من درتاریخ ۹۳/۱۱/۲۶
ازشرکت سامسونگ یخچال سایدخریداری کردم،
طبق روال معمول خریدتجهیزات برقی ضمانت صادرودستگاه نصب شد،
سه روزپیش متاسفانه یخچال دچارسوختگی کمپروسور شد،
وشرکت سامسونگ گفت شامل گارانتی نمیباشدوعلت ان شروع ضمانت کمپروسور از تاریخ تولیدیخچال محسوب میگردد،
درصورتی که شروع گارانتی تمامی تجهیزاتی ازتاریخ نصب دستگاه میباشد،لازم به توضیح است که حدود۶ماه ازتاریخ تولیدگذشته بودکه مااین دستگاه راخریداری کرده ایم و ۳/۵سال ضمانت کمپرسور قید شده که ۶ماه ازتاریخ تولید گذشته بود،که ماخریدکرده بودیم ،
درصورتی که شروع گارانتی تمانی وسایل میبایست ازتاریخ نصب باشدنه تولید!!!!!چون ممکن است بیشتراز چندماه در فروشگاه ویا کارخانه دپو شده باشد.باکارشناسیی که صورت گرفته است
الان نزدیک به۹۸۰هزارتومان بابت تعویض کمپرسور براوردهزینه شده است که
مدارک فاکتورنیزموجودمیباشد
ممنون میشم از طریق رسانه پیگیری کنید،چون واقعا ظلم هست که هنوز من ۳/۵سال ازدستگاه استفاده نکردم و باید تواین وضعیت خراب اقتصادی این هزینه روهم بپردازم
سلام
بنده حدودا داره به ۹ ماه میرسه که یخچال ۱۷ فوت دوقلو هیمالیا خریدم
تو همون هفته اول این یخچال از قسمت فن صدای عجیبی داشت که با پیگیری ها و پنج درخواست حضوری ما از نمایندگی هنوز کسی نیومده که به داد ما برسه فقط بلدن بگن باشه میایم،
تازه الانشم دوباره از قسمت موتور یخچال صدای دیگه ای به این خرابی اضافه شده و باز هم پیگیری ما و باز هم مسخره شدنمون
من واقعا موندم چرا شرکت هیمالیا با این عظمت و با وجود این همه تبلیغات هنوز نتونسته رضایت مشتری رو بطور کامل جلب کنه و البته واقعا برای این شرکت معتبر متاسفم که حتی نمیتونه یه نظارت کوچیک رو نمایندگیهای شهرستانیش داشته باشه
فقط اسمشون نماینگی
اگه کسی از مسئولین این پیام رو خوند و خواست نقاط ضعف و ایرادهاشون رو برطرف کنه به من زنگ بزنه ولی اگه رضایت مردم مهم نیست این پیام رو نادیده بگیرن
توحیدی از سبزوار
یه مدت میشه با هزارتا بدبختی یخچال هیمالیا خریدیم حالا تازه قسطتش تموم شده هر روز باید تعمیر کار بیاریم واسه فریزر، یه بار میگن موسش خراب شده یه بار میگن اتصالی داره!!!!
سلام
منم هم یک تلویزیون سامسونگ خریدم که از همان ابتدا لکه های نوری و هاله نور داشت که بارها با گارانتی سام سرویس تماس گرفتم دوبار رفتم برای تعمیر ولی هردوبار مشکل را حل نکردند و فقط جای لکه ها عوض میشد.
بارسوم هرچی تماس گرفتم میگن باهاتون تماس میگیرن ولی هیچ خبری از تماس نیست
سلام من ازشرکت سامسونگ لباسشویی خریداری کرده ام لباسشویی لباسهاراگازگرفته ومیجود بااین حال که خدمات سام سرویس داردکسی پاسخگونیست ومن مدام دارم خسارت می بینم
سلام من ازشرکت سامسونگ لباسشویی خریداری کرده ام لباسشویی لباسهاراگازگرفته ومیجود بااین حال که خدمات سام سرویس داردکسی پاسخگونیست ومن مدام دارم خسارت می بینم
من حدود 45 روز
دستگاه ال ای دی 49اینچ مدل 4A49K6960
با مشکل پنل خط دار
طریق نمایندگی استان همدان دستگاه به سام سرویس از کردم
با توجه به گذشت این ایام کسی پاسخگو نیست
و پیرو تماس ها ی تلفنی و پیگیری های مکرر بنده فقط یک جمله
شنیدم
( منتظر باشید با شما تماس میگیریم )
به دلیل عدم وجود بازار رقابتی برای این شرکت
نتیجه گیری
در اجرای مصوبات مندرج در قانون گارانتی گزینشی و دلبخواهی عمل کرده حال اینکه باید رضای خدا در نظر گرفته شود نه نفع
شخصی
بنده از یک شرکت مرغ خریداری کردم ..جوجه دوماهه رو به اسم چهار ماهه واسم فروخته..از ۳۰۰تا جوجه ای ک خریدم ۱۵۰تا خروس دراومده..به شرکت هم مراجعه کردم میگویند بورو خروس هات تخم میزارن..از چه راهی میتوان روی این شرکت شکایت کرد؟؟قرارداد هم باهاشون دارم
با سلام
برج 4 سال 96 از ال جی یک یخچال ساید خریدم که بعد از گزشت 8 ماه یعنی فروردین 97 دستگاه دچار مشکل شد و از قسمت آبریزش آب چکه میکرد تا الان که یک ماه میگذره 9 بار تکنسین های مختلف اومده و 2بار قطعه تعویض کرده ولی نتونستن ایراد رو برطرف کنن.و ضمنا تکنسین ها با پاشون زدن درب یخچال قرو رفته با دریل شارژی داخل کابین رو سوراخ کرده و پرال آبریز رو اونقدر باز کردن که لق شده.با گلدیران تماس گرفتم هیچ کس پاسخ گو نیست درخواست تعویض دستگاه رو دادم بهم میگن کارت هدیه بدیم بخاطر خرابکاری که کردیم میگم کارت هدیه برام یخچال سالم میشه؟
نمیدونم چیکار کنم به کی و کجا شکایت کنم تا به حقم برسم.اگه کسی راه حلی میدونه لطفا بگه.ممنون
عزیزان سعی کنید به هیچ عنوان تلویزیون LG با گارانتی گلدیران نخرید تلویزیون بنده پنج ماه است یعنی از ابتدا اختلال صدا دارد گارانتی نه از ایراد سر درمی آورد و نه تلویزیون را تعویض میکند
ازشرکت سامسونگ یخچال سایدخریداری کردم،
طبق روال معمول خریدتجهیزات برقی ضمانت صادرودستگاه نصب شد،
سه روزپیش متاسفانه یخچال دچارسوختگی کمپروسور شد،
وشرکت سامسونگ گفت شامل گارانتی نمیباشدوعلت ان شروع ضمانت کمپروسور از تاریخ تولیدیخچال محسوب میگردد،
درصورتی که شروع گارانتی تمامی تجهیزاتی ازتاریخ نصب دستگاه میباشد،لازم به توضیح است که حدود۶ماه ازتاریخ تولیدگذشته بودکه مااین دستگاه راخریداری کرده ایم و ۳/۵سال ضمانت کمپرسور قید شده که ۶ماه ازتاریخ تولید گذشته بود،که ماخریدکرده بودیم ،
درصورتی که شروع گارانتی تمانی وسایل میبایست ازتاریخ نصب باشدنه تولید!!!!!چون ممکن است بیشتراز چندماه در فروشگاه ویا کارخانه دپو شده باشد.باکارشناسیی که صورت گرفته است
الان نزدیک به۹۸۰هزارتومان بابت تعویض کمپرسور براوردهزینه شده است که
مدارک فاکتورنیزموجودمیباشد
ممنون میشم از طریق رسانه پیگیری کنید،چون واقعا ظلم هست که هنوز من ۳/۵سال ازدستگاه استفاده نکردم و باید تواین وضعیت خراب اقتصادی این هزینه روهم بپردازم
باسلام و احترام
بنده حدودا داره به ۹ ماه میرسه که یخچال ۱۷ فوت دوقلو هیمالیا خریدم
تو همون هفته اول این یخچال از قسمت فن صدای عجیبی داشت که با پیگیری ها و پنج درخواست حضوری ما از نمایندگی هنوز کسی نیومده که به داد ما برسه فقط بلدن بگن باشه میایم،
تازه الانشم دوباره از قسمت موتور یخچال صدای دیگه ای به این خرابی اضافه شده و باز هم پیگیری ما و باز هم مسخره شدنمون
من واقعا موندم چرا شرکت هیمالیا با این عظمت و با وجود این همه تبلیغات هنوز نتونسته رضایت مشتری رو بطور کامل جلب کنه و البته واقعا برای این شرکت معتبر متاسفم که حتی نمیتونه یه نظارت کوچیک رو نمایندگیهای شهرستانیش داشته باشه
فقط اسمشون نماینگی
اگه کسی از مسئولین این پیام رو خوند و خواست نقاط ضعف و ایرادهاشون رو برطرف کنه به من زنگ بزنه ولی اگه رضایت مردم مهم نیست این پیام رو نادیده بگیرن
توحیدی از سبزوار
منم هم یک تلویزیون سامسونگ خریدم که از همان ابتدا لکه های نوری و هاله نور داشت که بارها با گارانتی سام سرویس تماس گرفتم دوبار رفتم برای تعمیر ولی هردوبار مشکل را حل نکردند و فقط جای لکه ها عوض میشد.
بارسوم هرچی تماس گرفتم میگن باهاتون تماس میگیرن ولی هیچ خبری از تماس نیست
دستگاه ال ای دی 49اینچ مدل 4A49K6960
با مشکل پنل خط دار
طریق نمایندگی استان همدان دستگاه به سام سرویس از کردم
با توجه به گذشت این ایام کسی پاسخگو نیست
و پیرو تماس ها ی تلفنی و پیگیری های مکرر بنده فقط یک جمله
شنیدم
( منتظر باشید با شما تماس میگیریم )
به دلیل عدم وجود بازار رقابتی برای این شرکت
نتیجه گیری
در اجرای مصوبات مندرج در قانون گارانتی گزینشی و دلبخواهی عمل کرده حال اینکه باید رضای خدا در نظر گرفته شود نه نفع
شخصی
برج 4 سال 96 از ال جی یک یخچال ساید خریدم که بعد از گزشت 8 ماه یعنی فروردین 97 دستگاه دچار مشکل شد و از قسمت آبریزش آب چکه میکرد تا الان که یک ماه میگذره 9 بار تکنسین های مختلف اومده و 2بار قطعه تعویض کرده ولی نتونستن ایراد رو برطرف کنن.و ضمنا تکنسین ها با پاشون زدن درب یخچال قرو رفته با دریل شارژی داخل کابین رو سوراخ کرده و پرال آبریز رو اونقدر باز کردن که لق شده.با گلدیران تماس گرفتم هیچ کس پاسخ گو نیست درخواست تعویض دستگاه رو دادم بهم میگن کارت هدیه بدیم بخاطر خرابکاری که کردیم میگم کارت هدیه برام یخچال سالم میشه؟
نمیدونم چیکار کنم به کی و کجا شکایت کنم تا به حقم برسم.اگه کسی راه حلی میدونه لطفا بگه.ممنون
یه هفته پیش تلویزیون سامسونگ خریدم نماینده اومدنصب کنه دیدیم که شکسته الان بعده کلی دوندگی فروشنده قبول کرد وحالا ازتلویزیون جدیدخبری نیس هرچقدرهم تماس میگیرم همش میگن تایه هفته دیگه تلویزیون جدیدمیاد۵میلیون هزینه کن اخرشم ۲هفته بدون تلویزیون بمون باکلی دردسر