اقا چرا حرف الکی میزنید؟تجزیه کدومه؟مگه بچه بازیه؟پس چرا مصر تجزیه نشده؟یا پاناما؟یه عده هستن فقط سازه مخالف میزنن.به هر دلیله مسخره ایم استناد میکنن.یا تجزیه یا تعقییر زیست بوم.فکرتون خیلی عقب افتاداس.اگر بشر اولیه مثله شما فکر میکرد،هنوز تو غار زندگی میکردیم.اقا مردم دارن اسم مینویسن که برن مریخ،شما بگو نمیشه
سپاه سپاه سپاه
اکثر افتخارات بعد انقلاب مال سپاه پاسدارانه،
چون مردانه به فکر میهن اسلامی هستند.
وهیچ خطی از جایی جز امام خامنه ای نمیگیرند.
به قول دوستمون بدین سپاه ببینید میشه یا نه
آقایونی که نظر دادن اهل استانهای بی آب مثل یزد باشند همچین حرفی رو نمی زنن
بالاخره با کمک کشورهای حاشیه دریای خزر و شروع ابر پروژه فوق از چند ناحیه کشور قابل اجرا هست و کلیه مشکلات نمک زدایی و اختلاف سطح نیر قابل کنترل هست
فقط 20سال طول میکشه!
عامو اذیتمون نکنین20سال فقط تازه باید تو پروژه اختلاص
بشه و بعد اونا برکنار میشن و ادمای جدید میان اونا هم باید اختلاص کنن..فکر کنم20قزن منظورتونه.اینجا ایرانه قوانین خودشو داره
آخ دست به دلم نزن ککا هفته ای چند نفر از هموطننانمان در جاده گناوه به دیلم استان ما بوشهر بر اثر تصادف دارند جون خودشون را از دست میدن اونم فقط بخاطر خرابی جاده و دوطرفه بودن اون ، بودجه ای که برای تعمیر کردن و اتوبان کردن این جاده لازمه در برابر بودجه این کانال با ذربین هم به چشم نمیاد ، دست به دلم نزن ککا ..
همین مسیر رو چرا با راهن به پیش نمیبرین
چیزی از تکمیل شدن راه آهن خزر به عمان نمانده
اول راه آهن تکمیل کنیم سود دهی راه آهن رو بچشیم که واقعا طرح پرسودی است و همه کشورهای حوزه خزر سود خواهند کرد این طرح به قدر خوب است که حتی باعث شکوفایی اقتصادی کشورهای ضعیف مثل افغانستان خواهد شد و ایران حکم برگ برنده کشورهای حوزه خزر و روسیه و حتی افغانستان خواهد شد و جایگاه نفوذ ایران در کشورهای یاد شده شدیدا زیاد خواهد شد وقتی راه آهن جواب داد که قطعا جواب میده بعدا در مورد حفر کانال از خزر به عمان فکر میکنیم اون موقع با جیب پر پول و استفاده از بهترین کارشناسان ایران و خاتم الانبیا و حتی کشورهای دیگر
اجرای چنین پروژه ای غیر ممکن نیست . قرنها پیش ایرانیان بدون هیچ گونه امکانات دنیای مدرن ، کانال سوئز را حفر کردند . ولی باید تمام جوانب این کار را بررسی کرد .
استاد، کانال سوئز در 150 سال پیش ساخته شد، جوری می گی قرن ها قبل که آدم یاد دوره پارینه سنگی می افته. ضمنا طولش 192 متره نه 2000 کیلومتر
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
باسلام.بنظرم طرح بسیارخوبی هست و10میلیارد هزینه دربرابرفوایدفراوانی که بعدهاخواهدداشت سرمایه گذاری خوبی است .عامل افزایش قدرت اقتصادی وژئوپولیتیکی ایران ودرامدسرشارازمحل ترانزیت های کشتیرانی و...خواهدشداگرنظام ودولت های مستقردرایران هم وغم خودرا بکاربگیرندبااستفاده ازامکانات قرارگاه سازندگی خاتم وسایرامکانات ملی این کارقطعاشدنی است.به امید آنروز
اکثر افتخارات بعد انقلاب مال سپاه پاسدارانه،
چون مردانه به فکر میهن اسلامی هستند.
وهیچ خطی از جایی جز امام خامنه ای نمیگیرند.
به قول دوستمون بدین سپاه ببینید میشه یا نه
بالاخره با کمک کشورهای حاشیه دریای خزر و شروع ابر پروژه فوق از چند ناحیه کشور قابل اجرا هست و کلیه مشکلات نمک زدایی و اختلاف سطح نیر قابل کنترل هست
فقط یه محاسبه کوچک انجام بدید متوجه چرت بودن این حرف میشید
عامو اذیتمون نکنین20سال فقط تازه باید تو پروژه اختلاص
بشه و بعد اونا برکنار میشن و ادمای جدید میان اونا هم باید اختلاص کنن..فکر کنم20قزن منظورتونه.اینجا ایرانه قوانین خودشو داره
چیزی از تکمیل شدن راه آهن خزر به عمان نمانده
اول راه آهن تکمیل کنیم سود دهی راه آهن رو بچشیم که واقعا طرح پرسودی است و همه کشورهای حوزه خزر سود خواهند کرد این طرح به قدر خوب است که حتی باعث شکوفایی اقتصادی کشورهای ضعیف مثل افغانستان خواهد شد و ایران حکم برگ برنده کشورهای حوزه خزر و روسیه و حتی افغانستان خواهد شد و جایگاه نفوذ ایران در کشورهای یاد شده شدیدا زیاد خواهد شد وقتی راه آهن جواب داد که قطعا جواب میده بعدا در مورد حفر کانال از خزر به عمان فکر میکنیم اون موقع با جیب پر پول و استفاده از بهترین کارشناسان ایران و خاتم الانبیا و حتی کشورهای دیگر