بتازگی سولادوم مدل ۹۸ الجی خریدم که از همان زمان نصب توسط تکنسین موتور و سینی کف صدا میداد چند بار تماس گرفتم تعمیر کار اومد نه تنها درست نشد بلکه بدلیل بازوبسته کردن بیش از ۲۰ بار قاب دستگاه پیچهای قاب هم هرز شد با سوپر وایزر شرکت تماس گرفتم میگه این تکنسین وارد نبوده یکی دیگه میفرستم اصلا اعتقادی به تعویض دستگاه معیوب ندارن
من هم قبلا گارانتی سازگار ارقام داشتم و مشکلی نداشتم خدا رو شکر و پاسخگو بودن. ولی گارانتی لایف سرویس هم خودم هم دوستم که هارد دیسک داشتیم، خیلی راحت از سرشون باز کردن و گفتن باز شده و تحت گارانتی دیگه نیست!!! در صورتی که 1ماه هم نمیشد خریداری کرده بودمش. دوستم هم 1سال بود خریده بود.
به چندجا هم زنگ زدم و ثبت شکایت کردم، هنوز که خبری نیست.
من در رابطه با تعمیر دستگاه ام با بخش شکایت تماس گرفتم ولی شخصی پاسخگو من بود با بی ادب تمام صحبت میکرد و حتی به خودش زحمت نداد که پیگیری کارم انجام بده و بعد در رابطه با شکایت من قضاوت میکرد /کلا در جریان هیچ چیز نبود و در آخر بهم گفتند هرجا دوست داری برو شکایت کنن هیچ کسی پاسخگو شما نخواهد بود / واقعا برای خودم که از محصولات سامسونگ خریداری کردم متاسف هستم
مشتری گرامی
باسلام و احترام
خواهشمند است شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا در اسرع وقت پیگیری شود.
باتشکر. سام سرویس
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
با اعتماد به تصوری که از ماشین لباسشویی درب بالای 10 سال پیش سامسونگ داشتم , پارسال یک سامسونگ در بالا خریدم. بابت لرزشش چند بار با سام سرویس تماس گرفتم آخر سر گفتن این طبیعیه. چند وقت بعد شروع کرد به پرز دادن و از بین بردن لباس ها اما این دفعه زحمت آمدن و دین و گفتن " این طبیعیه " را نکشیدن و از همان پشت تلفن گفتن طبیعیه! جالب بدونید پرزی که این دستگاه جمع می کنه, مدل ده سال پیش در عرض چند ماه جمع نمی کرد.
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
بنده هم از سام سرویس بسیار ناراضی هستم
روی صفحه تلویزیون من لکه های سفید نوری افتاده چندین بار هم با سام سرویس تماس گرفتم ولی متاسفانه جواب درستی بهم نمیدن و فقط سرکارم میذارن و میگن از نظر کارشناس فنی ما ایراد محسوب نمیشه
واقعا اگر ایراد نیست پس چیه؟
موسی قاضی
۱۶:۵۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۷
سلام
شش ماه پیش کولر گازی ال جی 30000 اینورتردار خریدم سرمایش خوبی نداشت با اینکه شرکت نصب کرده بود اصلا جوابگو نبودن. از تکنسین ها دیگه پرسیدم گفتن این مدل کولر گازی وجود نداره و تقلبی است. چرا شرکت باید همچین کولر گازی ای رو نصب کنه و کارت گارانتی بده!!!
سلام از علاالدین یه گوشی خریدیم یه هزینه اضافی بابت گارانتی از ما گرفتن رو فاکتورشون قید کردن گوشی گارانتی نرم افزار داره حالا که مراجعه میکنیم نه تنها جوابگو نیستن میگن این فاکتوراصلا اعتبار نداره ...
سلام یه خبر جدید تا امروز شرکت ها از زیر تعمیرات گارانتی دار در میرفتن ولی من الان زنگ شرکت سامسونگ زدم که ازشون تلویزیون سامسونگ خرید کردم حالا صفحه تلویزیون کاملا رفته اصلا نشون نمیده ولی صدا داره زنگ شرکت زدم شرکت بهم میگه تلویزیون شما تاریخ گارانتیش گذشته ولی من هم فاکتور خرید دارم هم برگه نصب که هنوز 6ماه از تاریخ گارانتیم مونده ولی هرچی به شرکت میگه تاریخ دارم قبول نمیکنن حتا خوده نمایندشون ازطرف من باهاشون تماس گرفت بهشون توزیع داد و گفت که گارنتی داره ولی بازهم شرکت قبول نکرد خوده نمایندشون بهم گفت بخاطر وضعیت وگرونی اینکارارو میکنن چون براشون سرف نمیکنه برای همین از زیرش در میرن خب تقصیر مشتری چیه حالا کسی نیست که راهی برای مشکل من پیدا کنه و راهنماییم کنه چیکار کنم خواهشا راهنماییم کنید ممنون وسپاسگذارم
مشتری گرامی
باسلام و احترام
خواهشمند است شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا در اسرع وقت پیگیری شود.
باتشکر. سام سرویس
حامد
۱۲:۳۸ ۰۴ مهر ۱۳۹۷
درود
بزرگواران ، آدرس سایتی که در خبر درج کردین وجود نداره ، کلا هیچ مقامی در این موارد پاسخگو نیست ، مصرف کننده به راحتی متضرر میشه و هیچ کاری نمیتونه انجام بده ☹️☹️☹️
حدود ۵ ماهه که یک دستگاه مایکروفر از نمایندگی گلدیران خریداری کردیم از همون روزای اول دستگاه ERR میداد و قطع میشد تا اینکه از کار افتاد تا امروز ۵ بار تعمیرکار فرستادن هنوز درست نشده و تکنسین های شرکت هم گفتن این دستگاه از روز اول خراب بوده و باید تعویض بشه ولی شرکت هیچ اقدامی نمی کنه و الان ۵ ماهه یک دستگاه خراب رو دستمون مونده و هیچ توجهی به پیگیری های ما نمیشه، جالب اینجاست تماس می گیرن و می گن به خدماتشون امتیاز بدیم ما هم صفر دادیم، حالا میخوایم بدونیم به کجا باید شکایت کنیم.
من ٦٠روز قبل يه كولر ابي جنرال خريدم از شركت گارانتي اومدن نصبش كردن و رفتن بعد يه ماه موتورش نيمه سوز شد دوباره زنگ زدم گارانتي همون سرويس كارشون اومد گفت من قبل از هر كاري هزينه ي تعميرشو ميگيرم ٦٠هزار تمن گرفت يه ليست خريدم داد گفت اين اقلامو خودتون بايد خريداري كنيد موتور كولرو برداشت و رفت الان دو هفتست هنوز موتور كولر رو نياوردن تماس هم ك ميگيريم جواب سر بالا ميدن
من یه دستگاه کولر گازی اسپیلیت 30000 در تیر 97 خریدم تا الان که 10 مرداد است فقط 5 روز کار کرد دوبار برای تعمیر از طرف گلد ایران امدند و درست نشد کلی متضرر شدم و نزدیک 1 میلیون تومان هم خرج نصب و ایاب ذهاب و غیره از من گرفتند تازه خود دستگاه را هم 8800000 تومان خریدم هرچی هم اطلاع میدم فقط اس ام اس میاد شکایت شما ثبت شد کو گوش شنوا
پارسال تیرماه یخچال فریزر دوقلو هیمالیا خریدم سرویسکار مجاز برای نصبش اومد یخچال و فریزر را به برق زدبدون اینکه هردو را رهم متصل و تنظیم کند و مبلغ ۵۰۰۰۰ تومن برای گارانتی از من گرفت چند بار تماس گرفتم اصلا برای تنظیم کردن امتناع میکرد گذست تا یکسال بعد تا به شرکت خدمات پس از فروش زنگ زدم در تاریخ ۵ مرداد ۹۷ کد ارجاع گرفتم افسوس بعد از چند روز خبری از سرویسکار نیست تماس هم میگیرم جواب نمیدن
پکیجشون روزی 100 بار ارور میده
به چندجا هم زنگ زدم و ثبت شکایت کردم، هنوز که خبری نیست.
باسلام و احترام
خواهشمند است شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا در اسرع وقت پیگیری شود.
باتشکر. سام سرویس
روی صفحه تلویزیون من لکه های سفید نوری افتاده چندین بار هم با سام سرویس تماس گرفتم ولی متاسفانه جواب درستی بهم نمیدن و فقط سرکارم میذارن و میگن از نظر کارشناس فنی ما ایراد محسوب نمیشه
واقعا اگر ایراد نیست پس چیه؟
شش ماه پیش کولر گازی ال جی 30000 اینورتردار خریدم سرمایش خوبی نداشت با اینکه شرکت نصب کرده بود اصلا جوابگو نبودن. از تکنسین ها دیگه پرسیدم گفتن این مدل کولر گازی وجود نداره و تقلبی است. چرا شرکت باید همچین کولر گازی ای رو نصب کنه و کارت گارانتی بده!!!
باسلام و احترام
خواهشمند است شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا در اسرع وقت پیگیری شود.
باتشکر. سام سرویس
بزرگواران ، آدرس سایتی که در خبر درج کردین وجود نداره ، کلا هیچ مقامی در این موارد پاسخگو نیست ، مصرف کننده به راحتی متضرر میشه و هیچ کاری نمیتونه انجام بده ☹️☹️☹️