شدیم، به امید آزمونی که گمان می‌کردیم بر پایه عدالت و ارزیابی صحیح بنا شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۹ آبان ۱۴۰۴
با سلام و احترام
ما جمعی از داوطلبان آزاد آزمون استخدامی ماده ۲۸ سال ۱۴۰۴ هستیم که با وجود کسب امتیاز علمی بالا، متأسفانه به مرحله مصاحبه دعوت نشده‌ایم. این اتفاق، اعتراض جدی ما را نسبت به بی‌عدالتی‌های موجود در نظام استخدامی آموزش و پرورش برانگیخته است.
اعمال ناگهانی ضریب سابقه خدمت و بی‌توجهی به شروط بیمه و گزینش در مرحله مصاحبه، موجب حذف ناعادلانه ما از ادامه فرآیند استخدام شد. با وجود شرایط دشوار جنگ و افزایش چشمگیر منابع مطالعاتی نسبت به سال‌های گذشته، با تمام توان تلاش کردیم و امید داشتیم که عدالت و شایسته‌سالاری معیار سنجش باشد.
اما تا کی باید قربانی ضریب‌ها و سهمیه‌های گوناگون شویم؟ سهمیه‌هایی چون حق‌التدریس، نهضتی، غیرانتفاعی و... که ورود به آن‌ها برای بسیاری از ما بدون رابطه و واسطه ممکن نبود. آیا تقصیر ماست که بدون "پارتی"، تنها با اتکا به دانش و تلاش، مسیر علمی را طی کردیم؟ ما از بهترین دانشگاه‌ها با معدل‌های بالا فارغ‌التحصیل شدیم، به امید آزمونی که گمان می‌کردیم بر پایه عدالت و ارزیابی صحیح بنا شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۹ آبان ۱۴۰۴
با سلام و احترام
ما جمعی از داوطلبان آزاد آزمون استخدامی ماده ۲۸ سال ۱۴۰۴ هستیم که با وجود کسب امتیاز علمی بالا، متأسفانه به مرحله مصاحبه دعوت نشده‌ایم. این اتفاق، اعتراض جدی ما را نسبت به بی‌عدالتی‌های موجود در نظام استخدامی آموزش و پرورش برانگیخته است.
اعمال ناگهانی ضریب سابقه خدمت و بی‌توجهی به شروط بیمه و گزینش در مرحله مصاحبه، موجب حذف ناعادلانه ما از ادامه فرآیند استخدام شد. با وجود شرایط دشوار جنگ و افزایش چشمگیر منابع مطالعاتی نسبت به سال‌های گذشته، با تمام توان تلاش کردیم و امید داشتیم که عدالت و شایسته‌سالاری معیار سنجش باشد.
اما تا کی باید قربانی ضریب‌ها و سهمیه‌های گوناگون شویم؟ سهمیه‌هایی چون حق‌التدریس، نهضتی، غیرانتفاعی و... که ورود به آن‌ها برای بسیاری از ما بدون رابطه و واسطه ممکن نبود. آیا تقصیر ماست که بدون "پارتی"، تنها با اتکا به دانش و تلاش، مسیر علمی را طی کردیم؟ ما از بهترین دانشگاه‌ها با معدل‌های بالا فارغ‌التحصیل شدیم، به امید آزمونی که گمان می‌کردیم بر پایه عدالت و ارزیابی صحیح بنا شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۹ آبان ۱۴۰۴
با سلام و احترام
ما جمعی از داوطلبان آزاد آزمون استخدامی ماده ۲۸ سال ۱۴۰۴ هستیم که با وجود کسب امتیاز علمی بالا، متأسفانه به مرحله مصاحبه دعوت نشده‌ایم. این اتفاق، اعتراض جدی ما را نسبت به بی‌عدالتی‌های موجود در نظام استخدامی آموزش و پرورش برانگیخته است.
اعمال ناگهانی ضریب سابقه خدمت و بی‌توجهی به شروط بیمه و گزینش در مرحله مصاحبه، موجب حذف ناعادلانه ما از ادامه فرآیند استخدام شد. با وجود شرایط دشوار جنگ و افزایش چشمگیر منابع مطالعاتی نسبت به سال‌های گذشته، با تمام توان تلاش کردیم و امید داشتیم که عدالت و شایسته‌سالاری معیار سنجش باشد.
اما تا کی باید قربانی ضریب‌ها و سهمیه‌های گوناگون شویم؟ سهمیه‌هایی چون حق‌التدریس، نهضتی، غیرانتفاعی و... که ورود به آن‌ها برای بسیاری از ما بدون رابطه و واسطه ممکن نبود. آیا تقصیر ماست که بدون "پارتی"، تنها با اتکا به دانش و تلاش، مسیر علمی را طی کردیم؟ ما از بهترین دانشگاه‌ها با معدل‌های بالا فارغ‌التحصیل شدیم، به امید آزمونی که گمان می‌کردیم بر پایه عدالت و ارزیابی صحیح بنا شده است.
Finland
حانیه
۱۸:۰۵ ۱۹ آبان ۱۴۰۴
تکمیل ظرفیت حداکثری را به ما داوطلبان ازاد بدون ضریب سابقه بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۹ آبان ۱۴۰۴
✍️ درخواست تفکیک✍️



احتراما اینجانب به نمایندگی از جمع کثیری از داوطلبین آزاد آزمون آموزش و پرورش خواهشمندم در خصوص پیگیری تفکیک و جدا سازی ظرفیت افراد دارای امتیاز ضریب تدریس از داوطلبان فاقد ضریب تدریس کارنامه قرمز که حد نصاب علمی را کسب کرده اند در تکمیل ظرفیت مراتب برادری و دلسوزی تان را در حق تمامی داوطلبان آزاد کارنامه قرمزی که حد نصاب را کسب کرده اند کامل بفرمایید.

با تشکر
United States of America
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۹ آبان ۱۴۰۴
تکمیل ظرفیت برای داوطلبین که حد نصاب رو آوردنچ ولی چون هیچ سهمیه ای نداشتن رد شدن
Iran (Islamic Republic of)
ثریا علی خواجه
۱۷:۴۳ ۱۹ آبان ۱۴۰۴
خواستار تکمیل ظرفیت برا داوطلبای آزاد کارنامه قرمز ک حدنصاب علمی را کسب کرده اند ولی ب دلیل ضریب سابقه دعوت ب مصاحبه نشده آمد..
South Africa
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۹ آبان ۱۴۰۴
اجرای عدالت بوسیله ی اختصاص دادن تکمیل ظرفیت به داوطلبان آزاد و بدون ضریب و امتیاز
South Africa
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۹ آبان ۱۴۰۴
تکمیل ظرفیت حق داوطلب آزادی است که هیچگونه ضریب و امتیازی ندارد
عدالت را اجرا کنید
#حق_داوطلب_آزاد_را_بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۹ آبان ۱۴۰۴
✍️ درخواست تفکیک✍️



احتراما اینجانب به نمایندگی از جمع کثیری از داوطلبین آزاد آزمون آموزش و پرورش خواهشمندم در خصوص پیگیری تفکیک و جدا سازی ظرفیت افراد دارای امتیاز ضریب تدریس از داوطلبان فاقد ضریب تدریس کارنامه قرمز که حد نصاب علمی را کسب کرده اند در تکمیل ظرفیت مراتب برادری و دلسوزی تان را در حق تمامی داوطلبان آزاد کارنامه قرمزی که حد نصاب را کسب کرده اند کامل بفرمایید.

با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۹ آبان ۱۴۰۴
تکمیل ظرفیت حداکثری از داوطلبان آزاد بدون ضریب شاغلین که نمرات علمی بالایی آورده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۹ آبان ۱۴۰۴
تکمیل ظرفیت حداکثری از داوطلبان آزاد بدون ضریب شاغلین