با سلام و احترام
ما جمعی از داوطلبان آزاد آزمون استخدامی ماده ۲۸ سال ۱۴۰۴ هستیم که با وجود کسب امتیاز علمی بالا، متأسفانه به مرحله مصاحبه دعوت نشدهایم. این اتفاق، اعتراض جدی ما را نسبت به بیعدالتیهای موجود در نظام استخدامی آموزش و پرورش برانگیخته است.
اعمال ناگهانی ضریب سابقه خدمت و بیتوجهی به شروط بیمه و گزینش در مرحله مصاحبه، موجب حذف ناعادلانه ما از ادامه فرآیند استخدام شد. با وجود شرایط دشوار جنگ و افزایش چشمگیر منابع مطالعاتی نسبت به سالهای گذشته، با تمام توان تلاش کردیم و امید داشتیم که عدالت و شایستهسالاری معیار سنجش باشد.
اما تا کی باید قربانی ضریبها و سهمیههای گوناگون شویم؟ سهمیههایی چون حقالتدریس، نهضتی، غیرانتفاعی و... که ورود به آنها برای بسیاری از ما بدون رابطه و واسطه ممکن نبود. آیا تقصیر ماست که بدون "پارتی"، تنها با اتکا به دانش و تلاش، مسیر علمی را طی کردیم؟ ما از بهترین دانشگاهها با معدلهای بالا فارغالتحصیل شدیم، به امید آزمونی که گمان میکردیم بر پایه عدالت و ارزیابی صحیح بنا شده است.
با سلام و احترام
ما جمعی از داوطلبان آزاد آزمون استخدامی ماده ۲۸ سال ۱۴۰۴ هستیم که با وجود کسب امتیاز علمی بالا، متأسفانه به مرحله مصاحبه دعوت نشدهایم. این اتفاق، اعتراض جدی ما را نسبت به بیعدالتیهای موجود در نظام استخدامی آموزش و پرورش برانگیخته است.
اعمال ناگهانی ضریب سابقه خدمت و بیتوجهی به شروط بیمه و گزینش در مرحله مصاحبه، موجب حذف ناعادلانه ما از ادامه فرآیند استخدام شد. با وجود شرایط دشوار جنگ و افزایش چشمگیر منابع مطالعاتی نسبت به سالهای گذشته، با تمام توان تلاش کردیم و امید داشتیم که عدالت و شایستهسالاری معیار سنجش باشد.
اما تا کی باید قربانی ضریبها و سهمیههای گوناگون شویم؟ سهمیههایی چون حقالتدریس، نهضتی، غیرانتفاعی و... که ورود به آنها برای بسیاری از ما بدون رابطه و واسطه ممکن نبود. آیا تقصیر ماست که بدون "پارتی"، تنها با اتکا به دانش و تلاش، مسیر علمی را طی کردیم؟ ما از بهترین دانشگاهها با معدلهای بالا فارغالتحصیل شدیم، به امید آزمونی که گمان میکردیم بر پایه عدالت و ارزیابی صحیح بنا شده است.
با سلام و احترام
ما جمعی از داوطلبان آزاد آزمون استخدامی ماده ۲۸ سال ۱۴۰۴ هستیم که با وجود کسب امتیاز علمی بالا، متأسفانه به مرحله مصاحبه دعوت نشدهایم. این اتفاق، اعتراض جدی ما را نسبت به بیعدالتیهای موجود در نظام استخدامی آموزش و پرورش برانگیخته است.
اعمال ناگهانی ضریب سابقه خدمت و بیتوجهی به شروط بیمه و گزینش در مرحله مصاحبه، موجب حذف ناعادلانه ما از ادامه فرآیند استخدام شد. با وجود شرایط دشوار جنگ و افزایش چشمگیر منابع مطالعاتی نسبت به سالهای گذشته، با تمام توان تلاش کردیم و امید داشتیم که عدالت و شایستهسالاری معیار سنجش باشد.
اما تا کی باید قربانی ضریبها و سهمیههای گوناگون شویم؟ سهمیههایی چون حقالتدریس، نهضتی، غیرانتفاعی و... که ورود به آنها برای بسیاری از ما بدون رابطه و واسطه ممکن نبود. آیا تقصیر ماست که بدون "پارتی"، تنها با اتکا به دانش و تلاش، مسیر علمی را طی کردیم؟ ما از بهترین دانشگاهها با معدلهای بالا فارغالتحصیل شدیم، به امید آزمونی که گمان میکردیم بر پایه عدالت و ارزیابی صحیح بنا شده است.
با سلام و احترام
ما جمعی از داوطلبان آزاد آزمون استخدامی ماده ۲۸ سال ۱۴۰۴ هستیم که با وجود کسب امتیاز علمی بالا، متأسفانه به مرحله مصاحبه دعوت نشدهایم. این اتفاق، اعتراض جدی ما را نسبت به بیعدالتیهای موجود در نظام استخدامی آموزش و پرورش برانگیخته است.
اعمال ناگهانی ضریب سابقه خدمت و بیتوجهی به شروط بیمه و گزینش در مرحله مصاحبه، موجب حذف ناعادلانه ما از ادامه فرآیند استخدام شد. با وجود شرایط دشوار جنگ و افزایش چشمگیر منابع مطالعاتی نسبت به سالهای گذشته، با تمام توان تلاش کردیم و امید داشتیم که عدالت و شایستهسالاری معیار سنجش باشد.
اما تا کی باید قربانی ضریبها و سهمیههای گوناگون شویم؟ سهمیههایی چون حقالتدریس، نهضتی، غیرانتفاعی و... که ورود به آنها برای بسیاری از ما بدون رابطه و واسطه ممکن نبود. آیا تقصیر ماست که بدون "پارتی"، تنها با اتکا به دانش و تلاش، مسیر علمی را طی کردیم؟ ما از بهترین دانشگاهها با معدلهای بالا فارغالتحصیل شدیم، به امید آزمونی که گمان میکردیم بر پایه عدالت و ارزیابی صحیح بنا شده است.
احتراما اینجانب به نمایندگی از جمع کثیری از داوطلبین آزاد آزمون آموزش و پرورش خواهشمندم در خصوص پیگیری تفکیک و جدا سازی ظرفیت افراد دارای امتیاز ضریب تدریس از داوطلبان فاقد ضریب تدریس کارنامه قرمز که حد نصاب علمی را کسب کرده اند در تکمیل ظرفیت مراتب برادری و دلسوزی تان را در حق تمامی داوطلبان آزاد کارنامه قرمزی که حد نصاب را کسب کرده اند کامل بفرمایید.
احتراما اینجانب به نمایندگی از جمع کثیری از داوطلبین آزاد آزمون آموزش و پرورش خواهشمندم در خصوص پیگیری تفکیک و جدا سازی ظرفیت افراد دارای امتیاز ضریب تدریس از داوطلبان فاقد ضریب تدریس کارنامه قرمز که حد نصاب علمی را کسب کرده اند در تکمیل ظرفیت مراتب برادری و دلسوزی تان را در حق تمامی داوطلبان آزاد کارنامه قرمزی که حد نصاب را کسب کرده اند کامل بفرمایید.
ما جمعی از داوطلبان آزاد آزمون استخدامی ماده ۲۸ سال ۱۴۰۴ هستیم که با وجود کسب امتیاز علمی بالا، متأسفانه به مرحله مصاحبه دعوت نشدهایم. این اتفاق، اعتراض جدی ما را نسبت به بیعدالتیهای موجود در نظام استخدامی آموزش و پرورش برانگیخته است.
اعمال ناگهانی ضریب سابقه خدمت و بیتوجهی به شروط بیمه و گزینش در مرحله مصاحبه، موجب حذف ناعادلانه ما از ادامه فرآیند استخدام شد. با وجود شرایط دشوار جنگ و افزایش چشمگیر منابع مطالعاتی نسبت به سالهای گذشته، با تمام توان تلاش کردیم و امید داشتیم که عدالت و شایستهسالاری معیار سنجش باشد.
اما تا کی باید قربانی ضریبها و سهمیههای گوناگون شویم؟ سهمیههایی چون حقالتدریس، نهضتی، غیرانتفاعی و... که ورود به آنها برای بسیاری از ما بدون رابطه و واسطه ممکن نبود. آیا تقصیر ماست که بدون "پارتی"، تنها با اتکا به دانش و تلاش، مسیر علمی را طی کردیم؟ ما از بهترین دانشگاهها با معدلهای بالا فارغالتحصیل شدیم، به امید آزمونی که گمان میکردیم بر پایه عدالت و ارزیابی صحیح بنا شده است.
ما جمعی از داوطلبان آزاد آزمون استخدامی ماده ۲۸ سال ۱۴۰۴ هستیم که با وجود کسب امتیاز علمی بالا، متأسفانه به مرحله مصاحبه دعوت نشدهایم. این اتفاق، اعتراض جدی ما را نسبت به بیعدالتیهای موجود در نظام استخدامی آموزش و پرورش برانگیخته است.
اعمال ناگهانی ضریب سابقه خدمت و بیتوجهی به شروط بیمه و گزینش در مرحله مصاحبه، موجب حذف ناعادلانه ما از ادامه فرآیند استخدام شد. با وجود شرایط دشوار جنگ و افزایش چشمگیر منابع مطالعاتی نسبت به سالهای گذشته، با تمام توان تلاش کردیم و امید داشتیم که عدالت و شایستهسالاری معیار سنجش باشد.
اما تا کی باید قربانی ضریبها و سهمیههای گوناگون شویم؟ سهمیههایی چون حقالتدریس، نهضتی، غیرانتفاعی و... که ورود به آنها برای بسیاری از ما بدون رابطه و واسطه ممکن نبود. آیا تقصیر ماست که بدون "پارتی"، تنها با اتکا به دانش و تلاش، مسیر علمی را طی کردیم؟ ما از بهترین دانشگاهها با معدلهای بالا فارغالتحصیل شدیم، به امید آزمونی که گمان میکردیم بر پایه عدالت و ارزیابی صحیح بنا شده است.
ما جمعی از داوطلبان آزاد آزمون استخدامی ماده ۲۸ سال ۱۴۰۴ هستیم که با وجود کسب امتیاز علمی بالا، متأسفانه به مرحله مصاحبه دعوت نشدهایم. این اتفاق، اعتراض جدی ما را نسبت به بیعدالتیهای موجود در نظام استخدامی آموزش و پرورش برانگیخته است.
اعمال ناگهانی ضریب سابقه خدمت و بیتوجهی به شروط بیمه و گزینش در مرحله مصاحبه، موجب حذف ناعادلانه ما از ادامه فرآیند استخدام شد. با وجود شرایط دشوار جنگ و افزایش چشمگیر منابع مطالعاتی نسبت به سالهای گذشته، با تمام توان تلاش کردیم و امید داشتیم که عدالت و شایستهسالاری معیار سنجش باشد.
اما تا کی باید قربانی ضریبها و سهمیههای گوناگون شویم؟ سهمیههایی چون حقالتدریس، نهضتی، غیرانتفاعی و... که ورود به آنها برای بسیاری از ما بدون رابطه و واسطه ممکن نبود. آیا تقصیر ماست که بدون "پارتی"، تنها با اتکا به دانش و تلاش، مسیر علمی را طی کردیم؟ ما از بهترین دانشگاهها با معدلهای بالا فارغالتحصیل شدیم، به امید آزمونی که گمان میکردیم بر پایه عدالت و ارزیابی صحیح بنا شده است.
ما جمعی از داوطلبان آزاد آزمون استخدامی ماده ۲۸ سال ۱۴۰۴ هستیم که با وجود کسب امتیاز علمی بالا، متأسفانه به مرحله مصاحبه دعوت نشدهایم. این اتفاق، اعتراض جدی ما را نسبت به بیعدالتیهای موجود در نظام استخدامی آموزش و پرورش برانگیخته است.
اعمال ناگهانی ضریب سابقه خدمت و بیتوجهی به شروط بیمه و گزینش در مرحله مصاحبه، موجب حذف ناعادلانه ما از ادامه فرآیند استخدام شد. با وجود شرایط دشوار جنگ و افزایش چشمگیر منابع مطالعاتی نسبت به سالهای گذشته، با تمام توان تلاش کردیم و امید داشتیم که عدالت و شایستهسالاری معیار سنجش باشد.
اما تا کی باید قربانی ضریبها و سهمیههای گوناگون شویم؟ سهمیههایی چون حقالتدریس، نهضتی، غیرانتفاعی و... که ورود به آنها برای بسیاری از ما بدون رابطه و واسطه ممکن نبود. آیا تقصیر ماست که بدون "پارتی"، تنها با اتکا به دانش و تلاش، مسیر علمی را طی کردیم؟ ما از بهترین دانشگاهها با معدلهای بالا فارغالتحصیل شدیم، به امید آزمونی که گمان میکردیم بر پایه عدالت و ارزیابی صحیح بنا شده است.
احتراما اینجانب به نمایندگی از جمع کثیری از داوطلبین آزاد آزمون آموزش و پرورش خواهشمندم در خصوص پیگیری تفکیک و جدا سازی ظرفیت افراد دارای امتیاز ضریب تدریس از داوطلبان فاقد ضریب تدریس کارنامه قرمز که حد نصاب علمی را کسب کرده اند در تکمیل ظرفیت مراتب برادری و دلسوزی تان را در حق تمامی داوطلبان آزاد کارنامه قرمزی که حد نصاب را کسب کرده اند کامل بفرمایید.
با تشکر
عدالت را اجرا کنید
#حق_داوطلب_آزاد_را_بدهید
احتراما اینجانب به نمایندگی از جمع کثیری از داوطلبین آزاد آزمون آموزش و پرورش خواهشمندم در خصوص پیگیری تفکیک و جدا سازی ظرفیت افراد دارای امتیاز ضریب تدریس از داوطلبان فاقد ضریب تدریس کارنامه قرمز که حد نصاب علمی را کسب کرده اند در تکمیل ظرفیت مراتب برادری و دلسوزی تان را در حق تمامی داوطلبان آزاد کارنامه قرمزی که حد نصاب را کسب کرده اند کامل بفرمایید.
با تشکر