شروع به کار مرکز درمانی کانون سلامت خادمیاران رضوی در بیرجند

مسئول امور بانوان آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی از شروع به کار مرکز درمانی کانون سلامت خادمیاران رضوی باهدف خدمت رسانی پزشکی خبرداد.

شاد مسئول امور بانوان آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: این درمانگاه همزمان با عید غدیر و باهدف خدمت رسانی پزشکی به همشهریان در مسجد جامع توحید بیرجند شروع به کارکرده است.

او افزود: در این درمانگاه خدماتی شامل پزشک تخصصی، پزشک عمومی، دندان پزشکی، سرم تراپی، تزریقات و نوار قلب به نیازمندان ارائه خواهد شد.

شاد بیان کرد: خدمات رسانی برای عموم آزاد است، اما برای افراد نیازمند و محروم که از سوی کانون‌های محله‌ای رضوی معرفی شده باشند و فیش دریافت کنند این خدمات رایگان خواهدبود.


بیشتر بخوانید


مسئول امور بانوان آستان قدس رضوی با تاکید بر لزوم جذب خیرین سلامت گفت: در شرایط کنونی درمان بیماران یکی از اولویت‌های مهم است و از خیرین درخواست می‌شود با توجه به هزینه‌های بالای دارو و تجهیزات پزشکی در این حوزه برای کمک به درمان نیازمندان ورود پیدا کنند.

او ادامه داد: درمانگاه امام جعفر صادق (ع) در مسجد جامع توحید شهر بیرجند همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح و عصر‌ها از ساعت ۱۸ تا ۲۱ شب خدمت رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار