سفره مهربانی آستان قدس خراسان جنوبی پهن شد

دباغی مدیر روابط عمومی دفتر نمایندگی آستان قدس در خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: رزمایش سفره مهربانی با توزیع کارت بانکی ویژه تهیه نان برای نیازمندان برگزار می‌شود.

او افزود: ارزش این کارت به مبلغ ۴۵۰ هزارتومان برای تهیه نان با سقف برداشت روزانه ۵هزار تومان است.

دباغی با اشاره به سهم مشارکت ۲۲۵هزار تومانی مردم در هرکارت گفت: خانواده‌های بی سرپرست، زنان سرپرست خانوار، بیماران خاص، ایتام سادات فقیر و افرادی که تحت حمایت نهاد خاصی نیستند در اولویت دریافت کارت قراردارند.


بیشتر بخوانید


مدیر روابط عمومی دفتر آستان قدس استان گفت:این افراد توسط کانون‌های خدمت رضوی، ائمه جماعات و رابطین مساجد شناسایی و برای دریافت کارت بانکی معرفی می‌شوند.

او با اشاره به شیوع بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از آن گفت: هدف از برگزاری این رزمایش شناسایی خانواده‌های نیازمند و ارائه خدمات سبدغذایی و بسته ها‌ی معیشتی و تامین جهیزیه در آینده است.

دباغی اظهار کرد: خیرین و مردم نیکوکار می‌توانند مبالغ نذورات خود را به حساب بانک ملت به نام نذورات آستان قدس به شمارت کارت۶۱۰۴۳۳۷۸۱۱۲۹۱۲۲۶واریز و دراین امر خدا پسندانه شریک باشند.

مدیر روابط عمومی آستان قدس استان درادامه گفت:خیرین می‌توانند جهت بهره مندی از غذای حضرتی فیش واریزی را به دبیرخانه استان یا رابط شهرستان تحویل دهند.

انتهای پیام / ط آ