همش نظرات غیر کارشناسی!!! دوستانی که تخصص ندارید لطفا فکر نکنید چون در ذهن شما نمیگنجه پس نشدنیه!!!! یه روز دنیا فکر میکرد وجود تلویزیون غیر ممکنه!!! البته این طرح اونقدر دور از دسترس نیست. همچین طرح هایی در خیلی جاها انجام شده. فقط طول این طرح بیشتره. قرار هم نیست از همه جاش کشتی تایتانیک و ناو هواپیمابر رد شه. رفت و آمد کشتیهای کوچیکتر هم برای تجارت کافیه.
روح الله
۲۳:۴۰ ۰۸ فروردين ۱۳۹۵
شما احتمالا توی فیلم گالیور نبودی خیلی اشنایی/ من میدونم نمیشه من ....
فعلا این رزیم ملعون امریکا داره روی تجزیه کشور ما فکر میکنه اوکه
ناشناس
۰۸:۳۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
اگه اينطور بود مي بايستي استانبول هم از تركيه جدا بشه چون اونجا بين شون درياست نه كانال
و كشورهاي كه اين كانالها را زدن بابا در هر استان چندين پل مي زنيم و از طريق زميني هم با هم ارتباط داشته باشيم علم دنيا روز به روز در حال پيشرفته نترسيد
اين قسمت خوب اومدي ولي اكنون با رشد زياد علمي و فناوري و مواد منفجره و مته هاي غول آسا كه تا 5000 متري زير زمين را براي استخراج نفت حفر مي كنند فكر نكنم كار دشواري باشه هرچند اگر از مسير برخي رودخانه ها اين كار انجام بشه خيلي از مشكلات از بين خواهد رفت
دوست عزیز هزینه چنین کاری کمر شکنه! کافیه یه نگاهی به بقیه کانالای حفر شده جهان بندازی که متوجه مطلب بشی!اگه چنین پروژه های قابل اجرا بود خود روسیه طرح ابرسانی به دریاچه قفقاز رو انجام میداد!!!!!!!
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۸ فروردين ۱۳۹۵
كانا سوئز نشان دهنده موفقيت آميز بودن اين طور طرح هاست با اين كار تمام آسياي ميانه و حتي روسيه تجارتشون را از اين ممر انجام خواهند داد كه كلي واسه ايران سود داره بعد كوير كه كمترين جذبه را داره آباد ميشه و حتي با شيرين سازي اين آب با استفاده از انرژي خورشيدي كه در كوير روزها خورشيدي فت و فراوان است مي توان شاهد كشاورزي و باغات زيادي نيز در آنجا بود
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۸ فروردين ۱۳۹۵
كانا سوئز نشان دهنده موفقيت آميز بودن اين طور طرح هاست با اين كار تمام آسياي ميانه و حتي روسيه تجارتشون را از اين ممر انجام خواهند داد كه كلي واسه ايران سود داره بعد كوير كه كمترين جذبه را داره آباد ميشه و حتي با شيرين سازي اين آب با استفاده از انرژي خورشيدي كه در كوير روزها خورشيدي فت و فراوان است مي توان شاهد كشاورزي و باغات زيادي نيز در آنجا بود
کشور به دو نیمه بشه هر روز هم شاهد جولان ناوگان کشتی های دشمن در دل خاکمون باشیم که البته یک آبراه بین المللی قابل بستن به روی کشورها نیست خدا می دونه چقدر آسیب زیست محیطی ببینیم مثل این سدها که حق آبه رودها و دریاچه ها را گرفتن و دامن زدن به خوشکسالی مثل هزاران طرح کارشناسی نشده دیگه ،خدا ایران را از حماقت حفظ کنه
همچین آبراهی در اختیار ایرانه و فقط خود کشور میتونه اجازه عبور و مرور بده. مثل یک آبراه خصوصی میمونه.
روح الله
۲۳:۰۱ ۰۸ فروردين ۱۳۹۵
فعلا که تو خلیج فارس با ترس و لرز رد میشن فکر کنید از توی ایران رد بشن کشتیاشون چه بندری برن
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۵
همچین چیزی غیر ممکنه با توجه به این که ایران یک فلات هست باید در کویر کانالی به عمق حد اقل 500 متر که در بعضی نواهی بیشتر هم میشه حفر کرد که همسطح دریا بشه. بیشتر شبیه رویا میمونه.
کاملا مشخصه اصلا نمیدونی چطوری ساخته میشه ريال اصلا نمیدونی از گیت استفاده میشه ، مجبورید نظر بدید . این نظر هم مثل بقیه نظرهاست که میگفتن اکو سیستم خراب میشه ، کدوم اکو سیستم؟ این مسیری که من میبینم همش کویره و شوره زار
روح الله
۲۲:۵۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۵
فعلا تو رویا میبنی بیدار شو داره لولو میاد پخه
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۵
جای نگرانی هم هست اول اب شیرین خزر دریا اب شوره جور درنمیاد دوم کشور نصف میشه و خیلی خطرناکه
؟؟؟؟؟؟؟؟ آب دریای خزر شیرینه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! آب دریای خزر از آب دریاهای آزاد چندین برابر شورتره ها!!!!!!!!!
کارشناس
۱۶:۱۶ ۰۸ فروردين ۱۳۹۵
آره خیلی خطرناکه مثل کانال سوئز که مصر را 2قسمت کرد و مثل کانال پاناما که کشور پاناما را به 2کشور تبدیل کرد.خصوصیت ما ایرانی ها اینه که تو تمام زمینه ها نظریه پرداز و صاحب نظریم.
یادگار خیال پردازی های احمدی نژاد
و كشورهاي كه اين كانالها را زدن بابا در هر استان چندين پل مي زنيم و از طريق زميني هم با هم ارتباط داشته باشيم علم دنيا روز به روز در حال پيشرفته نترسيد
خیلی احمقانست
که تنها دغدغتون همینه