احتراما اینجانب به نمایندگی از جمع کثیری از داوطلبین آزاد آزمون آموزش و پرورش خواهشمندم در خصوص پیگیری تفکیک و جدا سازی ظرفیت افراد دارای امتیاز ضریب تدریس از داوطلبان فاقد ضریب تدریس کارنامه قرمز که حد نصاب علمی را کسب کرده اند در تکمیل ظرفیت مراتب برادری و دلسوزی تان را در حق تمامی داوطلبان آزاد کارنامه قرمزی که حد نصاب را کسب کرده اند کامل بفرمایید.
احتراما اینجانب به نمایندگی از جمع کثیری از داوطلبین آزاد آزمون آموزش و پرورش خواهشمندم در خصوص پیگیری تفکیک و جدا سازی ظرفیت افراد دارای امتیاز ضریب تدریس از داوطلبان فاقد ضریب تدریس کارنامه قرمز که حد نصاب علمی را کسب کرده اند در تکمیل ظرفیت مراتب برادری و دلسوزی تان را در حق تمامی داوطلبان آزاد کارنامه قرمزی که حد نصاب را کسب کرده اند کامل بفرمایید.
احتراما اینجانب به نمایندگی از جمع کثیری از داوطلبین آزاد آزمون آموزش و پرورش خواهشمندم در خصوص پیگیری تفکیک و جدا سازی ظرفیت افراد دارای امتیاز ضریب تدریس از داوطلبان فاقد ضریب تدریس کارنامه قرمز که حد نصاب علمی را کسب کرده اند در تکمیل ظرفیت مراتب برادری و دلسوزی تان را در حق تمامی داوطلبان آزاد کارنامه قرمزی که حد نصاب را کسب کرده اند کامل بفرمایید.
سلام و عرض ادب،
با اعمال ضریب سابقه آموزشی که در برنامه هفتم توسعه آمده است در آزمون ماده ۲۸ آموزش و پرورش ۱۴۰۴، تعداد ۵۸۰ هزار نفر داوطلب آزاد و بدون سابقه تدریسی که با وجود مشکلات شخصی فراوان یک سال درس خواندند عملا از دور رقابت خارج شدند و اکنون حتی به عنوان معترض هم شناخته نمیشوند. با وجود نامه نگاری های متعدد به مجلس شورای اسلامی و نماینده ها، هر دفعه پاسخ تکراری این قانون بوده را دریافت میکنیم در کدام قانون در یک آزمون فرد دارای سابقه و فرد بدون سابقه با یک معیار سنجیده میشوند؟ و سقف نمره کسی که دارای سابقه است از سقف امتیاز کل آزمون بالا میزند؟؟
افراد بدون سابقه تدریس چگونه در آزمونی که از هزار امتیاز است امتیاز۱۱۰۰ را کسب کنند و مطلب جالب این است که ۹۹ درصد قبولی های آزمون امثال افراد دارای سابقه تدریس و با نمرات بالاتر از هزار هستند
احتراما اینجانب به نمایندگی از جمع کثیری از داوطلبین آزاد آزمون آموزش و پرورش خواهشمندم در خصوص پیگیری تفکیک و جدا سازی ظرفیت افراد دارای امتیاز ضریب تدریس از داوطلبان فاقد ضریب تدریس کارنامه قرمز که حد نصاب علمی را کسب کرده اند در تکمیل ظرفیت مراتب برادری و دلسوزی تان را در حق تمامی داوطلبان آزاد کارنامه قرمزی که حد نصاب را کسب کرده اند کامل بفرمایید.
حق داوطلب آزاد در آزمون اموزش و پرورش ۱۴۰۴ ضایع شد.یک سال از عمرمون رو برای آزمون گذاشتیم ولی در پایان سابقه دار جذب شد .عدالت را با تکمیل ظرفیت بر اساس نمره خام به داوطلب آزاد برگردانید.
لطفا از میان داوطلبانی که ضریب شاغلین ندارند، برای تکمیل ظرفیت آزمون ۱۴۰۴ استفاده کنید یا حداقل ضریبِ و امتیازات افراد سابقهدار، مجددا در تکمیل طرفیت حساب نشه و کسر بشه...
تا رقابت بر اساس علم باشه نه سابقه و امتیازات الکی....
با تشکر
احتراما اینجانب به نمایندگی از جمع کثیری از داوطلبین آزاد آزمون آموزش و پرورش خواهشمندم در خصوص پیگیری تفکیک و جدا سازی ظرفیت افراد دارای امتیاز ضریب تدریس از داوطلبان فاقد ضریب تدریس کارنامه قرمز که حد نصاب علمی را کسب کرده اند در تکمیل ظرفیت مراتب برادری و دلسوزی تان را در حق تمامی داوطلبان آزاد کارنامه قرمزی که حد نصاب را کسب کرده اند کامل بفرمایید.
با تشکر
احتراما اینجانب به نمایندگی از جمع کثیری از داوطلبین آزاد آزمون آموزش و پرورش خواهشمندم در خصوص پیگیری تفکیک و جدا سازی ظرفیت افراد دارای امتیاز ضریب تدریس از داوطلبان فاقد ضریب تدریس کارنامه قرمز که حد نصاب علمی را کسب کرده اند در تکمیل ظرفیت مراتب برادری و دلسوزی تان را در حق تمامی داوطلبان آزاد کارنامه قرمزی که حد نصاب را کسب کرده اند کامل بفرمایید.
با تشکر
با اعمال ضریب سابقه آموزشی که در برنامه هفتم توسعه آمده است در آزمون ماده ۲۸ آموزش و پرورش ۱۴۰۴، تعداد ۵۸۰ هزار نفر داوطلب آزاد و بدون سابقه تدریسی که با وجود مشکلات شخصی فراوان یک سال درس خواندند عملا از دور رقابت خارج شدند و اکنون حتی به عنوان معترض هم شناخته نمیشوند. با وجود نامه نگاری های متعدد به مجلس شورای اسلامی و نماینده ها، هر دفعه پاسخ تکراری این قانون بوده را دریافت میکنیم در کدام قانون در یک آزمون فرد دارای سابقه و فرد بدون سابقه با یک معیار سنجیده میشوند؟ و سقف نمره کسی که دارای سابقه است از سقف امتیاز کل آزمون بالا میزند؟؟
افراد بدون سابقه تدریس چگونه در آزمونی که از هزار امتیاز است امتیاز۱۱۰۰ را کسب کنند و مطلب جالب این است که ۹۹ درصد قبولی های آزمون امثال افراد دارای سابقه تدریس و با نمرات بالاتر از هزار هستند
احتراما اینجانب به نمایندگی از جمع کثیری از داوطلبین آزاد آزمون آموزش و پرورش خواهشمندم در خصوص پیگیری تفکیک و جدا سازی ظرفیت افراد دارای امتیاز ضریب تدریس از داوطلبان فاقد ضریب تدریس کارنامه قرمز که حد نصاب علمی را کسب کرده اند در تکمیل ظرفیت مراتب برادری و دلسوزی تان را در حق تمامی داوطلبان آزاد کارنامه قرمزی که حد نصاب را کسب کرده اند کامل بفرمایید.
با تشکر
تا رقابت بر اساس علم باشه نه سابقه و امتیازات الکی....